Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky do Bohumína stále nejezdí. Výluka potrvá i přes víkend

Minimálně do úterý bude v Bohumíně fungovat jen autobusová doprava. Vlaky nadále stojí. Nepotvrdila se tak prvotní optimistická verze, že první osobní vlaky budou ve stanici zastavovat od čtvrtečního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K42a72r25e77l 92N52o88v21á53k 8459341963758

Ve výpravce a v depu-----co to je?

0/0
14.2.2016 8:44

J20i61r34i 15Z16u38z17a87ň38á68k 4168400963876

Někdo asi ojebal revize;-D!!!

0/0
13.2.2016 18:48

Š45t72e38f93a72n 66F20r84i51č92a 7982918573236

Za normálních okolností se kabeláž a propojení buduje několik měsíců. Oprava je něco jiného, protože nevyžaduje kolaudaci a lze improvizovat. Přesto si myslím, že uvedení do přijatelného provozního stavu bude trvat několik týdnů. Do té doby bude řízení provozu závislé spíše na organizaci v okolních stanicích, kde výhybky a zabezpečení normálně fungují. V zásadě je to závislé na schopnosti improvizovat návěstních mistrů, kteí řídí opravy a jsou zodpovědni za stoprocentní spolehlivost techniky, kterou pustí do provozu..

0/0
13.2.2016 1:50

V85l21a94d81i39s84l55a56v 95G54r18y64c 9164744138132

Šlendrián. Ochrany, chrániče, hořlavé kabely, přepážky, čidla, úspora obsluh, dementní šéfové atd. vše k ho+vnu a toť výsledek.

0/−2
12.2.2016 19:36

P19e47t94r 63N53o48v24o50t61n40y 1651350201

Vypadá to, se tam dostalo 22 kV, takže to asi vsechno odešlo jeste pred tim, nez to začalo hořet plamenem.

0/0
12.2.2016 22:23

V40l16a24d79i92s11l27a73v 34G10r21y42c 9874754838852

Takže ještě šlendránské uzemnění a přepěťové ochrany.

0/0
13.2.2016 9:31

P18e59t45r 81N47o83v60o95t93n69y 1461950541

Jojo, urcite, vy byste to postavil lépe. :-)

0/0
13.2.2016 10:02

A29l97a28n 30Ř46e64p48k93a 4835226

Hoďte si raději mašli, když umíte jen nadávat R^

0/0
13.2.2016 8:36

L72u85c39i84a46n 83P30a64p71a40z63i53a80n 5304537721565

Jak je možné, že nejsou záložní zdroje, že nejsou připravena efektivní náhradní řešení, pokud dojde k výpadku jednoho zdroje? Maximalizace zisků, minimalizace nákladů, to přináší skutečný klientský efekt. Pořád, klient sem, klient tam, jak Vám mohu pomoci a pak toto. Raději méně otázek a více činů! A to platí nejen v tomto konkrétním železničním story.

0/−13
12.2.2016 11:02

P54e27t85r 33V64e30s29e14l11ý 8925225512216

Ty už radši mlč.

+1/−2
12.2.2016 11:15

J45i91ř33í 47C72i95b18u97l24k22a 4720140731

A proč by měl mlčet? Každý má snad právo vyslovit svůj názor , ne?

+2/0
12.2.2016 11:42

P64e89t75r 27V97e75s73e17l92ý 8755965882186

Protože se vyjadřuje bláboly ke všemu.

+1/−2
12.2.2016 13:32

P64e20t79r 44K90o18r23b60e94l 9706297430572

A jaká je na bohumínském nádraží frekvence podobných požárů. Je taková, aby to ty náklady navíc opodstatnilo?

0/0
12.2.2016 11:32

J56a64n 58S40l15o22v28í89k 3649387380838

Nádraží není raketoplán.

+2/0
12.2.2016 11:37

J93i45ř76í 13C51i26b35u58l63k40a 4960270781

XXXXTohle ještě nic není, bude daleko hůř. Plánované dálkové řízení železniční dopravy při výpadku systému zastaví dopravu v téměř celé republice, Stačí překopnout kabel.

+3/−7
12.2.2016 10:25

J31i64r90k23a 69D28v55o83ř50á29k 4195580623708

Výpadek dispečinku lze převést na zálohu. Ale když je fyzicky narušena infrastruktura v samotné stanici, je to horší.

+5/0
12.2.2016 10:58

J84i69ř27í 98C80i51b60u95l71k45a 4560530541

;-)No, já to vidím na "dálkovině" H.Brod - Jihlava. Stačí, když v dálce zahřmí a hned jezdí NAD (náhradní autobusová doprava)

+1/−4
12.2.2016 11:24

J92a83n 92H26o66r40a 6607821566

Naštěstí to tak vidíte pouze Vy.......:-)

+4/0
12.2.2016 11:28

J37i75ř94í 19C81i98b52u26l67k54a 4880540501

Naštěstí jen já? Vidí to tak cestující, strojvedoucí , průvodčí, dispečeři, zkrátka všichni zúčastnění a postižení. Nevidí to jen tupci, kteří dálkové řízení slepě a tupě prosazují, protože s toho mají kšefty.

0/−4
12.2.2016 11:37

M87a45r40t26i75n 27V34o92t54a66v25a 6728618981575

Teda já na té trati jezdím v průměru 4x týdně, ale zatím jsem tam žádnou mimořádku nezažil ...

0/0
12.2.2016 11:47

J12i51ř28í 11C86i37b41u51l14k70a 4680610531

счастливый человек

0/0
12.2.2016 11:59

J55i76ř11í 64C10i52b95u56l84k49a 4630430581

Nějak se mi popletl editor. Ono těch bouřek poslední dobou mnoho nebylo, vzpomínáte?

0/0
12.2.2016 12:01

P63e82t19r 78R46i29h98a94k 7231268368866

jak moc nakladne by bylo mit u takoveho zarizeni system zhaseni plynem jako v serverovnach?

0/0
12.2.2016 10:06

J67i22ř56í 93P36r54ů16š65a 7805472765649

Protože třeba plyn se špatně používá v prostorech kde se běžně pohybují lidé? Protože třeba v případě hoří elektrický oblouk 3 a nebo 6 tis. V tak není plyn až tak účinný a protože třeba jde za zařízení jehož plány jsou cca 15 let staré a tenkrát se vše řešilo trochu jinak než dnes?

+4/0
12.2.2016 10:24

L60u72c19i13a11n 27P12a63p66a38z73i58a41n 5344347481615

Pak měla být ona technická místnost jinde než v prostoru velkého pohybu lidí.

0/−4
12.2.2016 11:03

J58i41ř60í 74P76r42ů39š48a 7615582945569

Ale v té místnosti není velký pohyb lidí, jen se tam objevuje údržba a revize a podobně. Ale lidé tam chodí a pracují.

+1/0
12.2.2016 11:42

P77e77t26r 15R54i28h72a20k 7941938958236

Dekuji za odpoved :) proto ten akademicky dotaz.

0/0
12.2.2016 11:10

J71i29ř38í 48C97i62b11u30l66k13a 4310150261

Když hoří elektrický oblouk, dá se uhasit velmi jednoduše. Vypne se zdroj napájení. Pak se ale musí dohasit to ostatní...

0/−1
12.2.2016 11:33

P88e83t40r 79N64o48v67o17t16n88y 1601560521

To ale neudělá SHZ. A i kdyby, tak může vypnout jen napájení daného zařízení nebo místnosti a ne proud, který se tam dostává jinou cestou.

0/0
12.2.2016 11:57

J85i16ř60í 38C65i64b44u46l13k56a 4130900501

A jak by se tam ten proud prosím dostával jinou cestou?

0/0
12.2.2016 12:08

P98e57t73r 88N73o55v20o88t65n43y 1411390401

Po sdělovacích kabelech, nebo po sice napájecích, ale nědělaných pro takové hodnoty proudu a napětí. Podle těch škod se tam zřejmě někudy prošluslo daleko vyšší napětí po kabelech, které na to nebyly dělané, hořelo na víc místech a v podstatě jen kabely

+2/0
12.2.2016 12:51

M54i38r16o65s40l77a90v 54F75r93i68d38r46i66c70h 1785856360379

zpětný trakční proud je prevít a jeho cesty jsou nevyzpytatelné

+1/0
12.2.2016 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.