Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pustkovec má jasno, je proti výstavbě tramvajové trati

Pro vedení Ostravy je to nepříjemné překvapení. Městský obvod Pustkovec už totiž řekl jasné NE plánované výstavbě tramvajové trati. Zastupitelé se v pondělí večer původně sešli kvůli jinému tématu, ale veřejnost je přiměla k rozšíření programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A84l92a88n 28Ř82e60p83k93a 4435436

A co takhle znovu oživit i dříve plánovanou tramvaj z Ostravy do Hlučína, nebo vlakotramvaj do Orlové? ;-)

0/0
4.2.2017 12:38

L60e80n78k47a 67N12a87j65b95r13t15o92v57á 5267893823928

Tramvaj nechtějí pouze lidé v zastupitelstvu. Je to hnus, já jsem pro, dostat se do centra je běh na dlouhou trať a obvod je zbytečně odstřihnut od města. Vždy, když se mě někdo zeptá, kde bydlím, řeknu, že na konci světa. Spojení hlavně ve večerních hodinách a v noci je katastrofa. Je to pěkná sobeckost... pokud chce někdo žít na vesnici, ať se tam přestěhuje, ale tohle je normální město- panelákov, a to že má paní kousek od plánované trati je čistě její osobní problém a nevím, proč do toho tahá celý Pustkovec.

+5/0
2.2.2017 8:35

M22i96c79h37a32l 27P34o26d58l96o60u94č22k33a 6110848824608

Paní Najbrtová. Pokud je osobní problém paní, že to má kousek od plánové trati, je váš osobní problém, že to máte daleko. Můžete se přestěhovat. Není to tak? Zajímavé, jak se oháníte sobeckostí, ale jste její jasnou ukázkou.

Určitě by o stavbě trati měla proběhnout informační kampaň a referendum. Trať má svoje přínosy i zápory. Škoda, že nejen pro lidi z Pustkovce a Poruby, ale i pro lidi ve směru od Opavy.

+1/−3
2.2.2017 9:51

R41u48d43o93l88f 21P70i76v46r53n90e45c 6721377988669

Původně jsem byl spíše pro trať, ale když jsem si přečetl, že kvůli tomu chtějí ukončit linku 48 na Svinovských mostech, tak jsem rozhodně proti. Zmrzačit jednu z nejužitečnějších linek je prostě prasárna.

+2/−2
2.2.2017 7:47

M70i96c63h16a37l 62P54o30d19l15o37u70č83k78a 6130188734658

Nejen linku 48. Ale postavil další terminál na Opavské.

0/−1
2.2.2017 9:48

J57o43s59e28f 17T68l66a55m80s79a 7341230343327

Ne, nestavějme tu trať. Nechtějí to, nebudou ji mít. Lidé, kterým je teď kolem čtyřicítky a nemají problém s chůzí, budou za dvacet a více let litovat, že mohli mít šalinu pod barákem a komfortně se dopravit na poštu, úřad a nákup. Zároveň navrhuji zatrhnout i ekobusy pro Pustkovec a přilehlá zákoutí. Nic, sifon, dva. Ať si tam místní chytrolíni vegetují po svém. To jsou lidé, kteří nemají v hlavách kapacity pochopit, že město se mění a obyvatelstvo stárne. Slovo pokrok či změna je zcela mimo oblast jejich šedé kůry mozkové.

+6/−3
1.2.2017 17:40

P94a54v62e14l 31N76o32v77á93č22e83k 4830826988

No jasně autobusy, které mají plničku CNG v sousedním Martinově pošlete jezdit na druhý konec Ostravy, to má logiku. Klobouk dolů před chytrolínem.

+2/−3
1.2.2017 18:19

W92r67a49t81i70s17l78a64v 17T52o89b93o48l81a 3818733949950

Řeknu Vám jedno tajemství občane Poruby. Uprostřed Poruby už je 30 let vozovna.

+1/0
1.2.2017 20:41

W79r14a74t38i26s98l85a95v 42T78o49b47o43l32a 3848663619220

Tím chci říct, že Porubské tramvaje jezdí taky na druhý konec Ostravy ačkoli to můžou vzít vozy vozovny Křivé...

Jinak pane Nováčku, CNG busy Hranečníku jezdí přes celou Ostravu tankovat do Martinova a zpátky, protože na Hrancu plnička není. ;-) Takže zase o tom víte "hodně" ;-D;-D Míluju, když někdo někoho nazývá "chytrolínem" a sám o tom ví víte co...;-D

+1/−2
1.2.2017 20:50

P40a52v51e26l 53N39o47v19á24č36e38k 4500946308

Takže Vám přijde logické spotřebovávat plyn a jezdit tankovat přes celou Ostravu a nebo nechat jezdit maximum autobusů v okolí plničky, kterou DPO za 68 milionů vybudoval v Martinově? Nebo si myslíte, že když jede tankovat ,tak jede zadarmo? Milý pane Tobolo, nikdy nezklamete...

+4/−2
1.2.2017 21:09

W26r87a13t78i34s63l50a50v 94T74o74b98o25l69a 3188663199800

"ta tramvaj se tam prostě nevleze" Prohlásil Nováček, naše celebrita Porubského obvodu :D

+1/−1
1.2.2017 23:35

W29r69a43t52i54s63l60a44v 89T16o84b59o66l90a 3828293309550

Mimochodem co přesně by se změnilo s výstavbou tramvajové trati? Martinovské + Porubské busy by obsluhovali co teď, akorát by část z nich jezdila na jiných linkách :D A tak jako tak stejně každé CNGčko z celé Ovy do toho martinova musí ;)

Opět argument absolutně mimo :)

+1/0
1.2.2017 23:40

W28r16a42t97i70s89l56a75v 51T53o24b77o11l56a 3278563319350

A mimochodem tím ukončuju diskuzi, už mě to zas nebaví. ;-D

0/0
1.2.2017 23:58

M85i72c42h49a27l 88P72o44d64l45o17u82č25k95a 6480628484138

Pane Tobolo, máte strašný přístup. Proč neodpovíte, jaký je důvod, že autobusy z Hranečníku přejíždějí na tankování do Martinova a zbytečně zvyšují emise, protože ani CNG (sám to uvádíte) není plně ekologické. Je to proto, že se postavil terminál Hranečník, který se neskutečně zaštitoval ekologizací a na lince 38 musí jezdit buď elektrobus a nebo CNG. A přece i na ostatních linkách v rámci garáží Hranečník by měly být ty ekologické vozidla na CNG, když se udělal Hranečník.

A za druhé: Proč nevysvětlit panu Nováčkovi, že ty tramvaje u Nové vsi zásadně nepřibudou, protože na Opavskou bude jezdit linka 4, která jezdí fakticky každých 10 minut a pravděpodobně se tam přesune linka 9 z Poruby, vozovna, která stejně jezdí prázdná, protože jezdí právě z vozovny, nikoliv z Vřesinské jako linka 8, která by naopak potřebovala posílit.

+1/0
2.2.2017 9:48

W48r31a97t52i95s77l21a17v 30T22o15b37o41l20a 3698573429570

Jednoduše proto, že na Hranečníku zatím plnička není. Je v plánu, ale zatím realizována není. Tudíž všechny CNG busy ze všech provozoven jsou naháněny do Martinova, tam si je řidič na další směně vyzvedne a jede s nimi zpět na svou linku.

Taktéž bych rád vyvrátil argument, že CNG je ekologické. Není tomu tak. Je možná o něco levnější, víc ekologické než klasická nafta, ale do EKO provozu to má sakra daleko. Taktéž platí, že čím starší vozy budou, tím víc splodin bude. Tramvaj sice jezdí na elektřinu, která se musí nějak vyrobit, ale při brždění samotná tramvaj (některé typy) vrací rekuperací proud zpět do sítě. Dá se říct, že jistým způsobem si vyrábí elektřinu sama pro sebe.

+2/0
2.2.2017 13:10

P22a77v87e52l 34B36o34r20o67v68i37č28k39a 4482180249181

Až na to že tady pod barákem jezdí autobusy;-D

0/0
1.2.2017 20:38

M10a37r43t75i63n 38V20á68l60e38k 8371149969224

Já nevím, mi to přijde strašně nefér vůči všem ostatním obyvatelům města. Snad i obyvatelé Pustkovce, když chtějí jet např. do centra jedou tramvají, která také musela být někde postavena. Myslet si, že autobusy nahradí tramvaj, to je zcela mimo mísu. Taková tramvaj totiž dokáže nahradit ne jeden autobus, ale hned několik linek.

+12/−2
1.2.2017 17:07

P67a62v89e49l 69N25o94v96á70č28e85k 4200516788

Nevím, jestli nefér, ale nikdo tady nepořádal žádné demontrace, že nechce autobusy a chce tramvaje.

Já když jedu do centra, tak autobusem a vůbec mi to nevadí a vzhledem k tomu, že centrum je jaké je, nemám tam stejně proč jezdit.

V čem dokáže tramvaj, která jede po jedné koleji nahradit několik linek, fakt nechápu.

Opravdu si myslíte, že je zde poptávka pro velkokapacitní tramvaje a lidi nejezdí autobusy, protože se do nich nevejdou? Lidi MHD nezačnou využívat jen proto, že DPO koupí tramvaje od Stadlera. DPO musí nabídnout cestování pro pracující a ne jen turistické jízdy. Proto přibývá aut, já každou jízdou autem ušetřím hodinu života denně a připlatím za to 1200,- měsíčně. Pokud mi pojede zrychlený spoj, který bude na místě za 30 minut a ne za 50 minut(60 s cestou na zastávku a z ní), tak budu jezdit MHD. Autem jsem za 20 minut, ale to je mi jasné, že nemůžu čekat.

+4/−2
1.2.2017 17:45
Foto

B11r82o65n29i27s12l69a29v 97G80a57b48r76y83š 2722969961

Mám připravenou koncepci expresních linek po celém Ostravsku. Stačí mi pokyn z rozhodných míst a uvedu to v život.

0/−1
1.2.2017 18:59

P15a70v55e68l 64N48o97v47á97č22e12k 4660256898

Minule jste tvrdil, že tyto pravomoci nemáte, že nejste nijak zainteresován....

0/−1
1.2.2017 21:11
Foto

B53r86o41n66i77s71l17a85v 94G52a48b63r18y90š 2312489211

Já jsem Vám taky minule vysvětloval spoustu věcí, které doposud nejste schopen pochopit.

Na tom tvrzení se nic nemění.

0/0
1.2.2017 21:55

P33a72v31e79l 49N94o19v46á43č67e81k 4280886668

Včera jsem cestou od Vodárny (pro znalce Ostravy přes internet křižovatka Mariánskohorská x 28.října) směrem na Porubu sledoval stávající provoz na trati. Cca co 400m tramvaj jedním směrem, což mi přijde jako využitá trať. Pokud na ni chtějí nacpat ještě přepravní kapacitu z toho popisovaného kvanta autobusů, to si DPO koleduje o pěkný průšvih. Na jednu páteřní trať svést dopravu z jednoho konce města.

Viz událost před 14 dny, vykolejená tramvaj v centru, všechno stojí, lidé mrznou na Hranečníku, kde je vysadili z autobusů a tramvaje nikde. Špalír do centra, špalír do Poruby. Tyto události nejsou až tak zřídkavé, čili bychom se měli na co těšit. Okolo Svinovských mostů je každou chvíli auto v kolejišti.

Co se týká terminálu, Hranečník se osvědčil, jak se osvědčil - lidé přesedli do aut, protože courat se o půl hodiny déle se jim nechce a terminál musí zůstat, protože na to byl příspěvek ze Švýcarských fondů. Čili o cestující přišli jak meziměstské autobusy, tak DPO. Statistiky samozřejmě nikdo nezveřejní, jak píše pan níže.

Nyní si DPO chce připsat cestující, které vysadí z autobusů od Opavy u Globusu. ALE,

momentálně je dálkovým busem od Vozovny Poruba v centru za 18 minut. Tramvají za 27 minut. To je ale od Vozovny... od Globusu, než tramvaj prokličkuje přes osmák a sedmák a udělá svých 19 zastávek, tak to bude 35 minut, minimálně.

Pro terminál by byla vhodnější varianta A, ovšem někdo si představuje, že více zastávek, více cestujících nastoupí.

Opravdu nikdo nechápe, že lidé, kteří jezdí do práce přes celé město potřebují spoj, který nebude stát u každé vrby? Kochat se vyhlídkovou jízdou každý den není pro každého. Zrychlené spoje v atraktivní dobu k významným zaměstnavatelům, to je cesta jak dostat lidi do MHD. Je trochu nesmysl, když jede plný autobus 48 od Duhy a stojí na každé zastávce a většina lidí vystoupí až v Hrabové.

Smůla ovšem je, že tolik propagované tramvaje jde zrychlit jen obtížně, vždycky by nějakou před ní dojela- vzhledem k četnosti provozu.

+4/−5
1.2.2017 16:47

W62r82a90t13i61s44l26a94v 35T88o28b74o13l30a 3108393179260

Zas docházejí argumenty, že vytahujete vykolejení v rozsahu, které se stane se štěstím 1x za rok? :-)

Jinak díky za pobavení "ta tramvaj se tam prostě nevleze", pochopíte. Nejednoho člověka jste rozesmál.

+2/−3
1.2.2017 17:07

P59a11v78e92l 93N19o14v90á31č30e43k 4140356678

Jedenkrát za rok? To jste zase pobavil Vy... Pokud čekáte na zastávce, je jedno, jestli tramvaj nepřijela protože někde jiná vykolejila, má poruchu, je auto v kolejišti či nejde proud. Prostě stojí a Vy čekáte a nikam nikdo nejede - kromě silnice.

+2/−6
1.2.2017 17:23

W15r85a84t79i27s86l68a13v 93T37o47b41o60l73a 3918873459140

Doporučuju si víc zjistit o této problematice, než začnete vytahovat věci o kterých nemáte ani ponětí. Přeju hezký zbytek večera.

0/−2
1.2.2017 20:43

M60i65c67h87a86l 68P88o81d98l70o22u94č61k30a 6620608684268

Pane Tobolo, požádejte DPO o statistiku zpoždění a odřeknutí dopravy za rok 2016, někdy v těchto dnech by jí měli mít finalizovanou. Pak tvrdě tady panu Nováčkovi, jak jsou tramvaje skvělé. 18 mimořádných událostí za rok 2016, které znemožnily jízdu tramvají v některém úseku a ovlivnili 90% linek. To je skoro jeden pracovní měsíc. Protože to většinou nastává v zimních měsících (nemohu doložit) je to pro cestující o to více obtěžující. Terminál Hranečník je v tom jasným důkazem - zpožděné tramvaje na příjezdu i o 9 minut (linka 4), vynechané spoje tramvaje, takže cca 100 lidí je donuceno vystoupit z autobusů, které tam byly násilně ukončeny, a pak čekat na tramvaj. Nechal bych to ty příznivce terminálu, ty ušlé zisky, zaplatit ze svojí kapsi. Až tady v tom kocourkově bude fungovat to, co na terminálu fungovat má, pak možná, ale tak jak funguje terminál Hranečník a Dubina, je jasné proti.

0/−1
2.2.2017 9:40

L45u29c22i29e 56T56r16o50j55k61o57v40á 5972422849385

Jde vidět, že nejezdíte tramvají delší trasy často! A "zjišťovat si něco o problematice" jak píšete níže?! Nejlepší je vlastní zkušenost, jezdím denně z Poruby na Hranečník, tramvaje stojí kvůli poruchám, havárkám, zajímavá by byla statistika, ale to DPO asi nezveřejní.. navíc ty nové velkokapacitní tramvaje - daleko méně komfortní než staré, tvrdé sedačky,v zimě se nedají vytopit, takže volím často raději autobus na sad B. Němcové a pak Hranečník, i když to je o něco delší.

+1/−1
2.2.2017 10:57

V53l69a98d27i97m25í90r 45B87r97a89d97a 1753264773101

Nevím, kde paní přišla na 3 metry od baráku. Pokud se trať postaví mimo osu ulice v původně plánovaném prostoru mezi cestou a chodníkem, tak to je k nejbližšímu domu 23 metrů

+2/−1
1.2.2017 16:06

P14a74v52e25l 91N40o18v21á80č46e23k 4370336678

Na Průběžné u DSP je mezi opěrnou zdí, když ji pomyslně prodloužím do úrovně domu a rohem domu nějakých 27m, plánovaná šířka komunikace je mezi 18 a 21 metry, opravdu si myslíte, že je to dost prostoru pro trať a silnici. Nemyslím.

+1/−1
1.2.2017 16:55

S71v78a20t33a75v92a 60D51u28r29a38n76o40v58á 3659179744381

No koupili pozemky, na kterych se nemelo stavet. Predchozi radni a mnohdy majitele techto pozemku, zmenili uzemni plan, lide koupili a ted narikaji. Co vy na to? Ja si pamatuji, kdyz v techto mistech byly jen zahrady a o nejake vystavbe nikdo nepremyslel, byla uzavera. Proc asi. A lide tam chteli stavet uz v ere sociku a nemohli. Takze vinika soucasneho stavu hledejte na radnici v Pustkovci.

+2/0
1.2.2017 18:04

P82a57v36e32l 89N69o46v22á60č87e46k 4600126628

Jenže v devadesátkách někdo řekl, na to nikdy peníze nebudou, tak to prodáme - nepočítali s dojnou EU kravičkou, která dá 85% na cokoliv co má v názvu ekologii...

+1/−1
1.2.2017 21:13

S21v29a35t20a87v52a 49D83u49r62a56n32o85v25á 3109589544731

A proto v jinych mistech uzavery zustaly a nestavi se tam. Ja bych se pustkovskych radnich moc nezastavala, velmi dobre vim, kdo na te radnici byl a rekneme, jaky prinos to melo pro ne samotne. A bohuzel ta dnesni elita je mozna i horsi. No nastesti uz tam nebydlim, ale vim, ze bych je nikdy nevolila.

0/0
1.2.2017 21:30
Foto

B71r83o53n75i41s49l88a50v 85G63a41b72r14y66š 2272759641

Nevím, nad čím tady kdo přemýšlí. Názor na záležitost, o které mám minimum informací, si může udělat jen primitiv. Přitom bych čekal, že se lidé budou víc zajímat o to, co se v jejich okolí děje. Ale tamní obyvatelé zřejmě nedokážou myslet na budoucnost a ekonomiku a nevidí výhody, které z toho plynou. Nad tramvají do horní části Poruby nemá smysl debatovat.

Obvykle se to dá srovnat podle jízdních řádů autobusů a tramvají, ale v Ostravě je přelinkováno, takže je nutné si to dopočítat ručně.

Třeba skrz zastávku "Oty Synka" jezdí v pracovních dnech 227 spojů oběma směry, což je o trochu vyšší počet spojů než má linka 4. Když si to vydělíte dvěma, vyjde Vám 114 spojů v jednom směru. Provoz denních linek trvá asi 20 hodin. To pak odpovídá 5,7 spoje za hodinu. Ale provoz je nerovnoměrný, takže se na 6 spojů za hodinu ve špičce určitě dostaneme. Už jen z této jednoduché úvahy je logické, že nová tramvajová trať to těchto míst určitě smysl má.

Takhle si můžete odvodit i další zastávky: Jana Šoupala = 304 spojů, Ludvíka Podéště = 457 spojů, Opavská = 457 spojů.

Pokud nemám pravdu a nesouhlasíte, chci vědět proč.

+6/−2
1.2.2017 15:39

W20r33a54t29i32s87l97a18v 72T75o66b82o31l22a 3128423729880

Spíš pokud v budoucnu projde to, že Globus bude terminál podobný Hranečníku, kde bude končit většina příměstských spojů okolo Ovy a Opavy, tak se odpůrcům určitě nebude líbit zvýšení dopravního vytížení, které by tramvaj jednoduše a ekologicky vyřešila :)

Postoj Pustkovce mi opravdu připadá jako rozhodnutí, jen aby náhodou jejich místa v dalších volbách nebyly nahrazeny někým jiným. Protože většinou ten, kdo nesouhlasí, nejvíc kope a jde ho nejvíc slyšet :D Jak teď, tak u výsledků voleb...

+2/−2
1.2.2017 15:58

W28r19a45t87i84s31l47a65v 85T52o75b57o88l15a 3208593889350

A poměrně hodně mě zarazila i věta "Tramvaj nehajil nikdo." Starostové a lidé na vyšších pozicích by si měli někdy přečíst diskuze a vyjít mezi lidi. Ačkoli petici podepsalo přes 4 tisíc lidí, tak furt to je mizivé % proti celé Ostravě, které se tento projekt týká. (ne opravdu to není jen záležitost lidí, kteří tam bydlí :D )

+1/−3
1.2.2017 16:04

J10a53n 48S94o54u67k67u73p 1324664646505

To je zajímavá logika a takové to otřepané ́měli by vyjít mezi lid ́ (neměli by spíš lidi chodit na zasedání?)- měli by o tom rozhodnout lidi, kteří především v Pustkovci ani nebydlí. Mno.

+1/0
1.2.2017 20:47

M39i39c41h77a97l 65P29o32d48l33o80u65č12k55a 6410258854608

Nemyslím si, že to bude tak, že projde terminál Opavská, bez právě tramvajové sítě. Ruku v ruce s tramvajovou sítí se bude dělat terminál, ale pan Semerák o tom raději přímo nemluví. A jak se pak bude lidem líbit, jak jim začne jezdit okolo baráku stovky aut navíc lidí, kteří dnes přijeli do Poruby autobusem.

0/0
2.2.2017 9:31

P72a70v33e76l 42N28o49v32á63č76e29k 4210976798

Spoje je jasné, ty jsou v jízdním řádu...a počet cestujících? Jsou využité přepravní kapacity spojů? Kdy jste se zde naposledy svezl?

0/0
1.2.2017 21:26
Foto

B10r44o23n46i25s21l16a53v 39G65a86b75r72y82š 2922979361

Chcete tím říct, že je přepravní kapacita nadbytečná?

0/0
1.2.2017 21:56

W52r86a70t93i92s27l62a96v 23T37o75b11o51l13a 3368343119640

Uvidíme, kolikrát se to ještě změní. Ačkoli jsem pro stavbu, tak s informovaností jednotlivých obvodů a občanů také moc spokojený nejsem a je co dohánět.

Celý svět se k tramvajím vrací, takže v tom budoucnost vidím. S novými vozy a správným odhlučněním trati nemusí být hluk o nic vyšší, než pár let staré CNGčko, které mimochodem má do ekologie daleko - nevím, kde to odpůrci tratě furt berou, že CNG je ekologické :D

+3/0
1.2.2017 15:17

M66i42c93h98a74l 53P28o41d66l89o66u55č66k38a 6650508764348

Že by jim o ekologičnosti CNG říkali ti samí, kteří teď tvrdí, že je potřeba tramvaj, když obnovovali vozový park?

0/0
1.2.2017 22:01

P36a85v17e27l 60N49o12v83á40č52e87k 4610596508

Příprava začala v roce 2014, je velice zvláštní, že stále není dost informací ke zveřejnění.

Radním Pustkovce tleskám, doufám že porubští radní nezapomenou na SVŮJ program Zelená Poruba.

Jde jen o to prostavět miliardu a nahnat DPO do spojů cestující z Opavska na terminálu Globus... to je celá ekologizace.

A ti cestující stejně utečou, nebudou se courákem šinout přes celé město, jak si Semerák myslí.

Vymýšlejí to lidé, kteří MHD nejezdí, tak netuší, co cestující potřebují aby spoje využívali.

+4/−5
1.2.2017 14:38

M71i27c36h65a41l 52P21o27d74l61o59u71č39k67a 6690468454118

Je velice dobře, že jde konečně vidět, že záměrem vůbec není ekologizace, ale jen promrhání peněz a další vyhánění lidí z hromadné dopravy. Ani kraj ani Ostrava není schopna doložit kolik cestujících jezdilo do Ostravy z Karviné, Orlové a Havířova před otevřením terminálu Hranečník a po něm a k tomu srovnání počtu automobilů vjíždějících do Ostravy před a po. Tyto čísla nikdo neukáže, protože by to v normální společnosti znamenalo odejít ze svých pozic na magistrátě.

+6/0
1.2.2017 14:45

P36e12t97r 24H57a48d81a54š95č90o23k 7757537155391

Budeme muset najít kompromis. Říká Semerák . Konečně zaznívá slovo KOMPROMIS - tak ať nezůstane jen u slov a nejen u tramvajové linky. Těch kompromisů je třeba mnohem více , ani Ostrava není firma a občané města nejsou zaměstnanci města. Takže kompromisy je třeba udělat i v případech, které "zpackala" předešlá koalice . Nejde jenom o "POKLAD" v Porubě , nejde jenom o "DĚDICE" , nejde jenom o VŠB a nedořešené resty, jde také m.j. o Obecně závaznou vyhlášku č.9/2012 / t.zv. čipovací vyhláška / , která byla schválena nejen bez seznámení občanů města , moc málo toho věděli i starostové městských obvodů a také vedoucí pracovníci MMO , kteří až 2.měsíce po schválení vyhlášky se dotazovali na SVS KVS v Ostravě, jak to vlastné je v EU pro povinné čipování psů ! Také starostové městských obvodů se zúčastnili školení známého městského veterináře, aby byli alespoň trochu v obraze. SAMOZŘEJMĚ AŽ PO SCHVÁLENÍ VYHLÁŠKY ! Takže "Křišťálově čistě schválená vyhláška" bude také potřebovat KOMPROMIS, tak aby byla přijatelná pro většinu občanů Ostravy včetně pejskařů ! https://www.petice24.com/a/43512

+3/0
1.2.2017 14:27

R25o83b49e12r98t 19Č33e22p 4196200555667

Pane kolego, nespletl jste si článek?

0/0
1.2.2017 14:57

P87e19t44r 23H92a16d85a35š56č52o56k 7687867825851

NIKOLIV, nespletl ! Kompromis je sice slovo známé , ale v praxi téměř nepoznané ! Přinutit, převálcovat, utajit, zlikvidovat, zničit ,.....ještě také odklonit - prostě praktiky známé v Ostravě min. od doby totality a mnozí v tom pokračují či se alespoň o to snaží !

+4/0
1.2.2017 15:15

R55o30b14e98r18t 54Č41e24p 4826290445457

No já jen, že článek pojednává o tramvaji a Váš příspěvek povětšinou o čipování psů...

+1/0
1.2.2017 15:17

P91e13t89r 87H13a12d81a93š45č61o76k 7297687665781

Pane kolego, NEJSTE NÁHODOU ZA TUTO SVOJI ČINNOST HONOROVÁN ? Já určitě za tuto činnost honorován nejsem !

0/0
1.2.2017 15:32

R82o72b36e79r24t 25Č32e76p 4906140215477

Bohužel, server iDnes.cz mě na výplatní pásce nemá. Takže tedy NE, NEJSEM ZA TUTO ČINNOST (psaní příspěvků) honorován. Jsme na tom stejně :-).

0/0
1.2.2017 15:34

P21a55v94e60l 93N58o69v93á32č66e63k 4520666158

Víte co píše tu spousta lidí, kteří jsou motivováni různě, např. p. Gabryš, znalec dopravy v Ostravě, nedávno i v Jablonci . prodloužení tramvaje přes pěší zónu, musím uznat, že daleko větší zhovadilost, než tramvaje na sedmáku, osmáku - prostě, někteří přispivatelé jsou všudezdejší a tramvaje jsou jejich vášeň, spíše asi profesní. Když si pročtete stránku petice pro tramvaje, je tam i pan Morys(ředitel DPO, chvályhodné, asi nebude využívat služební auto), který chce jezdit tramvají z Poruby do centra, lidé z Hranic, Prahy a i menších vísek mají eminetní zájem, aby v Porubě jezdila tramvaj - možná se zde poté i přestěhují aby ji mohli využívat...paní Duranová, chce čas od času k rodičům tramvají a p.Tobola, to je kapitola sama o sobě... lobby a šaškárna, točí se v tom miliarda a firmy mají spoustu zaměstnanců, kteří budou mít na 2 - 3 roky práci. Co na tom, že tramvaje pak budou muset jezdit, protože na to byla dotace - prodělečnost se nehlídá, to doplatí město...

+2/−2
1.2.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz