Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebezpečný přejezd ve Studénce chce ministerstvo nahradit podjezdem

Ministerstvo dopravy chce zrušit nebezpečný železniční přejezd ve Studénce, který je znám zejména kvůli loňské nehodě pendolina a polského kamionu. Na místě má vzniknout podjezd pro auta, kamiony do nedaleké vagónky pak má přivádět nová cesta, na níž bude i nový přejezd. Novinářům to dnes oznámil ministr dopravy Dan Ťok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a42n93a 70L55i86e85b95o75v44á 7662476661225

Ten přejezd není nebezpečný: je otravný, jelikož šraňky jsou tam dole častěji, než nahoře. Podjezd by byl vhodným řešením (a nejen tam).

+1/0
25.10.2016 19:12

M80i66c86h65a85l 65P65o13h43o43ř67e49l21s96k72ý 1326580705815

je nějaká studie v čem je nebezpečný ? dvě paka co neví co znamená černená

chyba určitě není v přejezdu

+1/0
25.10.2016 19:09
Foto

M57i48c73h73a64l 60S37m85í63t77k22a 8424474653726

Je to normální? Jeden zrušíme a místo něj bude podjezd a přejezd...;-D;-D;-D

Na místě má vzniknout podjezd pro auta, kamiony do nedaleké vagónky pak má přivádět nová cesta, na níž bude i nový přejezd.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/prejezd-ve-studence-nahradi-podjezd-dbk-/ostrava-zpravy.aspx?c=A161025_155441_ostrava-zpravy_woj

+2/−1
25.10.2016 18:55
Foto

K95a30r29e52l 13M55a64l22ý 6916814730821

Krávovina, ale co chtít od ouřady že ...

0/0
25.10.2016 18:52

V64á37c34l92a85v 27K72ř91í57ž 3297392116125

a teď ještě, aby auto nikoho nepřejelo, musí ho řidič po silnici tlačit. kdyby to měli platit z ministerstva, tak by se nic nestavělo, z našich peněz. to se to rozdává. kdyby každý, kdo vjede na přejezd na červenou dostal pořádnej flastr, tak by se nadjezdy financovaly samy.

0/−1
25.10.2016 18:44

B17o53h32u64s77l69a70v 29K91r53á68l76í93k 2581890749746

Kdyby každému, kdo soustavně porušuje dopravní předpisy, zabavili auto i řidičák, tak za chvilku žádné přejezdy ani podjezdy nebudou potřeba.

0/0
25.10.2016 19:04

P90e19t37r 36N43o10v46o15t29n84y 1271360711

To se děje. Co lidí má x zákazů řízení a stejne jezdí. Auto napíšete na někoho jiného.

0/0
25.10.2016 19:12

D22a75l29i47b76o93r 51V72o89t29r23u87b42a 6758131201515

No furt lepší podjezd za 100 mega než rozstřelený pendolíno včetně životů

+2/−1
25.10.2016 18:25

P81e82t30r 92B94á11č65a 8125336465475

Kolik ta sranda bude stat? Pulku Blanky?

Kvuli dvema cizincum nekup to.

+3/−1
25.10.2016 18:21

J51i97n76d17ř26i34c30h 98Š10k16o26p84e54k 4765301930595

Nový podjezd klidně, ale na jeho stavbu bych vybral od neukázněných řidičů. Takže na stávající přejezd kameru a každýmu max. možný finanční trest.

+2/−1
25.10.2016 18:09

O39s88k93a33r 45K64o33v40a70ř38í19k 8517823106357

Mám pocit, že expert Ťok nikdy ve Studénce nebyl.

0/0
25.10.2016 17:31

M95a74r64e73k 94M91a88r42t68i85n 8359964146620

A nejste sám... ten pocit mám i já.

0/0
25.10.2016 22:13

J35a42n 64R22u70s78i87n 1803233207369

Přejezd není nebezpečný. Nebezpeční jsou kreténi, kteří ignorují červenou...

+15/−2
25.10.2016 17:27

J48i96ř73í 50K30o72c13u41r61e21k 6595844415608

Přes tři koleje, ve stanici, značný provoz silniční i železniční. Závory skoro pořád dole. Z obou stran křižovatka. Jaká je pravděpodobnost, že na takovém přejezdu dojde k nehodě ve srovnání s křížením lokálky a okresky?

+1/−1
25.10.2016 17:33

J90i53n63d96ř28i82c39h 90Š74k58o66p40e63k 4115861240685

když jsou závory skoro pořád dole, těžko se může stát nehoda

+3/0
25.10.2016 18:30

J36a67n 98R53u71s25i38n 1373343237479

Můžete říct, že se jedná o vytížený přejezd, který je problematický, ale není nebezpečný...

+2/0
25.10.2016 19:36

R29o30b73e51r21t 58D73o59s15t51á32l 1441779805666

Krizovatka je ponekud honosny nazev pro odbocky do slepe ulice a na louky, ne?

0/0
25.10.2016 23:30

B20a49r42b57o44r15a 92M22e15l22k26o31v63á 3288494595989

Ne. Mentalita řidičů je problém. Berte řidičáky za vjezd na přejezd při signalizaci, žeňte pokuty vysoko. Jedním podjezdem se problém nevyřeší. Někdo, kdo neumí barvy, nemá mít v ruce papíry, tečka.

+9/−1
25.10.2016 17:25

P61e64t48r 63G10o91l79i58c58h 6632797903547

V principu souhlas, nicméně pokud by jsme se rozhodli mít tu trať vysokorychlostní, stejně se to musí řešit. Spíše je zajímavý to řešit podjezdem a dostat se tak pod úroveň 400m vzdálené Odry http://www.vyskopis.cz/.

0/0
25.10.2016 17:33

J11i88ř13í 38K66o93c31u41r11e41k 6165144515878

Hmm, tipnu si, že v Přerově to na Kojetínské ulici také vychází cca 1 metr pod hladinu Bečvy, kousek na jih, v Hulíně, také tak nějak. Při povodních bývají oba podjezdy zaplavené.

+1/0
25.10.2016 17:44

P18e24t60r 52N86o83v80o76t88n86y 1611900781

Ve Studence třeba už nikdo stavet most nad tratí nechce.

+4/0
25.10.2016 18:20

J77o52s60e91f 32H11a82n58y37á41š 2864489273

Znám jednu dobrou firmu.8-o

0/0
26.10.2016 7:36

J91i57ř22í 59K70o90c77u28r16e70k 6795984235658

Tímto způsobem bychom mohli zřizovat přejezdy i na dálnicích. Stačí to ošetřit předpisem.

Mimochodem, když by stačil předpis, proč je v Praze na Hlavním nádraží podchod?

+1/0
25.10.2016 17:36

P23e36t22r 59N88o51v70o48t77n39y 1331540241

Protože by to bez podchodu a bez porušeni toho předpisu nešlo ujezdit. Otazka je, jak je to ve Studence.

0/0
25.10.2016 18:17

J56o15s69e95f 68H93a74n33y19á84š 2214679553

A polským kamioňákům odebírat papíry už na hranicích.!!

0/0
26.10.2016 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.