Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai rozšíří lisovnu, práci zde najde dalších téměř dvě stě lidí

Další nová pracovní místa by mohla do konce roku 2018 vzniknout v nošovické průmyslové zóně. V nové lisovně se budou vyrábět díly, které automobilka v současnosti musí dovážet až z Koreje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T74o77m64á51š 40D82v71o55ř81á73k 3875813806956

Tak to je prima, zase další montovna a blbě placená práce pro agenturní pracovníky...

+3/−3
6.1.2017 22:14

R84o71m14a82n 63S63t16o24n86e37k 1389843949941

tyhle ty montovny mají většinou vyšší mzdy než většina firem v okolí

+3/0
7.1.2017 1:58

L80u84k11á85š 32S91e94d56l59á20č59e22k 1313267657320

Lisovna není montovna, protože se ty díly teprve tam vyrábí. Montovna je skládání výrobku z hotových dílů. ;-)

+6/0
7.1.2017 3:30

A15l39a32n 52Ř52e59p89k92a 4165936

A kdo je nutí tam pracovat? Mohli se líp učit a dělali by jinde, na druhou stranu i dělníci jsou potřeba, někdo rukama musí dělat vždyckyR^

0/0
7.1.2017 11:02

K69a60m89i37l 22D55o87l76e74z96e72l 6112586884112

at to rozsiri, vice socialnich vozitek pro Evropu :)

0/0
6.1.2017 21:21

R38o21m92a32n 51P41o89l58á64č31e97k 5616519525

A budou tam vozit poláky, slováky a nebo ukrajince? ;-D

+5/−1
6.1.2017 20:38

J31i93n18d78ř38i31c43h 65K32o97v14a34l54č50í67k 4591136795427

Maďary a Rumuny. Jako v každé dodavatelské firmě (vlastní zkušenost - a stačilo)

0/0
6.1.2017 21:54

A51l24a47n 96Ř69e64p61k79a 4125356

No pokud Češi tam nebudou chtít dělat a jen budou remcat, tak budou muset ...

0/0
7.1.2017 11:03

V15á23c92l45a34v 53H13r63a32d30i66l 3674718882941

ta expanze a boom s auty je doslova časovaná bomba - ten nárůst prostě musí skončit - těch aut nemůže stále přibývat - silnice nejsou nafukovací - a že by se jednalo všude jen o obměnu vozového parku, tak to ani omylem - automobilová bublina splaskne ještě rychleji než ta realitní - škoda že tu není Řapek, hned bych měl jisté +

+5/0
6.1.2017 20:14

R28o27m86a48n 89P14o28l27á28č10e37k 5826959475

Sice automobilový průmysl dostane "ránu", ale politici nedopustí aby padnul jako realitní. Přece jenom v rámci celé EU v něm pracuje až moc lidí napříč státy...

A že ty páky jsou...

1) Šrotovné už známe.

2) Emise... Nejdál jsou v Itálii, kde nemůžete auto starší 20 let provozovat a získat veteránské razítko je sakra těžké.

Navíc auta jsou o pohodlnosti .Lidi si radši ukrojí od pusy, jenom aby auto bylo:-)

+3/0
6.1.2017 20:53

M24a76r51t41i40n 26N83e20v87r30l96a 2647951804597

Přesně. Znám pár lidí co jsou schopni jezdit autem i 1 kilometr do práce, jen aby vypadali že na to mají...

0/0
7.1.2017 8:48

V74í83ť51a 58K11r50u47t74i41š 1210314865947

A myslíte, že z nějakého důvodu se výrazně (a globálně) omezí potřeba flexibilní individuální přepravy, resp. auto bude nahrazeno v masovém měřítku jiným prostředkem, které tuto potřebu uspokojí?

Boom výroby aut je dán tím, že tato se stále více stávají spotřebním zbožím, dosažitelným stále novým a novým (chudším) vrstvám po celém světě, kdy ČR je naprosto typickou ukázkou, kdy u nás auta reálně zlevnila za 20 let na jednu třetinu.

0/0
7.1.2017 0:13

L73a45d95i70s16l25a18v 53K25v35a41s71n21i17č38k65a 1513357183465

A proto jako radíte stahovat kalhoty už teď, když brod je někde nevím támhle ? Děláte si zbytečné starosti.

0/0
7.1.2017 0:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.