- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano , mrtvých ubude. A to vše díky častějšímu měření rychlosti v obci , kontrolám lékárniček a technického stavu vozidel.
Článek bych napsal jinak. " V polovině roku , došli policii peníze , proto musí vybrat více na pokutách , aby měli alespoň na benzín. Také by jsme chtěli prémie na dovolenou a proto přestáváme domlouvat a upozorňovat a začneme rozdávat pokuty."
Doufám , že díky tomuto, zachráníte alespoň jeden lidský život. Držím palce.
Problém je a)v lidech b)v samotném přístupu státu c) obě dohromady. Ano, c je správně, protože zákonů obecně je strašně moc, řada z nich absurdních, které se vymykají zdravému rozumu a potřebám, a proto je jedinec prostě ignoruje a jezdí podle trochu jiných pravidel. To je celé. A motivace policie k maximálnímu výběru pokut je také zavrženíhodná, když nejde o bezpečnost, ale jen o peníze.
Takže vztah řidič-stát je z podstaty věci nepřátelský z obou stran.
Někteří řidiči jsou fakt jako smyslů zbavení. Policie nemůže nic uhlídat, to je v lidech. Vidí omezenou rychlost - a ještě zrychlí. Pomatenci.
Ale přitvrďte tam, kde to má smysl, a ne tam, kde do statistik lacino naženete prachy z pokut. Zdárným příkladem jsou klasické rovné přehledné 4 proudové úseky se svodidlama a pokutování za překročení rychlosti o 10 km a jiné podobné lacino nahnané body pro oblastního ředitele.
Největších úspěchú policie dosáhne, když se stáhne z D1 a zaměří se na silnice 2 a třetí třídy, nejvíce masakrů se odpoledne a o víkendech děje právě na nich. To se vytáhne kdejaká šunka, co ji brzdí jen náhodou, a jede se.... pak to dopadá bldbě a ještě hůře.
To zas budou prodeje lékárniček! Kdo tu policejní kampaň podporuje? Dr. MAX?
Fakt ? Jezdím kolem 30 000 km ročně a že by chtěli vidět při policejní kontrole lekárničku, si nevybavuji
Jak přitvrdíte, ani neměříte rychlost aby se do databáze nedostávali titéž Řidiči!!!!
Fajn, ale ať taky u staveb, omezujicich provoz, pracovníci změní omezeni rychlosti, pokud nepracují a kontroluje se i to, jestli neomezují zbytečně. Proč byla třeba na Místecké celou zimu "padesátka" u mostu, který se v té době neopravoval a čtyřproudovka byla průjezdná normálně? Pokud jsou značky nesmyslné, lidi na ně logicky kašlou. Ani Policie tam 50 nejezdila. Nesmyslná omezení jsou ve výsledku podobně nebezpečná, jako bezohlednost apod.
to je problém silničního správního úřadu, který umístění značek během stavby povolil. Může si dát do podmínek, kdy tam značky budou stát a pokud to firma neplní, tak jí sankcionovat.
Policii ČR nepřísluší hodnotit značky, jen vynucují jejich dodržování (tzn. nemůžou říct tady ta padesátka je zbytečná, budeme tolerovat, když řidiči tu jezdí 90)