Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava chce do roku 2020 vyřadit všechny naftové autobusy

Dopravní podnik Ostrava se chystá utratit tři miliardy za ekologické vozy, plničky plynu a nabíjecí stanice. Výsledkem bude nízkoemisní doprava bez jediného dieselového autobusu už v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a36n 36V97a34l31o37u97c40h 6552737688290

Na podzim 2015 přes 100 autobusů, do roku 2020 obnova zbytku. A až o 10 let později těch 100 a po pár letech zbytek doslouží, budete bez dotací EU v - pod zády...

Celé je to o tom, že vole-ní nevidí dál než na konec svého (ti největší idealisté příštího) volebního období. Holt přes půlstoletí starý stejný "průšvih" s tramvajemi (90 nových vozů během dvou let), kdy pak zahlcovaly dílny periodickými prohlídkami či byly odstaveny než na ně přijde řada (a pak výrazně přesluhovaly, protože nebyly peníze na obnovu) je už zapomenunut (nebo tabu)...

0/0
7.2.2017 11:31

W33r86a59t79i13s59l58a80v 92T70o24b19o98l15a 3488403899590

Líbí se mi, jak se tu neustále řeší ekologie, ale zrovna MHD má na tom minimální podíl. Takové Polsko, nebo NHČko je větší problém... Nehledě na to, že mluvit o ekologii u elektrobusů je taky zajímavé - ty baterie zrovna ekologické nejsou a životnost je taky poměrně omezená...

0/0
6.2.2017 13:40

S32t73a85n73i18s50l60a68v 65H48e64r68m51a54n 9287509523293

Zrušit vše. Tramvaje škodi podzemnimu potrubi ostatni doprava vypoušti spaliny.Ojete pneu. z autobusu a trolejbusu akumulatory a jine současti pati do kategorie nebezpečne odpady. Navrhuji vratit se ke konskym povozum. Po využiti koně poputuji do salamu a povozy na štěpku a jako hnojivo se daji využit.

0/0
6.2.2017 10:56

J97i47ř48í 58K64o82c61u64r22e87k 6345264875678

To je sice hezké, ale dokud budou dýmat Dětmarovice, tak je to jenom kýbl vody do přehrady.

+1/0
4.2.2017 12:33

R49o95m51a94n 43S58t77o19n28e44k 1939203259341

Dětmarovice jsou odsířené a ani zdaleka nejsou největší znečišťovatel ovzduší. větší znečištěni pochází z lokálních topenišť a z těžkého průmyslu a taky se na tom podílí Polsko.

+2/0
4.2.2017 13:21

J29a69n 90N58ě62m28e42c 2520208726193

Nepovídejte, že to nejsou peníze občanů. Kdo je do té pokladny EU nasypal? Občané svými daněmi, asi tak. EU je jen přerozděluje tak, aby ti, co to financují, byli vyloučeni z rozhodování, kam ty jejich prachy půjdou, a také proto, aby ti, co přerozdělují, si měli z čeho přidělit i pro sebe a podle svých zájmů.

0/0
4.2.2017 10:56

P52e37t71r 43D49l59o96u28h55ý 3125321162928

"Bude to stát přes tři miliardy korun, včetně nových tramvají. Počítáme s tím, že získáme evropské dotace, které pokryjí až 85 procent nákladů. Asi miliardu použijeme z vlastních zdrojů..." Tak tomu nerozumím. Asi miliarda z asi 3 miliard je asi 33%, což není asi 15%. Takže podstatné bude slovíčko "až". To je jako když bych lákal Frantu do zaměstnání, že dostane až 50 000,-, ale reálně mu dám tak 22 000,- Nekecám, ale informační hodnota nula.

+2/0
3.2.2017 23:51

M50i87r28o14s64l53a66v 36B45u52č96e74k 6633693351964

Taky jsem si toho všiml. Provoz DPO stojí ročně cca 1 miliardu Kč. Směr ekologizace je jistěže správný - nicméně drahý. Nese řadu otazníků - co zbytek znečišťovatelů + eko zátěž při výrobě el.energie a baterií - likvidace ... :-)

0/0
4.2.2017 5:39

J85a77k84u39b 46S35e80k55e10r54a 6596280156735

Ja jsem pro.

Ale chybi ti tam dovetek, ze v roce 2022 zjistime, jak je provoz elektrohracek nevyhodny a nakladny. A v roce 2026 nakoupime vse na vodik...

+1/0
3.2.2017 23:30

R66o67m52a68n 76S53t33o15n18e64k 1459843179841

to se začne bližit konec životnosti staršich autobusu, takže je to klidně možne

0/0
3.2.2017 23:35

K74a67r84e89l 70K31r68p34a47t75a 5554255174713

EU má nějakou zvláštní tiskárnu na peníze 8-o?

+5/0
3.2.2017 21:02







Najdete na iDNES.cz