- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako prvnímu návrhu bych řekl- zajímavé, protože poutá pozornost a dlouho bude. Nejsem si jist. Když jsem se díval na další verze typu Tango, byly né tak extravagantní,ale ani žádná nuda. Jsem také zvědav na nátěr.... Uvítal bych něco kreativního co podtrhne linie vozu. Když už designová bomba, tak ať stojí za to!
Dával bych prostoru i dalším návrhům a jelikož město tvoří lidé v něm žijící, jak se říká- ať rozhodne lid v čem si zadky budou vozit :o)) Jo! USB konektory- dobrý nápad, ale budou věčně zničené.
Proč píší u té fotky, že to je první návrh, když první návrh je tady http://g.denik.cz/57/07/stadler-vizualizace-tramvaje_galerie-980.jpg a vypadá 100x lépe než to, co je v článku
Šéfovi pražské konstrukční kanceláře se to líbí, protože to vypadá jako tretra. Tak to tak bude a hotovo, šmytec.
Chtělo by to ze tři navrhy, a nechat hlasovat ludi.
jaj co by chtěli, je to tramvaj, to to ma vypadat jako Shikanzen nebo co?
Tak kdybyste měl miliardu a možnost si určit co za ní chcete, tak byste se spokojil s čímkoliv?
Ten předek je podobný čumáku děsivého, obrněného vlaku z jednoho dílu Jamese Bonda. Pořád nevím, jestli se mi tramvaj líbí, nebo ne. Možná "naživo" bude vypadat dobře, asi to chce vidět tu maketu.
Ta původní vizualizace nevypadala vůbec špatně. Je sice fajn, že se pro Ostravu vymýšlí individuální design, ale stejně to bude jen úprava čela, které se napasuje na původní skříň a zatím to vypadá, že to bude spíš ke škodě věci.
Mě osobně nejvíce vadí ta barevná kombinace. Ano chápu, že světle modrá je oficiální barva DPO a kdyby bylo podle DPO tak by i koleje byly světle modré, nicméně určitě existují i reprezentativnější barevné kombinace, než světle modrá a křiklavě žlutá.
Bronzové Vario LF2 plus působí v městském prostoru daleko příjemněji, než ostatní modely Vario LFx v modro-žluto-bílém provedení ala malá mořská víla.
Tak jak je to s potřebou té úzké kabiny? Když se třeba podívám, co vypadává z Plzně:
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_30_T#/media/File:%C5%A0koda-30T.JPG
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_28_T#/media/File:Tramvaj_28T.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_26_T#/media/File:Tramvaj_26T.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_15_T#/media/File:Riga,_%C5%A0koda_15T.jpg
Že by Slováci, Turci, Maďaři nebo Lotyši ignorovali potřeby zatáčení? A to má Bratislava jen metrový rozchod.
Povšiměte si vzdálenosti čela od podvozku. Čím víc je vystrčené dopředu, tím víc vybočuje z profilu. https://www.youtube.com/watch?v=9ZHfQetUvOo
NA zdaním článku je to dobře vidět.
Ten čumák mi přijde jako úlitba nepozorným chodcům, aby se nedostali do slepého úhlu. Výhled jak z kombajnu.