Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava se přes protesty posouvá v přípravě rozšíření tramvajových tratí

Vedení Ostravy nechává vypracovat projektovou dokumentaci, na jejímž základě vybere variantu pro tramvajovou trať v Pustkovci a Porubě. Petiční výbor proti výstavbě trati ale požaduje diskusi, opírá se o více než čtyři tisíce podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M74i51l27o35š 51R53e36c53h32t25o10r21o92v12i28č 7764310762613

Inu, dá se to očekávat, že než účelná investice do smysluplné změny dopravy a tedy i přizpůsobení nové vozovky pro elektrobusy, která by se teprve musela vytvářet, je hrrr nápad, jak získat EU miliardy tramvajovou obslužností, že je rychlejší. Co je vlastně komu po opravdovém názoru obyvatel, že?! Však oni si zvyknou, jako už mnohokrát předtím. :-/ Rv

0/0
13.2.2017 6:52

W66r24a16t22i69s98l58a54v 74T47o39b55o43l21a 3108683829520

Jak funguje diskuze s vedením petice :D

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170461.jpg&httpref=48/385

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170462.jpg&httpref=48/385

0/0
15.1.2017 12:01

W48r56a43t39i68s97l20a49v 78T32o57b53o46l20a 3928233429490

Nováček se nám tady ohání tím, že jsme banda tramvajfobilů a podplacených úředníků z DPO, ale není to náhodou právě on, který snad každou diskuzi na toto téma zaspamuje svými velice "inteligentními" příspěvky?

+1/0
13.1.2017 11:52

A48d83a38m 30P41o61c25h50e 7668286630885

Je. V Praze má podobnou funkci Karel Drda, další místní tramvajofob z diskuze.

+2/0
13.1.2017 17:35

P31a87v65e60l 49N93o43v28á67č72e82k 4110106488

Nárust počtu cestujících asi mírný bude, pokud je vysadíme z meziměstských autobusů a donutíme je přestoupit na tramvaj, protože tyto autobusy ukončíme. Podobně jako na terminálech Dubina a Hranečník. Jen asi nelze očekávat nadšení od cestujících, kteří byli meziměstským za 10 minut v centru a dále se případně přesunuli MHD a nově si musí koupti další jízdenku a cestovat 30 minut. A od Globusu to bude zastávek, rychlá ta nová trať zřejmě nebude vzhledem k zatáčkám co 300m..

Mimochodem, z terminálu Hranečník přiveze do průmyslové zóny v Hrabové cestující, co? AUTOBUS ČÍSLO 74 :-) Ty cestující, které jsme z autobusu vysadili, znovu do autobusu posadíme. Ještě, že tak, jinak by se povozili 50 minut s dvěma přestupy..

+3/−3
13.1.2017 8:16

S14v95a25t80a11v96a 10D17u54r50a13n98o71v15á 3189379464931

Pane Novacku, nic proti Vam, ale pracuji s lidmi, kteri dojizdeji z celeho kraje a nevidi to dojizdeni, tak cerne jako vy a to nekteri jedou vlakem na Svinov a pak se jeste drncaji tramvaji. Projet dnes Ostravou z jednoho konce na druhy je ve spicce docela kumst a uz vubec ne za 10 minut. Tj. napr. jen cas, kdy vyjedu z firmy a najedu na Mariansko-horskou a dojedu k Vodarne, cas od Karoliny k Vodarne ve spicce v pohode 10-15 a stejny cas prihodim do Pustkovce. Tramvaj docela v klidu a za 45 min jsem na miste a z toho je 10 minut na cestu od Slovanu. Tohle opravdu neni problem. Autobus mi ten komfort neposkytuje, protoze narozdil od te tramvaje cas od casu ma zdrzeni v zacpe.

0/0
13.1.2017 12:32

P97a21v14e92l 64N24o32v36á61č92e54k 4150656698

Já právě pracuji spíše zase s těmi, co od doby terminálu na Hranečníku začali jezdit z Karviné a Orlové auty. Domluvili se a jezdí společně.

Jestliže skončí nějaké auto na kolejích nebo bourá tramvaj, tak zase stojí tramvaje, to si nevyberete.

0/0
13.1.2017 13:54

P56a58v60e25l 12N61o31v48á17č29e90k 4640536948

Zvláštní, že v diskuzích o tramvajích přispívají vždy stejní pseudoodborníci spíše tramvajkofanatici. Tady vůbec nejde o ekologii nebo emise, tady jde o to nadojit si z EUkravičky ke 105 autobusům za 860 milionů, ještě 40 tramvají za 1,4mld a k tomu prostavět miliardu natažením kolejí. Důležité je to, všechno stihnout do roku 2020 než dojná kravička přestane dojit 85% na cokoliv co má v názvu ekologii. Protože, po roce 2020 bude EU poskytovat pouze úvěry a věřte, že tato "strategická stavba" by se nezaplatila. Podobně jako se nikdy nezaplatí plánovaná lanovka z Dolních Vítkovic - doufejme, že se ani stavět nezačne a když tak z peněz skoukromého investora.

Pan Macura to říká jasně, buď budou obvody souhlasit nebo to protlačíme jako strategickou stavbu(a pak si to budeme pamatovat a přiškrtíme kohoutek financí z města).

Panu Macurovi bych postavil jednu tramvajovou točnu kolem domu, ať si taky užije ekologie. Tramvjaová trať (a jakákoliv kolejová) se staví s co nejméně oblouky a nechat ji proplétat kolem Duhy, je čirý nesmysl.

V příštích volbách si myslím, že Poruba i město sklidí ovoce své arogance, já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel a myslím, že i ostatní obyvatelé proti své vůli obšťastnění ekologickou stavbou budou volit kohokoliv, kdo bude aktivně vystupovat proti této stavbě.

Potom co v Jablonci plánují stavět tramvaj v pěší zóně mezi domy, už se nedivím ničemu. Vizualizace, kdy tramvja projíždí kolem předzahrádky před kavárnou, je opravdu působivá. Asi jim nedochází, proč v Olomouci co dva roky spadne nějaký barák nebo aspoň fasáda - shodou okolností tam vede tramvaj.

+2/−5
13.1.2017 8:09

R53a39d28e95k 67R73a73i63d53a 5157832219

Kdyby takhle hloupě uvažoval každý, tak se nebuduje nic a my tu máme středověk. S tou tramvají tam bylo počítáno už při stavbě sídliště, naprosto jasně tam jsou vyhrazené zelené pásy. Vy tvrdíte, že tu píšou samí tramvajkofanatici, já zas že argumenty proti mají zaslepení joudové. Nechápu co vám vadí na tramvaji v pěší zóně. V evropě naprosto běžná věc, u nás je to například v Brně, u sousedů v Bratislavě, ale i jinde. Ohraný je argument "Ať si to postaví vedení města kolem domu.", neumíte přijít na něco rozumnějšího sám, že musíte papouškovat ty největší hlouposti? Představte si, že by se na takové blbce dělal ohled při výstavbě všech sídlišť co v Ostravě máme. Tramvaj bychom tu nikde neměli a pak by takoví blbci byli první co by řvali, jak jsme zastaralé město, co se neumí postarat o dopravní spojení svých obyvatel. To samé platí pro nákup nových vozidel. Kvičíte nad nákupem nových autobusů a tramvají, ale první byste řval, když by se jezdilo těma starýma, jak máme hrozný dopravní podnik, že se furt musí jezdit v těch strašně starých vozidlech a do toho byste plácl nějaký nesmyslný věk, která ta starší vozidla zdaleka nemají. Jo, věřte, že tohle čtu a slyším tak často, že mi příjde, že lidi jako vy se na ty kraviny musí chodit někde školit.

+4/−4
13.1.2017 8:29

P87a46v81e77l 79N91o57v58á93č16e44k 4600786848

Pane Raido, kdyby jste o tom něco věděl, tak nepíšete nesmysly. Na těch zelených pásech, které byly jako územní rezerva určené pro vybudování trati dnes stojí rodinné domy a super market. V devadesátých letech totiž někdo rozhodl, že se územní rezerva ruší a může se zastavět. Že zřejmě nikdy nebudou peníze na to, aby se trať postavila.

Nemám nic proti nákupu vozidel, navíc když to město téměr nic nestojí. Nové autobusy jsou tiché, plní normu Euro 6 a jezdí na plyn, navíc jsou pohodlné. Mi prostě jen vadí ta neprofesionalita. Když píšete co by bylo kdyby...jak vede převážná část tramvjaových tratí v Ostravě - rovně a proč to asi jako odborník víte. Jak vede pitomých 3,3km nové trati? Dvě 90°zatáčky na 300 metrech (u Duhy) a potom esíčko na Průběžné, proluka mezi domy na Průběžné 27 metrů...to Vám přijde jako propracované řešení? Přijde Vám, že se tam dá pohodlně nacpat dvouproudá komunikace, obousměrná trať a chodník? Chtěl by jste bydlet v tom domě?

+3/−3
13.1.2017 9:55

A54d56a94m 40P71o18c97h10e 7748466730885

A přijdou vám autobusy také srovnatelně kapacitní a drahé? A čím je tramvaj méně pohodlná?

0/0
13.1.2017 10:24

P60a58v55e46l 37N29o81v19á86č73e12k 4950806338

Tyhle autobusy zde jezdí poloprázdné čili kapacitně naprosto dostačují. U soukromého dopravce, kde si každý cestující kupuje jízdenku by dávno byla polovina spojů označena za ztrátové. Zde to tak nebije do očí, protože nikdo neví, kolik lidí spoj využilo. Cestující nastoupí a pokud má dlouhodobou jízdenku, tak prostě jede, nic neoznačuje, jestli jel nebo ne, nikdo neví.

Tramvaj oproti autobusu má jen jednu výhodu, nemá výfuk.

Jinak je hlučná, jak zvenku, tak zevnitř. Údržba kolejí je taky dražší a náročnější. Při průjezdu zatáčkou je taky pomalejší, hlučnější a opotřebovávají se mechanické součásti, jak koleje tak dvojkolí.

Jsem rád, že má DPO tak moderní park a že to není jak v některých městech, kde si člověk připadá jako by pustili do provozu historická vozidla.

Nicméně stavějme trati, tak jak se stavěly vždycky a ne podle toho jak to vypadá lépe na papíře.

+1/−1
13.1.2017 11:16

A88d32a22m 94P77o73c20h34e 7388426880855

Panebože. Ta klišé o tramvajích a hluku jsou už fakt trapná. Platilo to možná tak dokud se stavěly tratě z panelů. A náročnější údržba - slyšel jste někdy o fixních a variabilních nákladech?

0/−1
13.1.2017 17:34

S58v57a29t68a69v71a 93D97u28r46a13n45o27v37á 3229319844431

melo byt minus

0/0
13.1.2017 12:34

R94a14d92e23k 83R66a71i91d81a 5837452219

Na zeleném pásu podél Bedřicha Nikodéma nestojí nic od Martinovské až po Opavskou, pak až dále u Duhy je Albert, ale silnice tam je dost široká aby se tam tramvaj vešla. Na Průběžné bych nechtěl bydlet ani teď, protože postavit si řadovku takto blízko silnice jako je mají tam, mi příjde nepromyšlené. Esíčko na Průběžné je celkem roztahané, rozhodně to není průdká zatáčka a prosím, kde máte tu proluku mezi domy pouhých 27 metrů? Pošlete odkaz s mapou.

0/−1
13.1.2017 13:14

P97a85v92e32l 48N65o27v46á33č13e30k 4620506108

Územní rezerva byla na druhé straně silnice, tam co stojí Penny. Pod tím protějším zeleným pásem vede horkovod, na tom nelze postavit nic. Proto je to dodnes zelený pás. Odkaz posílat nebudu, je to u DSP. Opravdu ideální diskutovat a posuzovat vhodnost území bez místní znalosti jen podle mapy na internetu. Smekám.

+1/0
13.1.2017 13:49

P79e55t72r 31N92i25v60n72i25c33k49ý 3632524355557

"já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel "

Tak tomu říkám "čekání na spasitele". Myslíš, že noví a neokoukaní (a taky nezkušení) politici budou lepší než ti stávající? Na čem toto přesvědčení stavíš? Byly Věci veřejné lepší politickou stranou než ty stávající?

0/0
13.1.2017 8:32

P84a14v31e16l 45N62o66v33á28č51e29k 4970456778

Nebyly, samozřejmě, že ne... proto jsou tam kde jsou..

Samozřejmě předvolební sliby, skončí většinou jako sliby. Tady jde o to, že pokud mnou volený zastupitel nedělá to, proč jsem jej volit budu volit někoho jiného...a pokud celé zastupitelstvo Poruby hlásá, že chtějí "Zelenou Porubu" a potom nechají projít tento diletantský projekt, tak to asi není správně.

+1/0
13.1.2017 10:03

A76d66a69m 19P63o14c31h90e 7128376710895

A teď nám ještě laskavě vysvětlete, v čem z uvedeného je autobus výhodnější.

0/0
13.1.2017 10:23

P15a69v41e59l 33N42o76v82á79č77e74k 4760456788

Autobusy už tady jezdí, jsou nové, tiché, v Martinově mají plničku CNG a nic se nemusí stavět.

+1/0
13.1.2017 11:20

S73v20a20t63a68v95a 19D52u27r87a71n85o85v65á 3459319104981

Zkuste nam napsat, kde bydlite, pokud na dotcene ulici v Pustkovci, tak to bude daleko vic jasne. Jak daleko mate dum od dane ulice?

0/0
13.1.2017 12:36

M24a43r34t93i42n 23Č80a87p47e21k 6450101837894

Slyšel jste někdy rozjíždějící se Citelis CNG EURO 5? Evidentně ne, jelikož byste nepsal takové hlouposti. Je to hluboký dunivý zvuk, který je slyšet do daleka. A když se podaří, tak při sundání nohy z plynu se z výfuku ozve rána jak z děla.

Navíc CNG je z pohledu emisí horší než nafta, jeho jedinnou výhodou je nazatížení spotřební daní. Ona totiž spotřeba je vyšší než u nafty (vznětový vs. zážehový motor).

+1/0
13.1.2017 13:57

P41a87v37e85l 22N37o27v61á35č45e72k 4320166158

Nám tu jezdí Solarisy, ne Citelisy. Jak hlučný je Citelis je mi celkem jedno. Nejhlučnější věc je bzučák, než se zavřou dveře ;-D

Nové Solarisy na CNG jsou ještě tišší než ty předchozí dieselové, jak zvenku tak uvnitř - mohu posoudit, využívám je.

Paní Duranová, kde bydlíte Vy, že máte na tramvaji tak eminentní zájem?

Bydlím poměrně blízko, v současné době mi stačí, že slyším skřípat tramvaje v zatáčce u Slovanu, což je nějakých 5 minut pěšky.

+1/0
13.1.2017 14:50

S54v15a96t93a22v38a 54D44u78r59a76n85o68v36á 3829379644781

To byste rad vedel, ale mam velmi silne vazby na Pustkovec, tj. na jeji rekneme centralni cast, kde sice jiz nebydlim, ale z pohledu mych pribuznych, kteri proti ni nejsou, tady za ni budu stat hodne. Nejenze mi to usnadni dopravu k nim v pracovni dny, ale jim to usnadni zivot, jako doprava k lekari, na navstevy k rodine apod. Jsou to jiz starsi lide, takze asi tak. Navic ja si pamatuji dobu, kdy ty inkriminovane domy okolo Nikodema nestaly. No nic Pustkovec se trhl od Poruby, jedinou dobrou veci byla plynofikace obce, ale jinak to v podstate stoji za houby. Nejlepe jsou na tom ti, kteri pozemky okolo ulice prodali, coz si myslim, ze byl velmi kratkozraky cin. Vite ja jsem spise takovy ekologicky nadsenec, kam muzu, tam se dopravim po svych nebo verejnou dopravou. A dost me stve, ze ze sveho bydliste toho nikdy nedosahnu. Takzy, kdyz muzu, tak se svezu a jsem rada, ze se nemusim nervovat po meste v aute. A to najezdim docela dost.

0/−1
13.1.2017 15:33

D75a36n 85M11a74c14h42o72l23d12a 8157162424162

Vy když byste se někdy octl v Lisabonu tak by vas asi je..o, a maji z toho ještě atrakci pro turisty. Boze to jsou zas kecy co tu vedete

0/0
13.1.2017 17:59

J76a17r65o40s16l90a93v 86N95á29p58r81s50t42e77k 6505756

Při pohledu na mapu mi připadá nejjednodušší vést tramvajovou trať od Slovanu po Globus téměř přímo po Opavské.

To plánované kličkování mezi paneláky má nějaký význam?

+3/0
13.1.2017 8:06

P66a19v89e93l 51N36o77v78á20č91e46k 4340216718

Význam to má jediný, udělat u Duhy (ulice 17.listopadu) přestupní uzel, že už potom není jak vést trať aby byla rovná a relativně tichá to je věc druhá.

Historicky, v původním projektu z 50 let měla vést rovně po B. Nikodema. Variantu rovně ke Globusu zavrhli, protože má po ceště málo potencionálních cestujících. Takle se bude proplétat jak vláček v ZOO a sbírat lidi - teda teoreticky.

+2/−1
13.1.2017 8:21

W65r56a70t78i36s29l16a29v 97T47o69b44o90l23a 3788843829890

Nevyřešilo by to obslužnost Duhy a okolí, což je jeden z hlavních důvodu stavby :-)

+1/0
13.1.2017 11:50

S71v68a37t65a66v49a 67D27u70r88a78n22o25v75á 3139819344701

Castecne ano, mimochodem byla by to nejstarsi varianta vystavby tramvajove trati, proto taky ta 17. listopadu byla ponechana tak siroka, aspon tak se o tom hovorilo, kdyz jsem zde bydlela.

0/0
13.1.2017 12:39

M78i76c30h79a95l 40K88a83m74i53n87s18k43ý 7291778

Budu se smát, až z Bruselu přijde nařízení snižovat imisní limity ve městech a začnou se omezovat Autobusy. To si pak sedmák a osmák pěkně zajde a budou ještě vzpomínat, že mohli mít neimisní lokalku až před barák.

+1/−2
13.1.2017 7:26

W66r49a37t80i92s86l42a22v 68T78o47b11o37l58a 3898323749470

Jenom dobře. Argumenty protestující strany se mi vůbec nelíbí.

Místo, aby přišli s opravdovými argumenty, které dávají smysl, vytahují jen žvásty a lži....

Zvýšení kriminality, snížení cen majetku, nákup nových tramvají je prý podvod, použití panelů pro zakrytí kolejového svršku a podobně.... Tohle opravdu neberu jako řádné argumenty, které by byly ověřeny.

Ve vedení této petice je člověk, který o tom nemá absolutně žádnou páru a jen kope kolem sebe a jakmile protistrana vytáhne nějaký argument, tak je ihned označen za lháře a na jejich stránkách je zablokován tomuto člověku přístup. :-)

Už jen kvůli tomuto chování jsem pro stavbu. Nehledě na to, že mnoho zemí se k tramvajové dopravě postupně vrací. My máme možnost se posunout zase o kus dál, změnit stovky autobusových spojů denně za poměrně ekologické a moderní tramvaje a ještě protestujeme...

Tramvajová trať by byla postavena nejmodernějšími technologiemi včetně zatrávnění, které po zkušenostech z okolních zemí a měst, odhluční tramvaje natolik, že je průjezd pomalu neslyšitelný....

Za mě.

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+12/−2
12.1.2017 21:56

W75r12a58t29i92s91l16a85v 69T19o77b43o95l45a 3898133809550

A to snad ani nebudu vytahovat tu jejich parodii na otevřenou diskuzi v listopadu. Informovaní byli jen protestující, s radnicí jednali ve stylu, že jim řekli datum a dojděte nebo ne... Žádné domluvy nic.

A co se dělo uvnitř, to už snad nemá cenu ani komentovat.

+3/−1
12.1.2017 22:17

S34v25a84t42a96v82a 42D46u82r70a19n45o72v25á 3399289204531

Mam vam to prijit podepsat? Ja to rada udelam :D

0/0
13.1.2017 6:05

P40a89v46e78l 61N10o94v35á36č98e69k 4690676418

A to víte odkud? Přímo od pana Macury?

0/−1
13.1.2017 7:08

W23r98a29t92i90s51l86a73v 86T94o18b72o49l85a 3478673969320

Stejně jako vy, i já mám své zdroje. A rozhodně mám 5x víc informací, než normální občan... Ale chápu, že Vysloužilové hraje do karet mlžit, mlžit a dělat vše proto, aby co nejvíc lidí otočila na svou stranu....

Nejsmutnější je na tom to, že ona sama svých chováním poměrně hodně lidí od podepsání petice odradila. Nespočítal bych snad ani na všech svých prstech, kolik lidí mi říkalo, že proti stavbě sice jsou, ale za to co ona předvádí, tu tramvaj radši přežijou, než být s ní na jedné lodi....

0/0
13.1.2017 11:49

J74i15ř86í 61R86a22j32n11o69c18h 9925471445

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html Petice pro stavbu tramvaje ! Podepište :)

+9/−1
12.1.2017 19:37
Foto

M32a88r56e62k 36B32a58š34i35s38t39a 7753282313280

Bordel ze stavby ať si dělají radní pod svými okny. Cinkající a hlučné tramvaje jim nastavět pod baráky a udělat jim párty pod oknama. Ta zasažená oblast je klidová část, tady kravál z DP nepotřebujeme a nechceme!!!

+3/−21
12.1.2017 17:36

J44a44k64u78b 51K54o84r86e58c 6704770601573

se ani nedivím, že magistrát s lidma nechce mluvit. Poslouchat tam takové názory....

+15/−3
12.1.2017 19:12

A69d58a27m 73P44o75c32h80e 7568376590905

Navrhujete nikdy nic nestavit, aby nebyl bordel ze stavby? A "hlučné tramvaje" - všiml jste si, co je dnes za rok? A zkusil jjste si někdy poslechnout moderní rekonstruovanou trať?

+7/−2
12.1.2017 22:53

P96a77v51e55l 61N36o57v82á55č82e48k 4880576138

Moderní rekonstruovanou trať udělali od křižovatka Martinovské s Opavskou, bohužel i tak tramvaj skřípe a jede 30km/h. Jsou tam zatáčky, tramvajové (kolejové) trati se mají stavět především rovně a ne je nechat proplétat sídlištěm.

+2/−2
13.1.2017 7:07

A78d53a47m 12P76o48c73h86e 7568746800685

Aha, "zatáčky" na koleji. Pán bude zřejmě odborník. Nastudujte si něco o parametrech skutečně moderní trati a mazání kolejnic.

+1/−1
13.1.2017 10:27

P26a11v57e83l 68N21o83v31á23č93e92k 4890796298

Aha, takže Poruba bude jediné místo, kde v celé Ostravě bude postavena moderní a ještě k tomu tichá trať? A není to trochu diskriminace ostatních občanů města? Protože, nikde jinde tuto vymoženost nemají.. Nádražní ulice, to je vskutku ukázka 21.století...

Potom jsme ještě slyšeli pana primátora hlásat o tramvajích na baterie :-)

+1/0
13.1.2017 11:25

A31d97a31m 22P75o70c89h94e 7858736760775

Aha, tichá vadí taky, je to diskriminace. AHA.

0/0
13.1.2017 17:36

D82a22n 88M29a39c76h67o14l60d76a 8237382814892

tak at se pustkovec trhne a jde do pryc. Jako branit vystavbe paternich trati MHD je opravdu na povazenou. Poruba jako tretinova cast ostravy ma jedinou tramvajovou trat, to je proste ulet. Mensi ale podobna ctvrt Ostrava - Jih ma tech trati snad 5 nebo 6. Poruba by si zasloužila kromě této trati ještě minimálně jednu.

+24/−4
12.1.2017 16:28

M15i88c91h93a32l 33P17o83d57l93o67u34č75k58a 6560508394668

Určitě je velice dobrý nápad, aby se třeba Poruba také odpojila od Ostravy, když se vlastně má tak špatně. V čem je ta trať páteřní? Proto, aby u Globusu mohl vzniknout třeba další debilní terminál, který lidi jen z hromadné dopravy vyžene? Kraj ani Ostrava drží hubu, že vyhnali cestující z autobusů z Karvinska do Ostravy.

+3/−8
12.1.2017 16:57

D87a81n 47M17a53c40h81o14l69d49a 8527622934692

Jedna trat na sto tisíc obyvatel je ok? Jakoby olomouc mela jednu linku. Proste totální blbost, autobus neautobus.

+13/0
12.1.2017 17:44

S44v62a41t18a15v79a 84D84u82r60a87n80o45v81á 3829109784841

Co takhle se na to podivat z jineho uhlu a to z pohledu majitelu rodinnych domu na ulici Bedricha Nikodema, kteri si postavili sve domy skoro v hranicich pozemku, protoze prodejci pozemku ve vetsine pripadu rozprodali sve zahrady. Dnes je tady zahusteno a bohuzel majitelum techto rodinnych domu nejvice vadi tato tramvajova trat. Co se tyce domu na 7. ci 8. obvode ty jsou v dostatacne vzdalenosti od cesty. A radni Pustkovce, ti si hreji sve osobni zajmy a neschopnost videt dal nez za hranice sveho dvorku. Uprimne receno Pustkovec je v podstate takova klidova zona bez nejakeho vetsiho provozu. A bohuzel jeji obyvatele musi na zastavky na 7., 8., 4. obvod ci nahoru ke Slovanu.

+2/−8
12.1.2017 17:48

K27a65r87e51l 33M27a16l54í86k 1783910355798

Majitele s tim mohli pocitat,staci hlubsi analyza...ale pokud verite argumentum te trapne petice,tak vam asi nepomuze nic,domky tam navic nikdy nemely vzniknout,ja osobne bych tam urcite nestavel

+7/−2
12.1.2017 19:54

S86v53a24t70a81v88a 21D86u96r58a82n11o62v32á 3699799934321

No kdybyste cetl poradne, tak byste zjistil, ze proti te tramvajove trati nejsem. Jen jsem napsala jiny pohled. Ale vy jste cetl prvni vetu :-P

+2/0
13.1.2017 6:10

W34r67a68t62i24s83l27a95v 52T65o80b62o77l40a 3958803949550

Pani Duranová. O stavbě tramvajové tratě se tady mluví přes 30 let a nikdy nebyl tento plán smazán. Když už někdo stavěl, musel počítat, že dříve nebo později tato "hrozba" příjde.

+8/−2
12.1.2017 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.