Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úprava přejezdu ve Studénce se odkládá. Firmě chybí potřebná povolení

Semafory, radary, kamery. Další zabezpečení problémového železničního přejezdu ve Studénce měla ve čtvrtek začít montovat soukromá společnost Future Product Design. Termín se ale odkládá. Jak upozornil Radiožurnál, firma nemá vyřízená potřebná povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e85t10r 29V12o36n48d62r55a61c48e22k 7555611743160

Firmě chybí povolení ....... no tak to napište pořádně že vyhrála firma ještě dříve než ji stihli založit ......tedy ona založená již je - patří pánovi narozenému v roce 1931

0/0
22.9.2016 13:51

T53o13m74á49š 68F32l84a31i 6264271885111

Tím přejezdem jezdím denně. Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor. Dále za celou dobu jsem si nevšiml že by policie udělala nějakou akci . Ano občas tam stali u přejzdu vozidlo státní policie nebo městské policie ale spíše jako dekorace. Nechápu pokud jsou schopni buzerovat řidiče v neoznačených vozidlech proč třeba nesleduji online kamerový systém na přejezdu a následně toto řeší.

0/0
22.9.2016 10:23

I47v16a93n 55H65o26l89a34s 5687287768647

> Podle mého názoru by stačila úprava, aby první zhasla světla a až následně se zvedly závory. Takto je to řešeno na přejezdu v Příbor

To zaprvé nejde tak snadno (předělat stávající systém), za druhé to odporuje normě (takže ani moc nevěřím, že to v tom Příboře skutečně je). Ono totiž platí, že klíčová jsou ta světla - ta stanovují, kdy se přes přejezd smí a kdy ne. O závoře se v zákonu nic nepíše, takže hypoteticky, když zhasnou světla, má řidič právo rozjet se i proti spuštěné závoře.

0/0
22.9.2016 10:39

T30o51m38á68š 77F22l97a86i 6844511555541

Určitě to tam je ,jsou tam dané nové závory (předtím tam byly jen světla)je to přejezd u nádraží a ještě je zajímavé že se první zvedne levá závora a až následně pravá závora. Já tam teď nejezdím přes Příbor od té doby co udělali obchvat,ale udělám si cestu a kouknu se.

0/0
22.9.2016 11:54

T37o76m63á88š 62B24e97l84i19c59a 9603173555531

A kdo teda oznámil správnímu orgánu ty kvanta lidí za přejíždění přejezdu na červenou? Co tak si nejdříve promyslet co píšu?

0/0
22.9.2016 14:51

J66a89r45o83s81l84a83v 96M84e47j80d56r 8617474150896

Já bych tam dal policajta papundeklového, v životní velikosti, větru a vodě odolného.

0/0
22.9.2016 10:22

P24a62v64e48l 10H38o49f36f44m15a13n78n 4787210911766

miluji pořádek

0/0
22.9.2016 9:18

P61e32t67r 41R95i49h66a73k 7691528788786

Na jak dlouho by stacilo toho pulmilionu na to postavit tak policajta s budkou?

+2/−1
22.9.2016 8:53

P51e81t67r 45N46i13v68n46i54c89k15ý 3652614945567

Jednoduche počty, řekněme mladý nastupující policista 20000 Kč hrubého, tedy odhadněme náklady zaměstnavatele na 30 tisíc/mesíc? Chceš hlídání 24/7? Pak potřebuješ minimálně 3 policisty po 8 hod (spíš více - dovolená, apod). Asi nějaké příplatky za noční atd, takže měsíc tě vyjde na cca 100 tisíc. Něco bude stát ta tvoje budka, takže bych to viděl na cca 4 měsíce.

A co potom? Jaká bude kvalita policisty dlouhé hodiny nudně civicího na auta versus bdělost elektronického systému?

+2/0
22.9.2016 9:20

P46e78t80r 27R16i35h87a78k 7101258478586

dekuji :) na system kazdej kasle. kdyz uz by tam ten polda stal tak bych rekl, ze pocet prejezdu na cervenou klesne. .. a neco plus by vybral na pokutach :)

0/0
24.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.