- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím a kdy se dozvíme, že podstatnou část problému tvoří nadměrná doprava kamionu a bordel s Mittallu. Děkujeme předem.....
Odbornici zjišťují, ale co z toho? Nic se dít nebude a že je z toho rakovina? My přece hledáme lék na rakovinu a peníze z daní dáme na výzkum. A stačí tak málo. Být ohleduplný k sobě a okolí. Co na to odpovědní? A nebo platí jak nám řekl soused, nezatahujte nás do Vašich problémů?
Jak jsme mohli do dneška vůbec přežít:-) a naší předci +- okolo 80 let věku.Co na to studie?
Takže cestou do práce a z práce si treba dávať prestávku v hospodách a nadýchať sa trochu čistého vzduchu.
Pokud hospodsky nebude muset topit uhlim, kdyz uz nema ksefty...
V nadpisu miliony, v textu nejvic 500tis v jeden specificky okamzik, ostatni mista desetitisice ve specificky okamzik.
Proboha, to je clanek z Hromu?
Ano, pokud projede dyzl bez filtru pri specifickych podminkach i na Sumave a budete tam mit Danske vedce, nebude to jine.
podobné koncentrace prachu budou všude , kde je trochu intenzívní doprava a kde v minulosti zničili všechny vodní a bažinaté plochy, takže tam vždy v létě už třetí den po dešti je suchý vzduch, který takové částice prachu drží ve vznosu v ovzduší.
Největším zdrojem prachu je práce na poli. Jenže pěstujte obilí v bažinách - zplesniví.
Kdyby jenom Ostrava... Včera jsem stál v koloně na přejezdu na červené a přede mnou stará nákladní Tatra. Za těch několik minut jsem byl vyuzenej tak, jak vy to nedokázal celý český tabákový průmysl za dvacet let. Když jsme se rozjížděli, tak tatra zabrala tak, že zahalila celé mé auto do černého oblaku, že jsem absolutně nic neviděl. Fakt nerozumím tomu, že takový hajtry ještě mohou jezdit po silnicích, kór když se buzerují řidiči mnohem novějších aut.
nerozumíš proto, že netušíš, jak probíhá STK a měření emisí.
Každé auto se porovnává s normou platnou v době uvedení do provozu. Důvod je jednoduchý - pokud bys na všechny při kontrole aplikoval nejnovější normy, nebudou mít šanci projít ani nová auta při své první STK po 4 letech od uvedení do provozu
No vida, napřed to byli domkaři, ale nikdo z nich v současném počasí netopí, takže je potřeba to svést na řidiče. Pak se zjistí, že ani oni nejsou tou největší příčinou, tak to svedeme na kuřáky. Přičemž z pohonných hmot a kuřiva bere stát obrovské prachy a v podstatě je rozkrade, protože na správné místo určení se nikdy nedostanou. Že to je vyloženě problém průmyslu, už podle zmíněných, nejhorších lokalit, to prostě socialisti přiznat nechtějí. Jsou to ve většině zahraniční vlastníci a přece nebudeme soudruhům dělat potíže.