- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by dobré i zvážit, vytvořit jakési "nové retro", kterému by dominovala půlená "tvář" vozu, tedy maska s jakoby jediným světlem uprostřed. Jistěže by nebylo kuželovité a jistěže by paprskovitě osvětlovalo to co má, ale zároveň by mohlo "na oko" vypadat, že tvoří jen jeden celek. Dělené přední sklo na levou a pravou část by konečně zamezilo nechtěnému přehlédnutí chodce vcházejícího náhle zprava či zleva. Protože ty dvě strany jsou důležitější pro řidiče, než překážka ve středu. A možnost vykreslit na pravou půli masky starý znak DPO bílého koně v novém provedení, to by Ostravany možná i zasáhlo emotivně Kdo má skvělou představivost, musí se už pousmát, že to není nápad k zahození, co říkáte?
nema Ostrava vlastni depo v Martinove kde predelava i vyrabi tramvaje???
Nerozumíte tomu a nevidíte do toho. Ostravská Ekova nemá v nabídce žádnou adekvátní tramvaj a do výběrového řízení se ani nehlásila. Chápete?
Design jako z minuleho stoleti. Hruza, hranata kraksna s integrovanym puhem.
I když je to jen základní návrh, tak pevně věřím, že design se ještě hodně překope. Tohle je paskvil jako kráva :D
Jo tak to se mame na co tesit. Tak snad se predvedou tý dizajnéři z prahéé a zohlední ve svýým vejtvoru i polskou kvalitu matrialu.
Designový masakr :/ taky to vypadá nechutně úzky
Stadler, svycarska kvalita made in Poland. Jejich tramvaje tady uz ale preci jezdi. Mezi Ostravou a Prahou.