- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za 600 mega by bylo v klidu ročně navíc 24 milionů autobus/kilometru a to by bylo v obslužnosti strašně znát, mnohem více jak 8 letadel za týden...
Cestovat z Ovy na letiště do Prahy či Vídně mi vůbec nevadí, alespoň se z krajských peněz zbytečně neutrácí peníze na lety, kterými by nikdo nelétal. Co mi ovšem vadí je večerní spojení z Prahy do Ostravy. Pokud je přílet do Prahy okolo 20-21h, tak si člověk může rovnou rezervovat hotel, protože domů se nedostane Raději ať kraj zadotuje noční spoj.
Od nového roku bude půlnoční IC zase na Ostravsko, (dřívější Excelsior do Košic, dnešní Moravan do Přerova...
"Konkurence z blízkých letišť-například Mnichov, Vídeň případně Drážďany..."??? Toto skutečně řekla mluvčí společnosti Travel Service? Nebo je článek napsán v režii a na zakázku krajských bossů, kteří mají máslo na hlavě? V každém případě je toto fiasko další potvrzením neodpovědnosti krajských politiků v této oblasti - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=304988.
Pan hejtman Novák chtěl rozlítat nové linky za 600 mega? A to chtěl platit ze svého?
Předchozí vedení letiště silně pro-sra..o svoji šanci na rozvoj leteckých linek do EU i světa, a tak všechny podstatné lety stáhli poláci z Krakowa a Katowic, a teď už není moc čím překvapit a nalákat...škoda..
Dokud bude vrcholovým manažerem Letiště kovaný komunista Babka, do té doby to bude ukázka neschopnosti a díry na peníze daňový poplatníků. Soudruh Babka by měl zkusit natočit další díly Okresu na severu, na to se hodí perfektně. Do byznysu by ho ale neměli pouštět, a už vůbec ne do mezinárodního.
Pozde bycha honit. Nicmene za linku do Milana jsem rad.
Jů, co kdyby třeba zasponzorovali linku do Yellowknife nebo Alice Springs?