Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes koleje to nejde, rok po tragédii ve Studénce kreslí stavbu podjezdu

Rok po tragickém střetu pendolina s kamionem na přejezdu nedaleko nádraží ve Studénce má místní radnice jasno. Nebezpečný přejezd by měl nahradit podjezd a těžká nákladní auta budou jezdit jinudy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i68c40h40a15l 83G31r59e56g44o86r 8896964370322

Přejezd není nebezpečný, pouze lidé kašlou na předpisy.

0/0
22.7.2016 17:21

J46a19n 51P23r64i54c12h76y60s21t43a40l 8961978163

Coz takhle vybavit ten prejezd aspon ruskymi sklopnymi barierami?

https://c2.staticflickr.com/4/3806/8976076583_011ebddef7_b.jpg

0/−1
22.7.2016 12:49

M37i90c94h70a20l 57P17i93n62d12j71a61k 5713584277247

Jakoze by jsi pripadny vlak mohl "preskocit"? ;-D je otazka jak je to s cenou, i kdyz hadam, ze delat podjezd bude setsakramensky financne narocne.

0/0
22.7.2016 13:48
Foto

B68r92o15n26i60s34l12a82v 65G78a91b78r28y71š 2532339601

Proc byste ten vlak mel preskakovat?

0/0
24.7.2016 9:49

P49e16t94r 93M36u26n74z39a25r 1885211919926

Už zase?

Jak by ty bariéry pomohly ve zmíněných případech, když se zvedají se závorami? Rozhodně by nezabránili vjezdu na červená světla, když jsou závory nahoře.

+3/0
22.7.2016 13:53

V40á27c43l96a73v 47S91v80o55b13o88d22a 5146408649

Ty bariéry jsou na druhé straně sklopné. Takže kdyby řidič vjel na přejezd v době,kdy před ním by byla bariéra zvednutá,tak by jí přejel a bariéra by se pod kamionem sklopila. Je to na způsob turniketu v obchodě. Dovnitř se otáčí,zpátky je blokovaný.

0/0
22.7.2016 14:02

M38a74r90t58i47n 10R31u51z32i29c41k75a 1402868456447

Takze by se vlastne nic nezmenilo,...

0/0
22.7.2016 20:39

V89á89c72l48a74v 45S31v96o15b41o79d93a 5136168819

To ne,to je proto,když už bude auto mezi kolejemi,tak aby mohl vyjet i skrze závory. Jinak by tam zůstal uvězněný. Kdežto auťák,který teprve přijede zvenčí a zábrana se začne zvedat,tak ten by neprojel,protože by do zábrany naboural.

0/0
22.7.2016 22:47

P32e84t19r 11M49u97n62z54a91r 1185741219776

Nj, pane Svobodo, ale to reagujete na něco jiného. Já mluvím o tom, že ty bariery se i v tom Rusky zvedají zároveň se sklopením závor. Takže by ten tírák na ty koleje stejně vjel. Vy řešíte to následné, ale to už je naprosto jedno, jestli tam budou jen závory nebo i bariera.

0/0
22.7.2016 21:30

P41e71t60r 92N20o67v97o31t40n91y 1891910531

Bariéry by se musely zvedat zároveň s rozblikáním světel a sklopit se s ukončením vystrahy.

0/0
22.7.2016 15:07

M92a52r15t30i37n 48R25u46z19i89c30k84a 1942468376457

A co bezpecna doba na opusteni prejezdu, tj. Kdyz vjedete na volno a zacnou blikat cervena v dobe, kdy jste na orejezdu, to se akorat zhorsi, nebot vas to zarazi a nez si to uvedomite, smete vas vlak... Nechte to rusum, jejich mentalita predvadet se a povysovat je povestna stejne jako porusovani predpisu, a dovoli si opravdu hodne...

0/0
22.7.2016 20:44

P80e39t98r 34M52u64n43z79a85r 1835451179596

I v tom Rusku se bariery zvedají, až se spuštěním závor. A je proto dost dobrý důvod. Zkuste o tom ještě popřemýšlet.

0/0
22.7.2016 21:32

P90e92t28r 18N94o14v19o48t71n80y 1361940401

Se spuštěním závor(tak jak se spouštějí u nás) to nemá žádný smysl. Ledaže by šlo o sekvenční spouštění(které se u nás bude zavádět) - pak ale vjezdové závory budou padat také velmi krátce po začátku výstrahy. A teď už jde jen o to, zda to dávat i na výjezd. Než by si na to lidi zvykli, tak by to byl průser. Když to tam nebude, chytráci to objedou v protisměru.

0/0
22.7.2016 22:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.