Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava chce do roku 2020 vyřadit všechny naftové autobusy

Dopravní podnik Ostrava se chystá utratit tři miliardy za ekologické vozy, plničky plynu a nabíjecí stanice. Výsledkem bude nízkoemisní doprava bez jediného dieselového autobusu už v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a51n 64V50a24l23o81u52c35h 6732127738950

Na podzim 2015 přes 100 autobusů, do roku 2020 obnova zbytku. A až o 10 let později těch 100 a po pár letech zbytek doslouží, budete bez dotací EU v - pod zády...

Celé je to o tom, že vole-ní nevidí dál než na konec svého (ti největší idealisté příštího) volebního období. Holt přes půlstoletí starý stejný "průšvih" s tramvajemi (90 nových vozů během dvou let), kdy pak zahlcovaly dílny periodickými prohlídkami či byly odstaveny než na ně přijde řada (a pak výrazně přesluhovaly, protože nebyly peníze na obnovu) je už zapomenunut (nebo tabu)...

0/0
7.2.2017 11:31

W45r68a11t45i39s96l88a37v 17T57o65b20o46l84a 3178113609550

Líbí se mi, jak se tu neustále řeší ekologie, ale zrovna MHD má na tom minimální podíl. Takové Polsko, nebo NHČko je větší problém... Nehledě na to, že mluvit o ekologii u elektrobusů je taky zajímavé - ty baterie zrovna ekologické nejsou a životnost je taky poměrně omezená...

0/0
6.2.2017 13:40

S69t36a34n96i15s98l51a71v 52H66e92r87m98a80n 9147399703713

Zrušit vše. Tramvaje škodi podzemnimu potrubi ostatni doprava vypoušti spaliny.Ojete pneu. z autobusu a trolejbusu akumulatory a jine současti pati do kategorie nebezpečne odpady. Navrhuji vratit se ke konskym povozum. Po využiti koně poputuji do salamu a povozy na štěpku a jako hnojivo se daji využit.

0/0
6.2.2017 10:56

J62i15ř28í 37K52o76c18u93r97e39k 6775384735518

To je sice hezké, ale dokud budou dýmat Dětmarovice, tak je to jenom kýbl vody do přehrady.

+1/0
4.2.2017 12:33

R74o28m41a46n 70S48t63o12n93e67k 1549323439281

Dětmarovice jsou odsířené a ani zdaleka nejsou největší znečišťovatel ovzduší. větší znečištěni pochází z lokálních topenišť a z těžkého průmyslu a taky se na tom podílí Polsko.

+2/0
4.2.2017 13:21

J57a83n 15N16ě23m45e47c 2540368416833

Nepovídejte, že to nejsou peníze občanů. Kdo je do té pokladny EU nasypal? Občané svými daněmi, asi tak. EU je jen přerozděluje tak, aby ti, co to financují, byli vyloučeni z rozhodování, kam ty jejich prachy půjdou, a také proto, aby ti, co přerozdělují, si měli z čeho přidělit i pro sebe a podle svých zájmů.

0/0
4.2.2017 10:56

P56e88t20r 10D21l92o24u91h51ý 3235801482678

"Bude to stát přes tři miliardy korun, včetně nových tramvají. Počítáme s tím, že získáme evropské dotace, které pokryjí až 85 procent nákladů. Asi miliardu použijeme z vlastních zdrojů..." Tak tomu nerozumím. Asi miliarda z asi 3 miliard je asi 33%, což není asi 15%. Takže podstatné bude slovíčko "až". To je jako když bych lákal Frantu do zaměstnání, že dostane až 50 000,-, ale reálně mu dám tak 22 000,- Nekecám, ale informační hodnota nula.

+2/0
3.2.2017 23:51

M67i32r18o60s21l60a81v 30B43u88č45e23k 6343713241384

Taky jsem si toho všiml. Provoz DPO stojí ročně cca 1 miliardu Kč. Směr ekologizace je jistěže správný - nicméně drahý. Nese řadu otazníků - co zbytek znečišťovatelů + eko zátěž při výrobě el.energie a baterií - likvidace ... :-)

0/0
4.2.2017 5:39

J13a29k90u10b 62S24e59k52e12r81a 6746400396915

Ja jsem pro.

Ale chybi ti tam dovetek, ze v roce 2022 zjistime, jak je provoz elektrohracek nevyhodny a nakladny. A v roce 2026 nakoupime vse na vodik...

+1/0
3.2.2017 23:30

R14o76m45a47n 48S90t37o86n42e75k 1599623239981

to se začne bližit konec životnosti staršich autobusu, takže je to klidně možne

0/0
3.2.2017 23:35

K74a85r85e31l 98K62r47p92a89t48a 5144535724643

EU má nějakou zvláštní tiskárnu na peníze 8-o?

+5/0
3.2.2017 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.