Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava se přes protesty posouvá v přípravě rozšíření tramvajových tratí

Vedení Ostravy nechává vypracovat projektovou dokumentaci, na jejímž základě vybere variantu pro tramvajovou trať v Pustkovci a Porubě. Petiční výbor proti výstavbě trati ale požaduje diskusi, opírá se o více než čtyři tisíce podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M52i35l93o91š 37R97e27c65h77t57o41r96o63v78i57č 7354770932723

Inu, dá se to očekávat, že než účelná investice do smysluplné změny dopravy a tedy i přizpůsobení nové vozovky pro elektrobusy, která by se teprve musela vytvářet, je hrrr nápad, jak získat EU miliardy tramvajovou obslužností, že je rychlejší. Co je vlastně komu po opravdovém názoru obyvatel, že?! Však oni si zvyknou, jako už mnohokrát předtím. :-/ Rv

0/0
13.2.2017 6:52

W97r72a72t35i28s66l76a90v 56T26o55b91o88l69a 3728273919950

Jak funguje diskuze s vedením petice :D

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170461.jpg&httpref=48/385

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1170462.jpg&httpref=48/385

0/0
15.1.2017 12:01

W72r88a40t95i61s56l75a78v 31T55o97b33o89l86a 3208433759420

Nováček se nám tady ohání tím, že jsme banda tramvajfobilů a podplacených úředníků z DPO, ale není to náhodou právě on, který snad každou diskuzi na toto téma zaspamuje svými velice "inteligentními" příspěvky?

+1/0
13.1.2017 11:52

A79d98a75m 34P60o17c70h48e 7328646520375

Je. V Praze má podobnou funkci Karel Drda, další místní tramvajofob z diskuze.

+2/0
13.1.2017 17:35

P89a60v65e38l 15N14o42v12á20č26e59k 4490456308

Nárust počtu cestujících asi mírný bude, pokud je vysadíme z meziměstských autobusů a donutíme je přestoupit na tramvaj, protože tyto autobusy ukončíme. Podobně jako na terminálech Dubina a Hranečník. Jen asi nelze očekávat nadšení od cestujících, kteří byli meziměstským za 10 minut v centru a dále se případně přesunuli MHD a nově si musí koupti další jízdenku a cestovat 30 minut. A od Globusu to bude zastávek, rychlá ta nová trať zřejmě nebude vzhledem k zatáčkám co 300m..

Mimochodem, z terminálu Hranečník přiveze do průmyslové zóny v Hrabové cestující, co? AUTOBUS ČÍSLO 74 :-) Ty cestující, které jsme z autobusu vysadili, znovu do autobusu posadíme. Ještě, že tak, jinak by se povozili 50 minut s dvěma přestupy..

+3/−3
13.1.2017 8:16

S91v32a36t67a81v55a 93D39u47r91a29n47o38v32á 3349239334201

Pane Novacku, nic proti Vam, ale pracuji s lidmi, kteri dojizdeji z celeho kraje a nevidi to dojizdeni, tak cerne jako vy a to nekteri jedou vlakem na Svinov a pak se jeste drncaji tramvaji. Projet dnes Ostravou z jednoho konce na druhy je ve spicce docela kumst a uz vubec ne za 10 minut. Tj. napr. jen cas, kdy vyjedu z firmy a najedu na Mariansko-horskou a dojedu k Vodarne, cas od Karoliny k Vodarne ve spicce v pohode 10-15 a stejny cas prihodim do Pustkovce. Tramvaj docela v klidu a za 45 min jsem na miste a z toho je 10 minut na cestu od Slovanu. Tohle opravdu neni problem. Autobus mi ten komfort neposkytuje, protoze narozdil od te tramvaje cas od casu ma zdrzeni v zacpe.

0/0
13.1.2017 12:32

P36a92v64e47l 67N60o81v16á11č72e32k 4620496368

Já právě pracuji spíše zase s těmi, co od doby terminálu na Hranečníku začali jezdit z Karviné a Orlové auty. Domluvili se a jezdí společně.

Jestliže skončí nějaké auto na kolejích nebo bourá tramvaj, tak zase stojí tramvaje, to si nevyberete.

0/0
13.1.2017 13:54

P88a39v24e48l 22N63o82v95á43č60e22k 4720196678

Zvláštní, že v diskuzích o tramvajích přispívají vždy stejní pseudoodborníci spíše tramvajkofanatici. Tady vůbec nejde o ekologii nebo emise, tady jde o to nadojit si z EUkravičky ke 105 autobusům za 860 milionů, ještě 40 tramvají za 1,4mld a k tomu prostavět miliardu natažením kolejí. Důležité je to, všechno stihnout do roku 2020 než dojná kravička přestane dojit 85% na cokoliv co má v názvu ekologii. Protože, po roce 2020 bude EU poskytovat pouze úvěry a věřte, že tato "strategická stavba" by se nezaplatila. Podobně jako se nikdy nezaplatí plánovaná lanovka z Dolních Vítkovic - doufejme, že se ani stavět nezačne a když tak z peněz skoukromého investora.

Pan Macura to říká jasně, buď budou obvody souhlasit nebo to protlačíme jako strategickou stavbu(a pak si to budeme pamatovat a přiškrtíme kohoutek financí z města).

Panu Macurovi bych postavil jednu tramvajovou točnu kolem domu, ať si taky užije ekologie. Tramvjaová trať (a jakákoliv kolejová) se staví s co nejméně oblouky a nechat ji proplétat kolem Duhy, je čirý nesmysl.

V příštích volbách si myslím, že Poruba i město sklidí ovoce své arogance, já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel a myslím, že i ostatní obyvatelé proti své vůli obšťastnění ekologickou stavbou budou volit kohokoliv, kdo bude aktivně vystupovat proti této stavbě.

Potom co v Jablonci plánují stavět tramvaj v pěší zóně mezi domy, už se nedivím ničemu. Vizualizace, kdy tramvja projíždí kolem předzahrádky před kavárnou, je opravdu působivá. Asi jim nedochází, proč v Olomouci co dva roky spadne nějaký barák nebo aspoň fasáda - shodou okolností tam vede tramvaj.

+2/−5
13.1.2017 8:09

R74a19d77e96k 91R48a23i51d65a 5547632749

Kdyby takhle hloupě uvažoval každý, tak se nebuduje nic a my tu máme středověk. S tou tramvají tam bylo počítáno už při stavbě sídliště, naprosto jasně tam jsou vyhrazené zelené pásy. Vy tvrdíte, že tu píšou samí tramvajkofanatici, já zas že argumenty proti mají zaslepení joudové. Nechápu co vám vadí na tramvaji v pěší zóně. V evropě naprosto běžná věc, u nás je to například v Brně, u sousedů v Bratislavě, ale i jinde. Ohraný je argument "Ať si to postaví vedení města kolem domu.", neumíte přijít na něco rozumnějšího sám, že musíte papouškovat ty největší hlouposti? Představte si, že by se na takové blbce dělal ohled při výstavbě všech sídlišť co v Ostravě máme. Tramvaj bychom tu nikde neměli a pak by takoví blbci byli první co by řvali, jak jsme zastaralé město, co se neumí postarat o dopravní spojení svých obyvatel. To samé platí pro nákup nových vozidel. Kvičíte nad nákupem nových autobusů a tramvají, ale první byste řval, když by se jezdilo těma starýma, jak máme hrozný dopravní podnik, že se furt musí jezdit v těch strašně starých vozidlech a do toho byste plácl nějaký nesmyslný věk, která ta starší vozidla zdaleka nemají. Jo, věřte, že tohle čtu a slyším tak často, že mi příjde, že lidi jako vy se na ty kraviny musí chodit někde školit.

+4/−4
13.1.2017 8:29

P85a74v53e30l 17N84o52v92á57č98e17k 4850106688

Pane Raido, kdyby jste o tom něco věděl, tak nepíšete nesmysly. Na těch zelených pásech, které byly jako územní rezerva určené pro vybudování trati dnes stojí rodinné domy a super market. V devadesátých letech totiž někdo rozhodl, že se územní rezerva ruší a může se zastavět. Že zřejmě nikdy nebudou peníze na to, aby se trať postavila.

Nemám nic proti nákupu vozidel, navíc když to město téměr nic nestojí. Nové autobusy jsou tiché, plní normu Euro 6 a jezdí na plyn, navíc jsou pohodlné. Mi prostě jen vadí ta neprofesionalita. Když píšete co by bylo kdyby...jak vede převážná část tramvjaových tratí v Ostravě - rovně a proč to asi jako odborník víte. Jak vede pitomých 3,3km nové trati? Dvě 90°zatáčky na 300 metrech (u Duhy) a potom esíčko na Průběžné, proluka mezi domy na Průběžné 27 metrů...to Vám přijde jako propracované řešení? Přijde Vám, že se tam dá pohodlně nacpat dvouproudá komunikace, obousměrná trať a chodník? Chtěl by jste bydlet v tom domě?

+3/−3
13.1.2017 9:55

A36d39a59m 14P34o94c51h23e 7418906940355

A přijdou vám autobusy také srovnatelně kapacitní a drahé? A čím je tramvaj méně pohodlná?

0/0
13.1.2017 10:24

P69a10v22e46l 73N69o83v47á77č17e51k 4220536378

Tyhle autobusy zde jezdí poloprázdné čili kapacitně naprosto dostačují. U soukromého dopravce, kde si každý cestující kupuje jízdenku by dávno byla polovina spojů označena za ztrátové. Zde to tak nebije do očí, protože nikdo neví, kolik lidí spoj využilo. Cestující nastoupí a pokud má dlouhodobou jízdenku, tak prostě jede, nic neoznačuje, jestli jel nebo ne, nikdo neví.

Tramvaj oproti autobusu má jen jednu výhodu, nemá výfuk.

Jinak je hlučná, jak zvenku, tak zevnitř. Údržba kolejí je taky dražší a náročnější. Při průjezdu zatáčkou je taky pomalejší, hlučnější a opotřebovávají se mechanické součásti, jak koleje tak dvojkolí.

Jsem rád, že má DPO tak moderní park a že to není jak v některých městech, kde si člověk připadá jako by pustili do provozu historická vozidla.

Nicméně stavějme trati, tak jak se stavěly vždycky a ne podle toho jak to vypadá lépe na papíře.

+1/−1
13.1.2017 11:16

A30d25a19m 74P12o90c95h32e 7228836900615

Panebože. Ta klišé o tramvajích a hluku jsou už fakt trapná. Platilo to možná tak dokud se stavěly tratě z panelů. A náročnější údržba - slyšel jste někdy o fixních a variabilních nákladech?

0/−1
13.1.2017 17:34

S30v68a32t71a43v62a 35D81u24r51a79n21o35v47á 3129629904291

melo byt minus

0/0
13.1.2017 12:34

R86a47d60e95k 73R35a14i65d87a 5137382469

Na zeleném pásu podél Bedřicha Nikodéma nestojí nic od Martinovské až po Opavskou, pak až dále u Duhy je Albert, ale silnice tam je dost široká aby se tam tramvaj vešla. Na Průběžné bych nechtěl bydlet ani teď, protože postavit si řadovku takto blízko silnice jako je mají tam, mi příjde nepromyšlené. Esíčko na Průběžné je celkem roztahané, rozhodně to není průdká zatáčka a prosím, kde máte tu proluku mezi domy pouhých 27 metrů? Pošlete odkaz s mapou.

0/−1
13.1.2017 13:14

P87a38v55e21l 49N24o24v16á72č88e85k 4700236778

Územní rezerva byla na druhé straně silnice, tam co stojí Penny. Pod tím protějším zeleným pásem vede horkovod, na tom nelze postavit nic. Proto je to dodnes zelený pás. Odkaz posílat nebudu, je to u DSP. Opravdu ideální diskutovat a posuzovat vhodnost území bez místní znalosti jen podle mapy na internetu. Smekám.

+1/0
13.1.2017 13:49

P44e97t49r 64N88i42v41n92i96c53k10ý 3332934955667

"já budu volit klidně stranu typu Věcí veřejných(které asi už neexistují, jen příměr), jen aby se současní zastupitelé dostali od vesel "

Tak tomu říkám "čekání na spasitele". Myslíš, že noví a neokoukaní (a taky nezkušení) politici budou lepší než ti stávající? Na čem toto přesvědčení stavíš? Byly Věci veřejné lepší politickou stranou než ty stávající?

0/0
13.1.2017 8:32

P77a73v31e52l 76N63o51v64á23č97e86k 4470846558

Nebyly, samozřejmě, že ne... proto jsou tam kde jsou..

Samozřejmě předvolební sliby, skončí většinou jako sliby. Tady jde o to, že pokud mnou volený zastupitel nedělá to, proč jsem jej volit budu volit někoho jiného...a pokud celé zastupitelstvo Poruby hlásá, že chtějí "Zelenou Porubu" a potom nechají projít tento diletantský projekt, tak to asi není správně.

+1/0
13.1.2017 10:03

A96d61a88m 82P95o90c16h25e 7338246950155

A teď nám ještě laskavě vysvětlete, v čem z uvedeného je autobus výhodnější.

0/0
13.1.2017 10:23

P94a41v12e21l 25N29o28v48á94č24e63k 4280456238

Autobusy už tady jezdí, jsou nové, tiché, v Martinově mají plničku CNG a nic se nemusí stavět.

+1/0
13.1.2017 11:20

S92v42a36t66a11v94a 56D46u98r90a21n50o97v15á 3609619504171

Zkuste nam napsat, kde bydlite, pokud na dotcene ulici v Pustkovci, tak to bude daleko vic jasne. Jak daleko mate dum od dane ulice?

0/0
13.1.2017 12:36

M56a71r67t20i62n 12Č81a66p29e45k 6600821967694

Slyšel jste někdy rozjíždějící se Citelis CNG EURO 5? Evidentně ne, jelikož byste nepsal takové hlouposti. Je to hluboký dunivý zvuk, který je slyšet do daleka. A když se podaří, tak při sundání nohy z plynu se z výfuku ozve rána jak z děla.

Navíc CNG je z pohledu emisí horší než nafta, jeho jedinnou výhodou je nazatížení spotřební daní. Ona totiž spotřeba je vyšší než u nafty (vznětový vs. zážehový motor).

+1/0
13.1.2017 13:57

P46a81v97e73l 88N66o23v10á57č57e41k 4200986738

Nám tu jezdí Solarisy, ne Citelisy. Jak hlučný je Citelis je mi celkem jedno. Nejhlučnější věc je bzučák, než se zavřou dveře ;-D

Nové Solarisy na CNG jsou ještě tišší než ty předchozí dieselové, jak zvenku tak uvnitř - mohu posoudit, využívám je.

Paní Duranová, kde bydlíte Vy, že máte na tramvaji tak eminentní zájem?

Bydlím poměrně blízko, v současné době mi stačí, že slyším skřípat tramvaje v zatáčce u Slovanu, což je nějakých 5 minut pěšky.

+1/0
13.1.2017 14:50

S31v22a87t42a73v56a 71D72u54r81a78n33o83v43á 3749219854251

To byste rad vedel, ale mam velmi silne vazby na Pustkovec, tj. na jeji rekneme centralni cast, kde sice jiz nebydlim, ale z pohledu mych pribuznych, kteri proti ni nejsou, tady za ni budu stat hodne. Nejenze mi to usnadni dopravu k nim v pracovni dny, ale jim to usnadni zivot, jako doprava k lekari, na navstevy k rodine apod. Jsou to jiz starsi lide, takze asi tak. Navic ja si pamatuji dobu, kdy ty inkriminovane domy okolo Nikodema nestaly. No nic Pustkovec se trhl od Poruby, jedinou dobrou veci byla plynofikace obce, ale jinak to v podstate stoji za houby. Nejlepe jsou na tom ti, kteri pozemky okolo ulice prodali, coz si myslim, ze byl velmi kratkozraky cin. Vite ja jsem spise takovy ekologicky nadsenec, kam muzu, tam se dopravim po svych nebo verejnou dopravou. A dost me stve, ze ze sveho bydliste toho nikdy nedosahnu. Takzy, kdyz muzu, tak se svezu a jsem rada, ze se nemusim nervovat po meste v aute. A to najezdim docela dost.

0/−1
13.1.2017 15:33

D93a50n 13M25a17c86h72o82l92d55a 8247202774522

Vy když byste se někdy octl v Lisabonu tak by vas asi je..o, a maji z toho ještě atrakci pro turisty. Boze to jsou zas kecy co tu vedete

0/0
13.1.2017 17:59

J12a18r45o16s57l27a19v 49N97á72p36r25s93t64e82k 6785356

Při pohledu na mapu mi připadá nejjednodušší vést tramvajovou trať od Slovanu po Globus téměř přímo po Opavské.

To plánované kličkování mezi paneláky má nějaký význam?

+3/0
13.1.2017 8:06

P46a70v26e25l 57N69o16v15á11č69e89k 4620256588

Význam to má jediný, udělat u Duhy (ulice 17.listopadu) přestupní uzel, že už potom není jak vést trať aby byla rovná a relativně tichá to je věc druhá.

Historicky, v původním projektu z 50 let měla vést rovně po B. Nikodema. Variantu rovně ke Globusu zavrhli, protože má po ceště málo potencionálních cestujících. Takle se bude proplétat jak vláček v ZOO a sbírat lidi - teda teoreticky.

+2/−1
13.1.2017 8:21

W44r13a36t30i74s97l68a63v 68T16o53b52o40l87a 3908913179100

Nevyřešilo by to obslužnost Duhy a okolí, což je jeden z hlavních důvodu stavby :-)

+1/0
13.1.2017 11:50

S23v30a76t48a61v36a 54D47u39r10a55n57o28v85á 3819249914211

Castecne ano, mimochodem byla by to nejstarsi varianta vystavby tramvajove trati, proto taky ta 17. listopadu byla ponechana tak siroka, aspon tak se o tom hovorilo, kdyz jsem zde bydlela.

0/0
13.1.2017 12:39

M66i44c17h80a66l 82K12a19m71i14n39s27k24ý 7181628

Budu se smát, až z Bruselu přijde nařízení snižovat imisní limity ve městech a začnou se omezovat Autobusy. To si pak sedmák a osmák pěkně zajde a budou ještě vzpomínat, že mohli mít neimisní lokalku až před barák.

+1/−2
13.1.2017 7:26

W89r49a94t80i95s50l98a75v 37T68o67b17o20l86a 3668693259950

Jenom dobře. Argumenty protestující strany se mi vůbec nelíbí.

Místo, aby přišli s opravdovými argumenty, které dávají smysl, vytahují jen žvásty a lži....

Zvýšení kriminality, snížení cen majetku, nákup nových tramvají je prý podvod, použití panelů pro zakrytí kolejového svršku a podobně.... Tohle opravdu neberu jako řádné argumenty, které by byly ověřeny.

Ve vedení této petice je člověk, který o tom nemá absolutně žádnou páru a jen kope kolem sebe a jakmile protistrana vytáhne nějaký argument, tak je ihned označen za lháře a na jejich stránkách je zablokován tomuto člověku přístup. :-)

Už jen kvůli tomuto chování jsem pro stavbu. Nehledě na to, že mnoho zemí se k tramvajové dopravě postupně vrací. My máme možnost se posunout zase o kus dál, změnit stovky autobusových spojů denně za poměrně ekologické a moderní tramvaje a ještě protestujeme...

Tramvajová trať by byla postavena nejmodernějšími technologiemi včetně zatrávnění, které po zkušenostech z okolních zemí a měst, odhluční tramvaje natolik, že je průjezd pomalu neslyšitelný....

Za mě.

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html

+12/−2
12.1.2017 21:56

W78r34a71t91i41s62l93a45v 51T64o49b17o21l85a 3478943389460

A to snad ani nebudu vytahovat tu jejich parodii na otevřenou diskuzi v listopadu. Informovaní byli jen protestující, s radnicí jednali ve stylu, že jim řekli datum a dojděte nebo ne... Žádné domluvy nic.

A co se dělo uvnitř, to už snad nemá cenu ani komentovat.

+3/−1
12.1.2017 22:17

S86v42a95t70a67v68a 79D22u97r75a91n32o14v44á 3239319444821

Mam vam to prijit podepsat? Ja to rada udelam :D

0/0
13.1.2017 6:05

P89a96v17e41l 86N59o97v43á35č29e56k 4800686258

A to víte odkud? Přímo od pana Macury?

0/−1
13.1.2017 7:08

W57r30a82t82i98s18l66a13v 22T29o63b28o53l28a 3608153939880

Stejně jako vy, i já mám své zdroje. A rozhodně mám 5x víc informací, než normální občan... Ale chápu, že Vysloužilové hraje do karet mlžit, mlžit a dělat vše proto, aby co nejvíc lidí otočila na svou stranu....

Nejsmutnější je na tom to, že ona sama svých chováním poměrně hodně lidí od podepsání petice odradila. Nespočítal bych snad ani na všech svých prstech, kolik lidí mi říkalo, že proti stavbě sice jsou, ale za to co ona předvádí, tu tramvaj radši přežijou, než být s ní na jedné lodi....

0/0
13.1.2017 11:49

J51i64ř15í 40R39a54j55n45o71c33h 9425591655

http://e-petice.cz/petitions/petice-na-podporu-realizace-aktivit-v-ramci-ekologizace-verejne-dopravy-ostrava-poruba.html Petice pro stavbu tramvaje ! Podepište :)

+9/−1
12.1.2017 19:37
Foto

M27a16r75e74k 83B61a40š32i35s25t85a 7843872773670

Bordel ze stavby ať si dělají radní pod svými okny. Cinkající a hlučné tramvaje jim nastavět pod baráky a udělat jim párty pod oknama. Ta zasažená oblast je klidová část, tady kravál z DP nepotřebujeme a nechceme!!!

+3/−21
12.1.2017 17:36

J16a78k82u30b 35K67o39r14e20c 6274890381373

se ani nedivím, že magistrát s lidma nechce mluvit. Poslouchat tam takové názory....

+15/−3
12.1.2017 19:12

A62d46a43m 69P61o63c46h21e 7768536760535

Navrhujete nikdy nic nestavit, aby nebyl bordel ze stavby? A "hlučné tramvaje" - všiml jste si, co je dnes za rok? A zkusil jjste si někdy poslechnout moderní rekonstruovanou trať?

+7/−2
12.1.2017 22:53

P62a66v26e48l 28N55o51v76á86č39e91k 4500226348

Moderní rekonstruovanou trať udělali od křižovatka Martinovské s Opavskou, bohužel i tak tramvaj skřípe a jede 30km/h. Jsou tam zatáčky, tramvajové (kolejové) trati se mají stavět především rovně a ne je nechat proplétat sídlištěm.

+2/−2
13.1.2017 7:07

A96d87a12m 65P56o92c32h13e 7688876810255

Aha, "zatáčky" na koleji. Pán bude zřejmě odborník. Nastudujte si něco o parametrech skutečně moderní trati a mazání kolejnic.

+1/−1
13.1.2017 10:27

P32a34v40e55l 39N35o16v76á71č10e22k 4640906718

Aha, takže Poruba bude jediné místo, kde v celé Ostravě bude postavena moderní a ještě k tomu tichá trať? A není to trochu diskriminace ostatních občanů města? Protože, nikde jinde tuto vymoženost nemají.. Nádražní ulice, to je vskutku ukázka 21.století...

Potom jsme ještě slyšeli pana primátora hlásat o tramvajích na baterie :-)

+1/0
13.1.2017 11:25

A48d61a49m 33P54o91c57h37e 7658586190205

Aha, tichá vadí taky, je to diskriminace. AHA.

0/0
13.1.2017 17:36

D95a82n 30M59a97c37h65o12l32d27a 8457412104652

tak at se pustkovec trhne a jde do pryc. Jako branit vystavbe paternich trati MHD je opravdu na povazenou. Poruba jako tretinova cast ostravy ma jedinou tramvajovou trat, to je proste ulet. Mensi ale podobna ctvrt Ostrava - Jih ma tech trati snad 5 nebo 6. Poruba by si zasloužila kromě této trati ještě minimálně jednu.

+24/−4
12.1.2017 16:28

M43i45c61h95a74l 46P73o84d54l70o63u44č42k88a 6670938674808

Určitě je velice dobrý nápad, aby se třeba Poruba také odpojila od Ostravy, když se vlastně má tak špatně. V čem je ta trať páteřní? Proto, aby u Globusu mohl vzniknout třeba další debilní terminál, který lidi jen z hromadné dopravy vyžene? Kraj ani Ostrava drží hubu, že vyhnali cestující z autobusů z Karvinska do Ostravy.

+3/−8
12.1.2017 16:57

D46a28n 38M32a55c21h12o83l97d87a 8487312254172

Jedna trat na sto tisíc obyvatel je ok? Jakoby olomouc mela jednu linku. Proste totální blbost, autobus neautobus.

+13/0
12.1.2017 17:44

S33v87a58t22a74v68a 83D71u45r20a38n58o95v62á 3949769444381

Co takhle se na to podivat z jineho uhlu a to z pohledu majitelu rodinnych domu na ulici Bedricha Nikodema, kteri si postavili sve domy skoro v hranicich pozemku, protoze prodejci pozemku ve vetsine pripadu rozprodali sve zahrady. Dnes je tady zahusteno a bohuzel majitelum techto rodinnych domu nejvice vadi tato tramvajova trat. Co se tyce domu na 7. ci 8. obvode ty jsou v dostatacne vzdalenosti od cesty. A radni Pustkovce, ti si hreji sve osobni zajmy a neschopnost videt dal nez za hranice sveho dvorku. Uprimne receno Pustkovec je v podstate takova klidova zona bez nejakeho vetsiho provozu. A bohuzel jeji obyvatele musi na zastavky na 7., 8., 4. obvod ci nahoru ke Slovanu.

+2/−8
12.1.2017 17:48

K58a63r94e80l 37M20a88l50í93k 1893480845468

Majitele s tim mohli pocitat,staci hlubsi analyza...ale pokud verite argumentum te trapne petice,tak vam asi nepomuze nic,domky tam navic nikdy nemely vzniknout,ja osobne bych tam urcite nestavel

+7/−2
12.1.2017 19:54

S32v55a55t21a54v40a 55D29u98r96a73n81o27v93á 3969259494881

No kdybyste cetl poradne, tak byste zjistil, ze proti te tramvajove trati nejsem. Jen jsem napsala jiny pohled. Ale vy jste cetl prvni vetu :-P

+2/0
13.1.2017 6:10

W31r53a20t72i60s22l51a60v 47T32o34b74o92l33a 3598733159130

Pani Duranová. O stavbě tramvajové tratě se tady mluví přes 30 let a nikdy nebyl tento plán smazán. Když už někdo stavěl, musel počítat, že dříve nebo později tato "hrozba" příjde.

+8/−2
12.1.2017 21:58







Najdete na iDNES.cz