Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V roce 1847 do Ostravy dorazila železnice. A těžba uhlí prudce stoupla

Nejen Ostrava, ale třeba i Bohumín vděčí za svůj rozvoj jedinému - c. k. privilegované Severní dráze císaře Ferdinanda. I o tom je další díl seriálu MF DNES a iDNES.cz, který se věnuje vývoji hornictví v Moravskoslezském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a58v38e44l 66F43o32l33t91á70n 4220912864

"A ... ospalé lázeňské městečko přes noc proměnilo v překrásnou uhelnou pánev."

+1/0
11.6.2016 0:28

J81i59ř64í 36R24y31s 3774777896984

Vroce 2000 dorazil Bakala a je po těžbě.

+7/−1
10.6.2016 21:20

R60i95c67h27a78r24d 48T51o15m22e59č38e96k 7776615256141

Jak říkal klasik privatizace po česku: "Jen víc takových Bakalů" Nebo to byl jiný "šíbr"?

0/−1
10.6.2016 23:57

R64o53m58a92n 31S11t63o59n67e20k 1769903979111

Jak ovlivnil Bakala množstvi uhli pod zemi a jeho cenu na světovych trzich?

0/−2
11.6.2016 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.