- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějake pokuty jsou k ničemu . Kdyby měly myslivecke spolky povoleny jejich odstřel určitě i v těch lesich by opět vladl klid.Nedodržuji se jine předpisy a normy všichni se ohaněji slovem demokracie.
kriplove na skutrech a v lete na ctyrkolkach. GoPro kamerky na hlave a jedeeem, serou na vsechno a vsechny a zejmena na prirodu.
To je pořád dokola už několik let. Čtyřkolky, terénní motocykly, skútry - invalidní vozíky pro duševně postižené. Většinou bez RZ a často pod vlivem. Za tenhle vandalismus a výtržnictví by stačilo udělit několik likvidačních trestů a alespoň předstírat zájem státu tyhle vyšinuté existence nějak řešit. Místo toho poskakují kašpárci "pomáhat a chránit" s plácačkou někde ve městě u krajnice. Potírat skutečné zlo dá totiž moc práce a navíc není zájem, aby problémy zmizely. Naopak - existence problémů je vlastně bezva kšeft. Je to opravdu smutné, když na jedné straně stát šikanuje lidi za drobná opomenutí a na straně druhé nechává sektu spalovacích motorů dokazovat všem ostatním svou nepostižitelnost. Ani se nedivím, že pak lidé natahují lanka mezi stromy nebo ličí prkna s hřebíky. Stát se na slušné lidi prostě vykašlal.
Tak je chyťte, dejte jim těch sto tisíc pokuty, a bude po ptákách. Nebo jim zabavte skútry. Vymáhání zákona je u nás děsné.
Nějak nechápu proč se po zasněžených cestách nemuže pohybovat i někdo jiný.
Máte to dané zákonem.
A není to bezdůvodné. les je ve své podstatě fabrika. Takže lesní cesty jsou obslužné cesty.
Náš zákon je ale benevolentní k pěším turistům, cyklistům, pokud jezdí po lesních cestách. Ti mají s některými výjimkami do lesa povolen. V chráněných oblastech je to trochu přísnější.
A proč to tak je - v mnoha případech pro vlastní ochranu samotných lidí, ale to nikdo vážně nebere.
Takže dalším důvodem je ochrana hygienických a zdravotních funkcí lesa, ochrana volně žijících živočichů, ochrana vodních zdrojů atd.
Les, s výjimkou míst k tomu určených není určen pro motoristickou zábavu několika jedinců, má podstatně důležitější společenské funkce.
A pokud jde o pohyb v lese motorovými vozidly v zimním období, tak kdo jen trochu přírodu respektuje tam nejede. Protože ty škody na zvěři jsou horší, než kdyby v lese byla smečka vlků.
Navíc umíte si představit, jak by lesy vypadaly, kdyby se zákaz vjezdu motorových vozidel zrušil?
Nojo, v létě na vodním skútru, na podzim a na jaře na čtyřkolce a v zimě na sněžným skútru! To je potom člověk mužem! To mu stojí!!
Někdo chce jezdit na běžkách, někdo na skůtru.
Pokud nejde o území se zákazem provozu motorových vozidel, musí se běžkaři smířit s tím, že se o trasy budou dělit.
Jako vždy se jedná o mladé kluky s dobrých rodin, kteří mají budoucnost před sebou a nějakými pravidly či zákony se nehodlají zabývat..........
Ze zkušenosti bych řekl, že se z poloviny jedná o cca 50leté frustráty, kteří mají pocit, že spalovacím motorem doženou všechno, co ve svých nuzných životech promarnili.