Diskuze

Půjčovny kol, elektromobily. Řešíme chytré vize, říkají „chytrá města“

Projekt chytrých měst, ke kterému se připojil Moravskoslezský kraj, Ostrava i Třinec, může usnadnit získávání evropských dotací a udělat z regionu oblast s čistším ovzduším. Zatím se ale jedná spíše o obecnou vizi, bez konkrétních kroků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Kdyz jsem videl ze na elektroautobus je dotace az 90%, mozna by nebylo naskodu mit i dotace na elektromobil. Pokud bych mel rekneme 50% dotaci na novy el. vuz, okamzite bych to vyuzil a jedil do prace v nem :)

0 0
možnosti

Nemyslím si, že je zde auto vždy znakem prestiže. Půjčování kol může být fajn, třeba v Paříži to fungovalo pěkně. Podle mě by dost lidí jezdilo i na svých kolech, jen kdyby bylo možné kola v městských částech a hlavně v centru někde bezpečně zaparkovat beze strachu z krádeže. Do centra se dostanu po hezké stezce, ale co pak s kolem? Třeba v Přerově mají "parkovací dům" pro kola, něco takového tady chybí.

3 0
možnosti
BG

S první větou souhlasím. Bohužel jsou tací, kteří se budou jiným druhům dopravy vyhýbat, protože se to prostě neshoduje s jejich společenským postavením. A nemyslím tím žádné politiky nebo podnikatele, ale obyčejné lidi, kteří si myslí, že když mají auto, žijí si na úrovni.

0 0
možnosti
DK

D34a77n37i23e11l 63K13i68t38a

21. 6. 2016 22:15

Tato problematika vyžaduje zamyslet se komplexněji, ne pouze říct chci na klíč projekt bikesharingu. Bez smysluplné infrastruktury, a navazujících projektů to bude jen další omezeně použitelná prvoplánová věc v provedení "aby to nějak bylo".

1 0
možnosti
PH

A kde jsou masivní dotace na elektrokola? To by byl výborný začátek...

2 0
možnosti
MP

Nejsou a někteří prodejci jsoi i radi .

Kdyz budou dotace budou i kontroly a hodně elektro scooterůneni/ radoby kol schválené vozidlo pro provoz na veřejných komunikacích . Prvotní zodpovědnost ma majitel ten se pak muze soudit i s prodejcem...

0 0
možnosti