- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost Tieto u nás má několikamiliardové IT zakázky. Zaměstnává kupu lidí z našeho regionu a lítají měsíčně stovky letů do Helsinek. V této době se dá letět do Helsinek z Krakowa anebo Prahy. Lety z Krakowa jsou drahé, levněji to vychází z Prahy s ČSA, ale počítejte 3 hodiny vlak, hodinu přestup metro a bus na letiště + dvě hodiny, které musíte být předem na letišti kvůli kontrol a odbavení. Jak dlouho tohle bude šéfy Tieto bavit? Já fandím návrhu pana Unucky. Společnost Finnair má navíc úžasné návazné spoje do celého světa. Hlavně tedy Asii. Věřím, že linka bude mít úspěch a držím palce, aby se do podzimu rozlétala.!
Stovky letu mesicne fy Tieto z/do Helsinek je nepravda. Letat 3Xtydne do Helsinek znamena mit cca 700 novych cestujicich tydne.
Mrzí mě že byla zrušena linka do Paříže, osobně si myslím že Letiště Ostrava by mělo lépe využívat své PR a investovat do jiných věcí než dotovat linky. Nevím kolik lidí z kraje bude do Dubaje cestovat a jak dlouho, ovšem jezdit do Prahy, pak na letiště a do Paříže, zabere tolik času, že ve 21. století mi to připadá až neuvěřitelné. Lze přece sestavit letový řád tak, aby vyhovoval dopravci i cestujícím. Pravda však je, že letiště je pořád prázdné.
já potřebuji z ostravy do španělska a to do reus či zaragozy a pak už jen na tenerife...
No nevim, nevim jak to s tou obsazeností do Dubaje je, ale letěl jsem tam dvakrát a vždy bylo letadlo obsazené více jak 90 % , z toho Slováci a Poláci byli ve většině. Jak jsem se s nimi bavil, tak se jim vyplatí letět z Ostravy než s Wizem z Katowic nebo Blavy. Je otázka jaká bude cena a obsazenost bez dotací MSK.
A ještě jeden takový postřeh: Česká letecká společnost SmartWings a palubní personál většinou Poláci Ale nestěžuji si, jen konstatuji Vždy je důležitější jak se letuška usmívá než jakou řečí mluví
Zrušil bych Mošnovské Letiště a ukončil provoz vlaků.Ráno se na Letiště nepodívám a odpoledne už to bohužel nestihnu.Ať lety provozuje Letiště Praha nebo Katowice.
Kam se létá z Brna
Celoroční linky: Londýn (letiště Stansted a Luton), Eindhoven, Mnichov
Sezonní pravidelné linky: Antalya (Turecko), Burgas a Varna (Bulharsko), Heraklion, Korfu, Kos, Rhodos a Zakynthos (Řecko), Hurghada a Marsa Alam (Egypt), Lamezia Terme (Itálie), Palma de Mallorca a Tenerife (Španělsko)
Ten Amsterodam kdyby byl za pakatel, by přilákal dost mladých huličů co by si tam na víkend zaletěli do Coffee shopu zahulit a ještě pokoukat na kočky ve výlohach u kanálů.
a víš taky kde to na tenerife lítá a za kolik...
Od začátku, a je to už téměř 5 let, upozorňuji na tento velmi podezřelý projekt - viz moje blogy (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=277973, případně http://pavelszturc.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=304988). Bohužel ani nové vedení MSK nemá snahu přijmout realitu. Místo odpovědného a možná i bolestného rozhodnutí, chce pumpovat další miliony z veřejných zdrojů do černé díry s odůvodněním, že něčemu "věří". Gambler také stále věří....
Na podporu prodělečných letadel jsou miliony, ale aby opět objednali trvalou dopravu na trati Bruntál-M.Morávka či Opava-S.Heřmanice a případně to opět dostavěli do H.Benešova to ne.
Tieto bude propoustet. Nejaky inteligent vymyslel, ze v Indii to pujde lip