- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak by ještě mohli páni programátoři udělat něco s tou capinou, že při placení běžnou platební kartou (ne ODISkou) strojek napíše jen Karta evidována. Na velkém displeji, kde by se informace o tom že systém vyhodnotil přiložení karty jako nástup určitě vešlo. Pro mimoostravské je to hodně matoucí. Myslí si že udělali něco špatně tak přiloží kartu ještě jednou, čímž vygenerují svůj výstup a dál jedou načerno aniž by to věděli.
Unikatni? I dalsi mesta takovy system maji,mozna byla Ostrava prvni,ale to jeste neznamena vyjimecnost. Kazdopadne system placeni karet je skvely a funguje.Jedna z mala veci,ktera v DPO stoji za to
Tohle se povedlo, bohužel je to snad jediná věc, která se KODIS-u za posledních snad 20 let povedla. Důsledkem např. terminálu na Hranečníku je to, že velká část lidí, kteří jezdili z okolních měst do centra Ostravy veřejnou dopravou, jezdí nyní auty. Ve výsledju jezdí tramvaje i autobusy z Hranečníku směrem do centra oproti stavu před vybudováním toho terminálu poloprázdné.
Neřekl bych, že tramvaje z Hranečníku jezdí proti stavu před Hranečníkem poloprázdné, když tam jezdí ti, kteří přetím jeli do centra autobusem (z Havířova). Ale celkový počet cestujících je menší, to potvrdil i kraj.
Ten systém je opravdu skvělý, správná cesta od extenzivního k intenzivnímu. Od tisku jízdenek, distribuce, přes prodejny po zatěžování řidiče. Papírové jízdenky jsou ceninou, tedy hlídat, evidovat, stále doplňovat a vyměňovat. Názorná ukázka, kdy počítačové nastavení systému slouží všem zúčastněným ! Samozřejmě to má i obrácenou minci - Budoucí směr automatizace, digitalizace průmyslu a služeb = Nepotřeba početné lidské síly, zaměstnanost ...
přesně, nějaký hater měl potřebu šířit hoax