Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati

Pro vedení Ostravy je to nepříjemné překvapení. Městský obvod Pustkovec už totiž řekl jasné NE plánované výstavbě tramvajové trati. Zastupitelé se v pondělí večer původně sešli kvůli jinému tématu, ale veřejnost je přiměla k rozšíření programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A60l20a81n 84Ř84e48p11k89a 4535676

A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové? ;-)

0/0
4.2.2017 12:38

L70e12n65k32a 50N98a89j68b64r75t82o37v26á 5707223933438

Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.

+5/0
2.2.2017 8:35

M26i54c77h89a24l 78P71o94d48l89o85u95č69k24a 6400468154338

Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.

Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.

+1/−3
2.2.2017 9:51

R71u64d88o19l72f 87P41i31v17r59n33e93c 6211717908159

Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.

+2/−2
2.2.2017 7:47

M83i44c74h77a55l 33P93o36d12l18o14u72č94k60a 6510908204468

Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.

0/−1
2.2.2017 9:48

J49o38s53e17f 81T89l57a92m70s21a 7711530773237

Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.

+6/−3
1.2.2017 17:40

P15a64v39e95l 70N37o77v48á70č61e16k 4640826678

No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.

+2/−3
1.2.2017 18:19

W36r55a17t41i82s74l32a61v 60T76o62b83o29l62a 3618813649580

Řeknu Vám jedno tajemství občane Poruby. Uprostřed Poruby už je 30 let vozovna.

+1/0
1.2.2017 20:41

W39r90a67t40i31s55l29a82v 68T10o67b91o10l26a 3178893659240

Tím chci říct, že Porubské tramvaje jezdí taky na druhý konec Ostravy ačkoli to můžou vzít vozy vozovny Křivé...

Jinak pane Nováčku, CNG busy Hranečníku jezdí přes celou Ostravu tankovat do Martinova a zpátky, protože na Hrancu plnička není. ;-) Takže zase o tom víte "hodně" ;-D;-D Míluju, když někdo někoho nazývá "chytrolínem" a sám o tom ví víte co...;-D

+1/−2
1.2.2017 20:50

P13a39v69e13l 89N52o13v62á43č85e17k 4240866888

Takže Vám přijde logické spotřebovávat plyn a jezdit tankovat přes celou Ostravu a nebo nechat jezdit maximum autobusů v okolí plničky, kterou DPO za 68 milionů vybudoval v Martinově? Nebo si myslíte, že když jede tankovat ,tak jede zadarmo? Milý pane Tobolo, nikdy nezklamete...

+4/−2
1.2.2017 21:09

W96r57a34t91i10s95l34a61v 21T98o16b32o93l68a 3758453769380

"ta tramvaj se tam prostě nevleze" Prohlásil Nováček, naše celebrita Porubského obvodu :D

+1/−1
1.2.2017 23:35

W95r46a77t34i87s36l10a24v 36T67o21b42o75l53a 3238773939510

Mimochodem co přesně by se změnilo s výstavbou tramvajové trati? Martinovské + Porubské busy by obsluhovali co teď, akorát by část z nich jezdila na jiných linkách :D A tak jako tak stejně každé CNGčko z celé Ovy do toho martinova musí ;)

Opět argument absolutně mimo :)

+1/0
1.2.2017 23:40

W91r24a88t69i89s51l27a69v 96T67o58b44o85l97a 3198773279490

A mimochodem tím ukončuju diskuzi, už mě to zas nebaví. ;-D

0/0
1.2.2017 23:58

M20i72c68h97a90l 84P68o65d49l78o33u61č19k25a 6730348524628

Pane Tobolo, máte strašný přístup. Proč neodpovíte, jaký je důvod, že autobusy z Hranečníku přejíždějí na tankování do Martinova a zbytečně zvyšují emise, protože ani CNG (sám to uvádíte) není plně ekologické. Je to proto, že se postavil terminál Hranečník, který se neskutečně zaštitoval ekologizací a na lince 38 musí jezdit buď elektrobus a nebo CNG. A přece i na ostatních linkách v rámci garáží Hranečník by měly být ty ekologické vozidla na CNG, když se udělal Hranečník.

A za druhé: Proč nevysvětlit panu Nováčkovi, že ty tramvaje u Nové vsi zásadně nepřibudou, protože na Opavskou bude jezdit linka 4, která jezdí fakticky každých 10 minut a pravděpodobně se tam přesune linka 9 z Poruby, vozovna, která stejně jezdí prázdná, protože jezdí právě z vozovny, nikoliv z Vřesinské jako linka 8, která by naopak potřebovala posílit.

+1/0
2.2.2017 9:48

W49r36a56t36i16s27l39a42v 65T90o81b23o33l96a 3358723679300

Jednoduše proto, že na Hranečníku zatím plnička není. Je v plánu, ale zatím realizována není. Tudíž všechny CNG busy ze všech provozoven jsou naháněny do Martinova, tam si je řidič na další směně vyzvedne a jede s nimi zpět na svou linku.

Taktéž bych rád vyvrátil argument, že CNG je ekologické. Není tomu tak. Je možná o něco levnější, víc ekologické než klasická nafta, ale do EKO provozu to má sakra daleko. Taktéž platí, že čím starší vozy budou, tím víc splodin bude. Tramvaj sice jezdí na elektřinu, která se musí nějak vyrobit, ale při brždění samotná tramvaj (některé typy) vrací rekuperací proud zpět do sítě. Dá se říct, že jistým způsobem si vyrábí elektřinu sama pro sebe.

+2/0
2.2.2017 13:10

P82a93v32e13l 11B33o12r48o46v44i58č42k69a 4612540569381

Až na to že tady pod barákem jezdí autobusy;-D

0/0
1.2.2017 20:38

M90a91r83t66i50n 68V58á29l76e83k 8361549369364

Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.

+12/−2
1.2.2017 17:07

P45a57v53e51l 58N39o45v34á33č34e66k 4800936838

Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.

Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.

V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.

Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.

+4/−2
1.2.2017 17:45
Foto

B33r31o29n67i76s67l44a79v 83G63a41b34r73y83š 2332489741

Mám připravenou koncepci expresních linek po celém Ostravsku. Stačí mi pokyn z rozhodných míst a uvedu to v život.

0/−1
1.2.2017 18:59

P93a19v18e22l 83N26o20v95á26č92e65k 4680596108

Minule jste tvrdil, že tyto pravomoci nemáte, že nejste nijak zainteresován....

0/−1
1.2.2017 21:11
Foto

B69r73o73n95i55s64l67a77v 68G91a64b73r89y19š 2332659611

Já jsem Vám taky minule vysvětloval spoustu věcí, které doposud nejste schopen pochopit.

Na tom tvrzení se nic nemění.

0/0
1.2.2017 21:55

P11a83v58e72l 71N85o70v48á14č18e71k 4590746778

Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.

Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.

Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.

Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,

momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.

Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.

Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.

Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.

+4/−5
1.2.2017 16:47

W21r33a62t71i60s98l87a76v 82T17o25b50o26l57a 3208363109710

Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok? :-)

Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.

+2/−3
1.2.2017 17:07

P60a40v63e83l 11N37o96v86á12č56e50k 4550956278

Jedenkrát za rok? To jste zase pobavil Vy... Pokud čekáte na zastávce, je jedno, jestli tramvaj nepřijela protože někde jiná vykolejila, má poruchu, je auto v kolejišti či nejde proud. Prostě stojí a Vy čekáte a nikam nikdo nejede - kromě silnice.

+2/−6
1.2.2017 17:23

W92r23a53t49i36s47l72a65v 72T34o11b51o56l30a 3698233379770

Doporučuju si víc zjistit o této problematice, než začnete vytahovat věci o kterých nemáte ani ponětí. Přeju hezký zbytek večera.

0/−2
1.2.2017 20:43

M17i98c98h43a23l 36P32o35d73l72o95u40č35k36a 6200978564128

Pane Tobolo, požádejte DPO o statistiku zpoždění a odřeknutí dopravy za rok 2016, někdy v těchto dnech by jí měli mít finalizovanou. Pak tvrdě tady panu Nováčkovi, jak jsou tramvaje skvělé. 18 mimořádných událostí za rok 2016, které znemožnily jízdu tramvají v některém úseku a ovlivnili 90% linek. To je skoro jeden pracovní měsíc. Protože to většinou nastává v zimních měsících (nemohu doložit) je to pro cestující o to více obtěžující. Terminál Hranečník je v tom jasným důkazem - zpožděné tramvaje na příjezdu i o 9 minut (linka 4), vynechané spoje tramvaje, takže cca 100 lidí je donuceno vystoupit z autobusů, které tam byly násilně ukončeny, a pak čekat na tramvaj. Nechal bych to ty příznivce terminálu, ty ušlé zisky, zaplatit ze svojí kapsi. Až tady v tom kocourkově bude fungovat to, co na terminálu fungovat má, pak možná, ale tak jak funguje terminál Hranečník a Dubina, je jasné proti.

0/−1
2.2.2017 9:40

L13u70c10i62e 98T93r66o39j82k58o79v76á 5272882289725

Jde vidět, že nejezdíte tramvají delší trasy často! A "zjišťovat si něco o problematice" jak píšete níže?! Nejlepší je vlastní zkušenost, jezdím denně z Poruby na Hranečník, tramvaje stojí kvůli poruchám, havárkám, zajímavá by byla statistika, ale to DPO asi nezveřejní.. navíc ty nové velkokapacitní tramvaje - daleko méně komfortní než staré, tvrdé sedačky,v zimě se nedají vytopit, takže volím často raději autobus na sad B. Němcové a pak Hranečník, i když to je o něco delší.

+1/−1
2.2.2017 10:57

V48l95a28d59i10m27í26r 10B73r98a68d42a 1983734403581

Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů

+2/−1
1.2.2017 16:06

P73a67v20e66l 77N54o10v14á75č83e52k 4720556968

Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.

+1/−1
1.2.2017 16:55

S55v17a21t62a87v23a 78D95u12r84a53n10o87v98á 3349349404181

No koupili pozemky, na kterych se nemelo stavet. Predchozi radni a mnohdy majitele techto pozemku, zmenili uzemni plan, lide koupili a ted narikaji. Co vy na to? Ja si pamatuji, kdyz v techto mistech byly jen zahrady a o nejake vystavbe nikdo nepremyslel, byla uzavera. Proc asi. A lide tam chteli stavet uz v ere sociku a nemohli. Takze vinika soucasneho stavu hledejte na radnici v Pustkovci.

+2/0
1.2.2017 18:04

P28a31v12e59l 77N61o94v92á95č23e82k 4260736528

Jenže v devadesátkách někdo řekl, na to nikdy peníze nebudou, tak to prodáme - nepočítali s dojnou EU kravičkou, která dá 85% na cokoliv co má v názvu ekologii...

+1/−1
1.2.2017 21:13

S53v76a53t61a30v46a 84D27u78r76a64n34o23v77á 3669109794511

A proto v jinych mistech uzavery zustaly a nestavi se tam. Ja bych se pustkovskych radnich moc nezastavala, velmi dobre vim, kdo na te radnici byl a rekneme, jaky prinos to melo pro ne samotne. A bohuzel ta dnesni elita je mozna i horsi. No nastesti uz tam nebydlim, ale vim, ze bych je nikdy nevolila.

0/0
1.2.2017 21:30
Foto

B53r43o54n33i93s94l38a59v 67G94a26b65r23y84š 2212109551

Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.

Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.

Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.

Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.

Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.

+6/−2
1.2.2017 15:39

W20r54a72t13i92s33l10a51v 34T93o53b47o26l35a 3958433419710

Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)

Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...

+2/−2
1.2.2017 15:58

W39r97a29t81i58s32l70a78v 89T10o23b63o78l22a 3238323559540

A poměrně hodně mě zarazila i věta "Tramvaj nehajil nikdo." Starostové a lidé na vyšších pozicích by si měli někdy přečíst diskuze a vyjít mezi lidi. Ačkoli petici podepsalo přes 4 tisíc lidí, tak furt to je mizivé % proti celé Ostravě, které se tento projekt týká. (ne opravdu to není jen záležitost lidí, kteří tam bydlí :D )

+1/−3
1.2.2017 16:04

J17a47n 59S20o54u81k68u11p 1844214506685

To je zajímavá logika a takové to otřepané ́měli by vyjít mezi lid ́ (neměli by spíš lidi chodit na zasedání?)- měli by o tom rozhodnout lidi, kteří především v Pustkovci ani nebydlí. Mno.

+1/0
1.2.2017 20:47

M30i32c80h23a81l 12P35o37d95l49o42u24č43k10a 6380708244408

Nemyslím si, že to bude tak, že projde terminál Opavská, bez právě tramvajové sítě. Ruku v ruce s tramvajovou sítí se bude dělat terminál, ale pan Semerák o tom raději přímo nemluví. A jak se pak bude lidem líbit, jak jim začne jezdit okolo baráku stovky aut navíc lidí, kteří dnes přijeli do Poruby autobusem.

0/0
2.2.2017 9:31

P34a93v79e50l 35N93o22v28á53č47e23k 4560476588

Spoje je jasné, ty jsou v jízdním řádu...a počet cestujících? Jsou využité přepravní kapacity spojů? Kdy jste se zde naposledy svezl?

0/0
1.2.2017 21:26
Foto

B37r30o78n89i81s65l40a21v 95G27a57b67r14y44š 2762539521

Chcete tím říct, že je přepravní kapacita nadbytečná?

0/0
1.2.2017 21:56

W97r85a53t86i55s88l78a95v 86T10o62b58o86l24a 3488113829860

Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.

Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D

+3/0
1.2.2017 15:17

M22i30c47h88a57l 98P22o96d61l91o67u88č77k51a 6980938254698

Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?

0/0
1.2.2017 22:01

P93a71v81e41l 10N92o94v65á77č62e19k 4130196658

Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.

Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.

Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.

A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.

Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.

+4/−5
1.2.2017 14:38

M30i57c64h33a14l 19P38o53d73l58o36u86č38k96a 6310218584918

Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.

+6/0
1.2.2017 14:45

P98e77t16r 21H14a80d30a53š92č90o31k 7597877585821

Budeme muset najít kompromis. Říká Semerák . Konečně zaznívá slovo KOMPROMIS - tak ať nezůstane jen u slov a nejen u tramvajové linky. Těch kompromisů je třeba mnohem více , ani Ostrava není firma a občané města nejsou zaměstnanci města. Takže kompromisy je třeba udělat i v případech, které "zpackala" předešlá koalice . Nejde jenom o "POKLAD" v Porubě , nejde jenom o "DĚDICE" , nejde jenom o VŠB a nedořešené resty, jde také m.j. o Obecně závaznou vyhlášku č.9/2012 / t.zv. čipovací vyhláška / , která byla schválena nejen bez seznámení občanů města , moc málo toho věděli i starostové městských obvodů a také vedoucí pracovníci MMO , kteří až 2.měsíce po schválení vyhlášky se dotazovali na SVS KVS v Ostravě, jak to vlastné je v EU pro povinné čipování psů ! Také starostové městských obvodů se zúčastnili školení známého městského veterináře, aby byli alespoň trochu v obraze. SAMOZŘEJMĚ AŽ PO SCHVÁLENÍ VYHLÁŠKY ! Takže "Křišťálově čistě schválená vyhláška" bude také potřebovat KOMPROMIS, tak aby byla přijatelná pro většinu občanů Ostravy včetně pejskařů ! https://www.petice24.com/a/43512

+3/0
1.2.2017 14:27

R11o67b30e85r75t 88Č16e41p 4496960335147

Pane kolego, nespletl jste si článek?

0/0
1.2.2017 14:57

P22e64t96r 43H66a13d26a13š40č59o18k 7527827125601

NIKOLIV, nespletl ! Kompromis je sice slovo známé , ale v praxi téměř nepoznané ! Přinutit, převálcovat, utajit, zlikvidovat, zničit ,.....ještě také odklonit - prostě praktiky známé v Ostravě min. od doby totality a mnozí v tom pokračují či se alespoň o to snaží !

+4/0
1.2.2017 15:15

R25o46b32e24r69t 77Č13e36p 4396110345827

No já jen, že článek pojednává o tramvaji a Váš příspěvek povětšinou o čipování psů...

+1/0
1.2.2017 15:17

P12e92t46r 66H24a80d75a17š87č95o56k 7637557705541

Pane kolego, NEJSTE NÁHODOU ZA TUTO SVOJI ČINNOST HONOROVÁN ? Já určitě za tuto činnost honorován nejsem !

0/0
1.2.2017 15:32

R52o51b58e77r12t 72Č38e90p 4936260825627

Bohužel, server iDnes.cz mě na výplatní pásce nemá. Takže tedy NE, NEJSEM ZA TUTO ČINNOST (psaní příspěvků) honorován. Jsme na tom stejně :-).

0/0
1.2.2017 15:34

P35a19v38e67l 42N42o30v23á20č92e91k 4930706168

Víte co píše tu spousta lidí, kteří jsou motivováni různě, např. p. Gabryš, znalec dopravy v Ostravě, nedávno i v Jablonci . prodloužení tramvaje přes pěší zónu, musím uznat, že daleko větší zhovadilost, než tramvaje na sedmáku, osmáku - prostě, někteří přispivatelé jsou všudezdejší a tramvaje jsou jejich vášeň, spíše asi profesní. Když si pročtete stránku petice pro tramvaje, je tam i pan Morys(ředitel DPO, chvályhodné, asi nebude využívat služební auto), který chce jezdit tramvají z Poruby do centra, lidé z Hranic, Prahy a i menších vísek mají eminetní zájem, aby v Porubě jezdila tramvaj - možná se zde poté i přestěhují aby ji mohli využívat...paní Duranová, chce čas od času k rodičům tramvají a p.Tobola, to je kapitola sama o sobě... lobby a šaškárna, točí se v tom miliarda a firmy mají spoustu zaměstnanců, kteří budou mít na 2 - 3 roky práci. Co na tom, že tramvaje pak budou muset jezdit, protože na to byla dotace - prodělečnost se nehlídá, to doplatí město...

+2/−2
1.2.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.