Diskuze
Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati
Děkujeme za pochopení.
A55l24a70n 45Ř51e76p31k43a
A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové?
L11e24n71k42a 22N27a39j31b29r91t80o36v85á
Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.
M68i30c19h46a28l 27P49o44d48l98o93u14č54k89a
Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.
Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.
R85u70d43o82l69f 93P51i40v48r11n52e52c
Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.
M93i91c64h68a35l 19P56o46d77l52o28u11č41k81a
Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.
J44o16s20e26f 52T44l41a67m86s46a
Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.
P85a83v54e29l 29N65o92v33á35č84e75k
No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.
M23a89r47t67i76n 47V58á83l38e60k
Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.
P63a83v34e87l 14N68o83v64á57č69e77k
Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.
Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.
V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.
Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.
P83a79v88e37l 79N83o28v92á26č65e68k
Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.
Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.
Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.
Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,
momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.
Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.
Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.
Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.
W68r52a49t15i84s56l39a35v 96T67o12b59o66l25a
Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok?
Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.
V59l81a38d75i64m16í90r 42B10r19a86d91a
Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů
P28a65v66e72l 91N93o93v40á84č82e28k
Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.
B12r74o34n23i73s77l97a55v 51G37a20b73r35y54š
Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.
Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.
Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.
Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.
Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.
W56r85a29t88i65s43l13a72v 70T73o83b95o47l36a
Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)
Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...
W26r61a40t66i29s35l41a87v 46T76o37b56o97l66a
Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.
Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D
M48i45c75h37a95l 98P32o87d94l55o39u13č59k38a
Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?
P39a70v56e34l 75N78o17v15á28č26e76k
Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.
Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.
Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.
A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.
Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.
M18i90c41h67a75l 63P36o94d46l86o96u24č48k14a
Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Den před žhářským útokem viděl, jak si Natálka hraje. Pak dívku fotil popálenou
Seriál Z fotografie z Popáleninového centra Fakultní nemocnice v Ostravě bolela duše a snad se nenašel...
Za otravu manžela upálení, za klení šatlava. Výstava připomíná dávné právo
Do světa šibenic, popravčích špalků a mučíren zve nová výstava Muzea Bílovec na Novojičínsku....
Pošli peníze pro hladové děti, máš 5 sekund, vydírali muže kvůli erotickému videu
Policisté na Ostravsku vyšetřují případ, kdy se obětí internetových vyděračů stal invalidní...
Hnědá voda, pěna na hladině. V Jičínce plavaly stovky leklých ryb
Katastrofálnější začátek pstruhové sezony rybáři v povodí řeky Jičínky na Novojičínsku nemohli mít....
Ostrava vede nad Opavou, rozhodl vyloučený hráč. Nymburk slavil i potřetí
Ostravští basketbalisté podruhé za sebou ve čtvrtfinále ligového play off zaskočili obhájce titulu...
Prodej zahrady s chatou, 228 m2, Ostrava
Ostrava - Výškovice
870 000 Kč