Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Moravskoslezský kraj chce prodloužit smlouvu s ČD, RegioJetu se to nelíbí

Ještě do konce tohoto roku by chtěl náměstek hejtmana Jakub Unucka uzavřít novou smlouvu na provozování vlakových spojů v Moravskoslezském kraji. Bez výběrového řízení chce oslovit jedinou firmu. České dráhy. Konkurence proti tomu protestuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a65n 64J92e35m80e23l42k55a 1165280

Nevím proč by se mělo soutěžit, velká část hlavní tratí jezdi moderními funkčními klimatizovanými elepjanty. Nakoupených za státní peníze!, A zrušit přestupnosti na IC, R (páteř kraje!) a přestupnost v kraji obecně na jeden doklad, přestupnost na jeden doklad po celé ČR a do jiných krajů. (například Olomoucký! na trati 323 nebo Hranice na M. na koridoru)

Jediným problémem jsou u vlaků OS, 810ky na páteřní Opava Krnov.

Problém je především stav infrastruktury Ostrava Frýdek Frýdlant. A to nejsme u ČD.

A cena jízdenek MHD k vlakovému lístku.

Nevím proč by všude museli jezdit nové vlaky. 842 843 jsou staré 19 let, Jsou pohodlné, modulární. Na důchod nemají nárok. Používat by se měly nejméně 30 let. Jinak je to vyhazování peněz daňovým poplatníkem. Navíc nové stroje budou těžké - tsi - mít vyšší spotřebu, spoustu drahých problémových EU komponent typu filtr pevných části atd.

Jsem s výsledkem zatím spokojen. Zvláštní je, že tak důležitou oblast kraje má nevýznamná strana. Naštěstí privatizanti minoritní strany zatím ze svých plánů ustoupili. (a myslím, že to ani neměli v programu). A za 7 letu už tam doufám nebudou.

+3/0
19.7.2017 7:32

F42i48l90i64p 67H29e70r26c69í89k 9279502107145

Času Dost na normálního železničního dopravce ;-D jen ať se Černá Díra napakuje ;-D

+1/−3
18.7.2017 19:25

J21a40n 92J42e73m71e10l54k14a 1225420

Napakuje. že je osobní vlaková doprava ČD asi 10 let ztrátová a jede neustále na dluh... Jinými slovy, platí se málo.

0/−1
19.7.2017 7:37

V34l14a18d62i57s31l88a84v 10Ž25i31d82e46k 3108780810

Jsem si jistm že pod současnou cenu ČD, by se RegioJet nedostal. I samotné ČD se asi nedostanou. VIz třeba zrušené tendry na rychlíky Ostrava-OPava-Krnov-Olomouc.

0/0
18.7.2017 12:09

P32e52t96r 65F24i64a88l24a 3494305101816

A jede se dále, je úplně jedno zda kraji vládne vypasený Novák nebo pan bývalý rektor. Ano, už je líp.

+2/0
18.7.2017 11:13
Foto

M44a27r87i43á77n 32K42y24r62a63l 1225684384644

Vždy mně pobaví, jak si někdo myslí, že věci se dají změnit jedním švihnutím kouzelného proutku. Jak dopadl pokus na ministerstvu dopravy všichni víme.

Věci je potřeba měnit pomalu a s rozmyslem, aby si toho úředníci, kteří jsou stále stejní, hned nevšimli a neměli šanci to sabotovat:-D

Viz Jistě pane ministře a Jistě pane premiére.

+1/0
18.7.2017 13:57

P98a87v88e57l 55D42o94m88i77n12i17k 8568275693258

"To však není úplně přesné..." Více netřeba.

0/0
18.7.2017 9:16

T92e23r37e31z17i49e 82M37a87c14k24o66v63á 5291671394377

Protestují i občané, konkurenci si přejí, ale politická elita kraje se neptá (a taky v těchto vlacích nejezdí...)Rv

+3/−5
18.7.2017 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.