Diskuze

Dva roky od tragédie. Na přejezdu ve Studénce chybí slibovaná jištění

Dva roky uplynuly právě od chvíle, kdy do plně naloženého polského kamionu na železničním přejezdu ve Studénce na Novojičínsku najelo pendolino. Při střetu tři lidé zemřeli a dvacet cestujících bylo zraněno, mnozí těžce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechapu co se resi, ten prejezd ma jednoduche a velmi levne reseni, a to jeho zruseni, kdyz se podivate na studenku, zjistite, ze na hlavnim tahu kolem studenky je silnice 464 s nadjezdem nad trati (to je to misto, kde se most zritil na trat), vede k dalnici.

Pro mistni obcany je jednoduche to objet, pres kruhak ulici Budovatelu a Sjednoceni.

Dalkova doprava je dana dalnici a silnici 464, najezdy jsou na silnici 464 3 ze studenky, Nadrazni ulice, Prumyslova a Moravska a na druhe strane u Bravantic. Jedine k cemu ten prejezd slouzi je pro zkracovani si jizdy ridici co se chteji vyhnout dalnici a to jeste ridici co nejsou schopni respektovat i obycejny semafor.

Jedine co stoji za investici je mozna podchod, ktery je 350m pod nadrazim od mista prejezdu, tedy zachazka cca 700-800m, ale to je neskutecne mensi investice nez druhe mimourovnove krizeni cca 1km od tohoto mista. To jsou vyhozene penize, cesta pres sidliste je jen o 1.5km delsi.

Proste nektere prejezdy by meli zaniknout, zde je 4 kolejny prejest asi 1.5 km od mimourovnove krizovatky!

0 0
možnosti

P71a52u78l 63J57a82r49o36s

23. 7. 2017 7:42

Je to velky problem udelat podjezd,nebo nadjezd.Mame prece vynikajici firmu Metrostav,Pamatujete jak "rychle a levne" postavila tunel Blanka;-D

0 0
možnosti

značka zákaz poláku ještě neexistuje, snad v Anglii.

0 1
možnosti

Holt řešení problémů po Česku v praxi, necháme to vyhnít.

0 2
možnosti

J70a28n 25V81a85l45o93u54c73h

22. 7. 2017 13:51

Jak to chcete jistit? Daleko před zábrzdnou dráhou osobáku jedoucího 160 či nákladu 120km/h začít blikat, spustit závory, po další kontrole vysunout zeď (protože pokud tam nebude, přerazit šraňky těsně před vlakem může kdokoli přes stonásobné jištění) a pak čekat, až se došourá odvouvagonkový osobák jedoucí 50?

Zde to bohužel schytali lidi ve vlaku, ale co takhle nechat bezmozky, ať si je příroda vytřídí.

Nadjezdy a podjezdy by jistě šly, kdyby (jako vše kolem železnice) nefungovalo na principu "vždycky se to tak dělalo" (ač "vždyky" je 175 let, v historii lidstava tedy prd). Tedy "tady byl vždycky přejezd" (a nechceme ho zrušit, protože další je "až" o půl km dál), "tady se vždycky chodilo přes koleje" (a tedy do podchodu o 3 kroky vedle neslezeme, vždyť jestli vlak jede 70 nebo 160 je přece jedno), "tady vždycky jezdil vlak" (ač má nádraží kilometry za vesnicí a nikdo s ním nejezdí, zrušení zabráníme) atd atd...

0 0
možnosti

P46e38t58r 75B13á47č94a

22. 7. 2017 10:40

No vida a ono se nic nestalo i tak.

Takze zbytecnost, proti hlouposti obrana stejne neni.

2 0
možnosti

Proti lidské hlouposti není žádné zabezpečení dost dokonalé.

6 0
možnosti

Ty jo, když se znovu podívám na video nehody, tak je to děs. Ten Polák měl neuvěřitelné štěstí, Zatímco lidé ve vlaku. ;-(:-/

0 0
možnosti

J28a52n 89P81e57t40r73u34s

22. 7. 2017 9:39

Podjezdy, podjezdy, podjezdy. A ne jen ve Studénce. Všude. Jistebník, atd.

6 0
možnosti

J16i55ř39í 41D69e93š26t

22. 7. 2017 9:31

To je v čr normě Trouby čekají na protipovodňovou hráz do dnes.

1 0
možnosti

protože pár sedláků nechce prodat kousek svého pozemku

0 0
možnosti