Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatra potvrdila vzestup, loni vydělala téměř půl miliardy korun

Skoro o čtvrtinu vyšší tržby, o patnáct procent vyšší zisk. Tak zakončila loňský rok kopřivnická automobilka Tatra. Zvýšil se i počet zaměstnanců, a to ze 1 462 na 1 658.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K81a86r16e93l 15B32a13r65t34á91č36e40k 9912149672825

dobře Tatra dobře....

+2/0
11.7.2017 0:39

A45n90t24o80n64í19n 29P60o65l77i38c91k71ý 9140242701947

R^

0/0
10.7.2017 13:14

T42o66m23á80š 63J56o69u96s25k36ý 6650724

Já to nechápu. Američané to skoro položili k zemi, ale Češi z tý hrůzy zase budují úspěšný podnik? R^

+2/0
10.7.2017 12:48

M50a57r52t67i23n 10K88a77r12á94s71e66k 9548373378928

Co je na tom k nepochopeni? Jak neschopni tak velmi schopni lide jsou jak v USA tak v CR....

0/0
10.7.2017 16:19
Foto

L92u29k76á65š 45M59a46c53h12á80č43e54k 1820497822625

Byly doby, kdy každé čtvrté vyrobené nákladní auto na světě neslo značku Tatra. Tehdy fungoval LIAZ, Avia, Jawa, ČZ, Zetor a i třeba Poldi Kladno vyrábělo ocel, která neměla konkurenci. Krásná nostalgie...

0/0
10.7.2017 12:32

T86o25m29á85š 34J58o14u35s91k91ý 6460934

Na světě? Spíše v ČSR.

0/−1
10.7.2017 12:49

D56a35v36i29d 75F85r31e17i87m17a15n 8967156236213

Tyhle legendy :D

+1/0
10.7.2017 15:23

L28a54d32i29s55l88a13v 66K22a17l16o86u44s 7245516721520

Zkuste taky osobáky. Prostě střední třídu, nižší střední třídu. Věřím, že by jste uspěli. Ty novodobé šmejdy mě s**ou. A nejsem sám. Mám automechanika, který na otázku do čeho jít, reagoval, že mi nemůže doporučit vůbec NIC. V okolí máme 2 automechaniky, kteří to zabalili, a šli dělat veterány, prý se přestali orientovat v elektronice,diagnostice, servech, ...

+2/−1
10.7.2017 12:24

M23a52r96t75i54n 24K78a96r27á74s74e79k 9198313808208

No taky otazka, koupil byste si "poradnou" verzi octavie za dvojnasobnou cenu te normalni? Vy mozna jo, otazka jestli by to byly rocne statisice lidi... Auta dneska stoji vyrazne mene nez treba pred 15, 20 lety a pritom jsou vetsi a s nesrovnatelne bohatsi vybavou (muj oblibeny priklad, jak jsme v roce 2001 kupovali fabii, ve vybave "homeless edition" tzn zakladni 50kW motor, volant, kola, a jediny prve "luxusni vybavy" byl central - samo ne dalkovy), cena tehda po hodne ukecavani, hledani a slevach neco pres 300 000, pricemz mzdy byly tehda cca polovicni oproti dnesku.....

+1/0
10.7.2017 16:24

L47a85d80i68s72l89a14v 52K68a23l22o68u97s 7855916461440

Já bych si Octavii nekoupil, protože mi nevyhovuje, příliš velká. To, co nastiňuji je skutečnost, že ty nové vozy nejsou spolehlivé. Obsahují mnoho komponent od různých výrobců.Příkladem kauza TAKATA. Vše je postaveno tak,aby auta vydržela jen určitou chvíli. Náhradní díly drahé,těžko dostupné(pokud to není koncern).Vědom si všech skutečností,nejsem schopen si vybrat.Proto bych rád koupil auto českého výrobce.

0/0
11.7.2017 8:10

Z61d83e62n26ě44k 72D39u53f31e37k 2234384868

Ať se dál daří a Tatra slaví prodejní úspěchy.

+11/0
10.7.2017 11:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.