Diskuze

V Havířově opraví starý podjezd. Nový bude bezpečnější i sušší

Podjezd pod železniční tratí v Havířově-Šumbarku se má od letošního prosince začít měnit. Město si od opravy slibuje vyřešení problémů s přívalovými dešti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H22o73n46z93a 18T97a30r

31. 12. 2016 14:51

S železničním podjezdem jsou úplně jiné problémy. Přívalové deště !!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUYHNR5WPjI

Už tet se tam ve špičce tvoří kolony. V případě technické závady na některém s projíždějících aut se stane průjezd neprůjezdný ! Co MHD Autobusy a Záchranné složky Sanitka , Hasiči, Policie co budou dělat když budou zablokovány mezi osobními vozy v podjezdu ?! Je to důležitá dopravní tepna zúžení na jeden jízdní pruh je chybné rozhodnutí. Pamatuji několik vozidel která v podjezdu už uvízla .

V dlouhodobém horizontu by bylo nejlepší prodloužení podchodu na nástupiště na vlakovém nádraží, protože většina lidí, kteří podchod využívají jdou na meziměstskou dopravu. Velký podíl tvoří žací odborných škol, kteří dojíždějí s přilehlých oblastí. Jenže to by museli býti na radnici odborníci ŽE !

Převážně zvítězí varianta která přinese zúčastněným maximální okamžitý zisk .

Proč se neudělá anketa co lidé chtějí .(prodloužení podchodu na nástupiště , nadchod mezi Lídlem a Vlakovým nádražím , zúžení podjezdu na jeden jízdní pruh ) Na radnici se plánuje jen v horizontu jednoho volebního období . Počet úředníků narůstá a kvalita odbornost klesá ! Tento spatný projekt je jasným důkazem.

0 0
možnosti

Taky si říkám, že je hloupost ubrat j pruh vzhledem k tomu, že z té strany se občas tvořily kolony i ve 2 pruzích :-/

2 1
možnosti

P49e75t50r 29B66á90č81a

14. 11. 2016 8:58

Chodník ubere řidičům jeden pruh RvRvRv

Jako vzdycky, aut jsou miliony, ale na kazdym nesmyslu co se tady stavi ubereme pruhy pro auta ;-O

1 1
možnosti

ten úsek má 2 pruhy pouze 200 metrů, kdy všichni ve směru Šumbark po výjezdu z kruhového objezdu u nádraží (1 pruh) se automaticky zařadí do levého pruhu, kdy se zase jedním jízdním pruhem vjíždí na další kruhový objezd u Lidlu. Ve výsledku ten pravý pruh byl nevyužíván. V druhém směru je zase jednopruhový výjezd z kruhového objezdu u Lidlu a 200m dlouhý dvoupruhový úsek, který končí zase sbíháním do jednoho pruhu před kruháčem u nádraží. To těch 200m nikdo nepřežije v jednom pruhu?

1 1
možnosti

20 mega....to tam budou dělat tu cyklostezku ze zlata ?8-o

3 0
možnosti