Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky do Bohumína stále nejezdí. Výluka potrvá i přes víkend

Minimálně do úterý bude v Bohumíně fungovat jen autobusová doprava. Vlaky nadále stojí. Nepotvrdila se tak prvotní optimistická verze, že první osobní vlaky budou ve stanici zastavovat od čtvrtečního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K20a58r30e90l 28N25o95v43á32k 8439321603528

Ve výpravce a v depu-----co to je?

0/0
14.2.2016 8:44

J74i25r96i 53Z43u55z69a94ň50á83k 4498410973456

Někdo asi ojebal revize;-D!!!

0/0
13.2.2016 18:48

Š90t15e90f78a38n 26F36r78i91č61a 7192338523866

Za normálních okolností se kabeláž a propojení buduje několik měsíců. Oprava je něco jiného, protože nevyžaduje kolaudaci a lze improvizovat. Přesto si myslím, že uvedení do přijatelného provozního stavu bude trvat několik týdnů. Do té doby bude řízení provozu závislé spíše na organizaci v okolních stanicích, kde výhybky a zabezpečení normálně fungují. V zásadě je to závislé na schopnosti improvizovat návěstních mistrů, kteí řídí opravy a jsou zodpovědni za stoprocentní spolehlivost techniky, kterou pustí do provozu..

0/0
13.2.2016 1:50

V82l91a46d97i11s82l69a75v 45G17r22y74c 9594534688742

Šlendrián. Ochrany, chrániče, hořlavé kabely, přepážky, čidla, úspora obsluh, dementní šéfové atd. vše k ho+vnu a toť výsledek.

0/−2
12.2.2016 19:36

P79e59t29r 78N14o38v41o64t93n43y 1251950331

Vypadá to, se tam dostalo 22 kV, takže to asi vsechno odešlo jeste pred tim, nez to začalo hořet plamenem.

0/0
12.2.2016 22:23

V45l43a19d12i82s22l58a46v 50G39r24y74c 9254684828652

Takže ještě šlendránské uzemnění a přepěťové ochrany.

0/0
13.2.2016 9:31

P63e66t82r 19N27o80v59o14t73n82y 1531600811

Jojo, urcite, vy byste to postavil lépe. :-)

0/0
13.2.2016 10:02

A14l67a67n 72Ř52e10p73k12a 4715766

Hoďte si raději mašli, když umíte jen nadávat R^

0/0
13.2.2016 8:36

L41u20c37i39a29n 14P13a88p69a57z98i40a76n 5424867161645

Jak je možné, že nejsou záložní zdroje, že nejsou připravena efektivní náhradní řešení, pokud dojde k výpadku jednoho zdroje? Maximalizace zisků, minimalizace nákladů, to přináší skutečný klientský efekt. Pořád, klient sem, klient tam, jak Vám mohu pomoci a pak toto. Raději méně otázek a více činů! A to platí nejen v tomto konkrétním železničním story.

0/−13
12.2.2016 11:02

P83e15t38r 98V67e96s63e45l71ý 8565125712686

Ty už radši mlč.

+1/−2
12.2.2016 11:15

J62i91ř88í 51C98i88b50u40l98k69a 4930830131

A proč by měl mlčet? Každý má snad právo vyslovit svůj názor , ne?

+2/0
12.2.2016 11:42

P82e73t89r 34V85e46s45e88l95ý 8425765722226

Protože se vyjadřuje bláboly ke všemu.

+1/−2
12.2.2016 13:32

P73e92t56r 56K11o26r10b47e45l 9476867900862

A jaká je na bohumínském nádraží frekvence podobných požárů. Je taková, aby to ty náklady navíc opodstatnilo?

0/0
12.2.2016 11:32

J27a23n 53S16l68o15v82í93k 3809717800328

Nádraží není raketoplán.

+2/0
12.2.2016 11:37

J25i35ř32í 29C65i58b21u77l86k25a 4560820511

XXXXTohle ještě nic není, bude daleko hůř. Plánované dálkové řízení železniční dopravy při výpadku systému zastaví dopravu v téměř celé republice, Stačí překopnout kabel.

+3/−7
12.2.2016 10:25

J67i77r82k64a 46D35v12o42ř98á28k 4325450893728

Výpadek dispečinku lze převést na zálohu. Ale když je fyzicky narušena infrastruktura v samotné stanici, je to horší.

+5/0
12.2.2016 10:58

J70i88ř27í 91C31i75b34u85l89k77a 4280780881

;-)No, já to vidím na "dálkovině" H.Brod - Jihlava. Stačí, když v dálce zahřmí a hned jezdí NAD (náhradní autobusová doprava)

+1/−4
12.2.2016 11:24

J75a22n 98H12o65r69a 6637111376

Naštěstí to tak vidíte pouze Vy.......:-)

+4/0
12.2.2016 11:28

J98i39ř44í 45C77i88b26u16l10k82a 4750840491

Naštěstí jen já? Vidí to tak cestující, strojvedoucí , průvodčí, dispečeři, zkrátka všichni zúčastnění a postižení. Nevidí to jen tupci, kteří dálkové řízení slepě a tupě prosazují, protože s toho mají kšefty.

0/−4
12.2.2016 11:37

M87a69r32t35i16n 27V81o86t15a45v66a 6468368291985

Teda já na té trati jezdím v průměru 4x týdně, ale zatím jsem tam žádnou mimořádku nezažil ...

0/0
12.2.2016 11:47

J65i75ř36í 71C43i89b86u56l84k96a 4440690831

счастливый человек

0/0
12.2.2016 11:59

J76i44ř13í 13C35i34b39u78l39k62a 4450280501

Nějak se mi popletl editor. Ono těch bouřek poslední dobou mnoho nebylo, vzpomínáte?

0/0
12.2.2016 12:01

P93e92t76r 98R50i68h26a88k 7441178498226

jak moc nakladne by bylo mit u takoveho zarizeni system zhaseni plynem jako v serverovnach?

0/0
12.2.2016 10:06

J16i97ř81í 75P50r18ů82š22a 7135382115639

Protože třeba plyn se špatně používá v prostorech kde se běžně pohybují lidé? Protože třeba v případě hoří elektrický oblouk 3 a nebo 6 tis. V tak není plyn až tak účinný a protože třeba jde za zařízení jehož plány jsou cca 15 let staré a tenkrát se vše řešilo trochu jinak než dnes?

+4/0
12.2.2016 10:24

L42u11c94i69a47n 35P22a89p53a92z94i92a79n 5844567741525

Pak měla být ona technická místnost jinde než v prostoru velkého pohybu lidí.

0/−4
12.2.2016 11:03

J93i42ř36í 63P89r28ů35š56a 7135882545619

Ale v té místnosti není velký pohyb lidí, jen se tam objevuje údržba a revize a podobně. Ale lidé tam chodí a pracují.

+1/0
12.2.2016 11:42

P16e47t65r 91R23i66h48a73k 7561518188946

Dekuji za odpoved :) proto ten akademicky dotaz.

0/0
12.2.2016 11:10

J58i68ř23í 12C88i94b64u61l18k68a 4180940731

Když hoří elektrický oblouk, dá se uhasit velmi jednoduše. Vypne se zdroj napájení. Pak se ale musí dohasit to ostatní...

0/−1
12.2.2016 11:33

P10e52t82r 69N22o44v46o67t37n46y 1541390111

To ale neudělá SHZ. A i kdyby, tak může vypnout jen napájení daného zařízení nebo místnosti a ne proud, který se tam dostává jinou cestou.

0/0
12.2.2016 11:57

J66i28ř17í 11C94i52b34u41l14k30a 4150320671

A jak by se tam ten proud prosím dostával jinou cestou?

0/0
12.2.2016 12:08

P17e34t91r 53N46o38v69o27t22n23y 1651140441

Po sdělovacích kabelech, nebo po sice napájecích, ale nědělaných pro takové hodnoty proudu a napětí. Podle těch škod se tam zřejmě někudy prošluslo daleko vyšší napětí po kabelech, které na to nebyly dělané, hořelo na víc místech a v podstatě jen kabely

+2/0
12.2.2016 12:51

M16i71r37o30s32l67a72v 86F38r45i53d16r72i65c70h 1425946310779

zpětný trakční proud je prevít a jeho cesty jsou nevyzpytatelné

+1/0
12.2.2016 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.