- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super nápad, ale zase dotace, křivý trh. Ještě předloni stačilo na kompletní renovaci 20m a dnes žádost o 130
Rad nejakou Korunkou přispěji.
V čem jsou tyto jednotky M290 (Slovenská strela) a M845 (Arriva) podobné?
Kromě toho, že to jezdí po kolejích a vozí to lidi?
Všem těm, co by chtěli poukazovat na to "že se nijak nezkrátila jízdní doba mezi Prahou a Bratislavou doporučuji aby si "dynamika" nechali vysvětlít jaký je rozdíl mezi jízdními dobami "lehké" motorové Strely a pětiset tunového rychlíku. Takže úspěchem je že ty nynější "těžké vlaky" se dostaly na stejné, ne-li lepší, jízdní doby.
Nepochopil jsem, k čemu je zprovozuschopnění, když s ní stejně chtějí jen stát v muzeu?
Tak se to u starých a unikátních věcí dělá. Dají se se do původního stavu a přesto se nepoužívají.
Kéž by se povedlo dát strelu do kupy. Podle mě to je důkaz technického umu našich předků! A byl bych pro, aby se pak vlak na koleje aspoň občas dostal.
To by byla právě ta pecka, kdyby Strela občas tu trasu Praha-Bratislava dala! To by se jen zaprášilo i po horentně drahých lístcích.
Celou cestu by s tím jelo jen pár šotoušů... Takže ano, zaprášilo, na prvních pár jízd...
Za 80 let se doba jízdy z Prahy do Bratislavy nijak citelně nezkrátila. To je celkem smutné zjištění
Každý "dynamik" vám vysvětlí jaký je rozdíl mezi jízdními dobami "lehké" motorové Strely a pětiset tunového rychlíku. Takže úspěchem je že ty nynější "těžké vlaky" dostaly na stejné, ne-li lepší, jízdní doby.
Může mi, prosím, někdo ze zasvěcenějších objastnit, proč by k drážnímu provozu potřebovala Slovenská strela moderní techniku? Přece když občas vyjede parní vlak, tak taky nemusí být prošpikovaná nejnovějšími výkřiky techniky a jezdí ve stavu svého vzniku nebo se pletu?
Jde o pravidelnou dopravu, nikoli o nostalgicke jizdy.