- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místa pro přecházení jsou dobrá v tom, že chodce nenutí chodit na 50 metrů vzdálený přechod.
Nádražní je tak dlouhá, že dělat z ní prostor pro pěší je dost slaboduché.
Takže když zmizí přechody pro chodce bude to pro ně lepší?
To mi nějak nebere hlava.
A přesně to je záměr města: VYLIDNIT CENTRUM. A ze se soudruhům daří
Jak souvisí vylidňování centra s tím, že po Nádražní bude jezdit méně aut? Pletete jablka s hruškami...
Ta ulice byla liduplná i před 40 lety. když jsem žil v Ostravě, optimální by tam bylo udělat něco jako obytnou zónu, bohužel ji nelze nikudy rozumně objet.
Nechápu záporné reakce, obytná zóna předpokládá provoz vozidel do 20 km/hod a absolutní přednost chodců, ovšem tady nevím, jak by to bylo s tramvajemi, ta před opilcem ze Stodolní určitě nezastaví.
A jako obvykle, když se do něčeho začne s..r...á..t magistrát, tak to nefunguje, a proto přecházíme všude libovolně.
Viděl jsem to u Stodolní. chodci si zvykají, řidiči nadávají. těžko říct, jestli je n8dražní po rekonstrukci lepší.
Já to vítám, tenhle příštup dělá tu ulici lidštější. Ono to tam fungovalo stejně i předtím, jako i v mnohých frekventovaných místech ve městech, chodci si prostě stejně chodí jak se jim zlíbí a řidiči s tím musí počítat.
Akorát bych to doplnil o světelnou signalizaci u tramvajových kolejí - nějaké blikající ledky v zemi před projíždějící tramvají.