Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé ve Frýdku-Místku odhlasovali založení dopravního podniku

Založení dopravního podniku si na úterní schůzi odhlasovali frýdecko-místečtí zastupitelé. Zda ovšem bude pro město skutečně autobusovou dopravu provozovat, ještě není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V11á31c54l46a98v 12K15o85n58í42č64e36k 1679973721945

já osobně tuto aktivitu vítám. samozřejmě mnozí v tom vidí pouze snahu politiků někde něco ulít pro sebe, ale v současnosti, kdy máte pouze jednoho poskytovatele a tím je 3csad.cz tak prostě i když chcete soutěžit cenu tak nic nevysoutěžíte. Jste vendor locked. A pokud mají analýzy, že 3csad čachruje v účetnictví a mohlo by jezdit levněji ale nechce a získané dotace z města přelívají do nákladní přepravy tak potom ve vybudování vlastního terminálu vidím způsob, jak dalším potenciálním poskytovatelům poskytnout zázemí a soutěžit jenom provozování MHD. A když jim někdo spočítal, že by se mohlo jezdit o 3 Kč/km levněji tak je to způsob, jak dotlačit 3csad, aby jezdilo levněji.

0/0
21.11.2016 15:29

M64a97r39t58i11n39a 52U79h96r43o40v81á 7312952337777

Sice nejsem z FM, ale jezdím tam a občas využiji jejich ,,MHD" a musím říct, že jet z FM na Visaláje (cca 25 km) za 10 Kč je luxus :-)

0/0
10.11.2016 8:29

M75i38r78o36s17l96a52v 89B48u24č13e75k 6823743311524

Zřídit DP, je jako založit fabriku. Vše s vědomím, že nikdy nebude zisk, (z jízdenek max 50%). K tomu budovat dílenské zázemí na zelené louce, nový terminál - mega náklady stále bez 1 autobusu + 1 řidiče + 1 dílenského pracovníka + 1 THP ! Musely by se vybudovat koncové útvary, personální, bezpečnostní, školící, revizoři, nákupčí, zásobovači, dispečeři, ředitel + dozorčí rada + služební auta ... Nekonečná potřeba vkládání prostředků ! Pokud to udělá jednotlivec vlastním kapitálem - vlastník , může být. Neudělá to, protože si toho je vědom. Tedy cesta, nic takového nezřizovat - jít cestou smluvních služeb. Všechno to popsané je zatěžující - starosti musí řešit někdo jiný - Nikoliv město ! Pravda je, že by pár míst v kanclech takto vzniklo ... Ideální cesta ke zničení městské kasy - způsob legální ... I to pak dobře zní -

MHD - Z a d a r m o ! :-) ...

0/0
9.11.2016 17:39
Foto

M61a76r87i35á54n 75K97y71r77a73l 1485644704324

No nevím. Mně přijde, že aktuálně to funguje dobře. A po devíti letech zase stavět nové stanoviště - není to trochu moc brzo? Je pravda, že to současné je trochu zastrčené, ale na to se mělo myslet už před lety a ne až teď.

+1/0
9.11.2016 13:24
Foto

M63i61l19o86š 60R39e28c46h87t67o54r49o19v85i35č 7764950312223

Mít ve městě vlastní dopravní podnik, tak nejlepší investicí je právě dlouhodobá investice, která nebude vyžadovat neustálé dotace. Na elektrobusy je možná ještě čas, ale i ty by stály za úvahu. Především ty, které se průběžně dobíjí na každé zastávce. Na takové rozhodnutí by přispěla jistě i samotná EU.

0/0
9.11.2016 12:56

P87e29t54r 17N96i32v10n39i16c58k42ý 3572874285267

Nejsem přesvědčen, že politici budou umět vést dopravní firmu lépe než soukromník. Ale chápu, že výběrová řízení na nové autobusy mohou být hezkým kapkovodem, jak si politici mohou soukromě přilepšit.

+4/0
9.11.2016 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.