- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no nevím jak novináři došli k závěru, že ta trať obsahuje 10 zastávek a stanic. Nějak se nemůžu dopočítat, nebo je jiná matematika. Nicméně mi to přijde jako vyhozené peníze. Lidí jezdí hodně, ale jen tím parním vlakem. Přijedou cca 80-90% autem a zase hned odjedou. Že by stálo za to vyhazovat peníze do takovýchto projektů mi přijde zbytečně. Kdyby radši opravili místní komunikace a obce jako takové, než toto. Ubytovacích kapacit je v okolí dost a nejsou celou sezónu využita na 100%. To zase bude dotační pohodička na nic. Půjčovna kol, když většina lidí si doveze i vlastní kolo raději. Navíc ty cesty tady jsou zralé tak na horské kola. Nemluvě o té značené a číslované cyklotrase. Lidi co přijedou autem jen se svézt parním vlakem a zase odjedou a utratí maximálně něco za jídlo, pití v ten den, kdy přijedou nezvednou zaměstnanost a ani nepomohou místním podnikatelům. Navíc tu není co víc vidět v okolí natolik aby tu člověk zůstat na několik dní. A toto to rozhodně nezmění.
Stanic a zastávek je celkem 9. Dobá je taková, že "evropské" peníze se sypou do daleko horších projektu, jen pro podnikatelské záměry, ze kterých nemá veřejnost nic. Tento projekt může alespoň trochu pomoci takovýmto pohraničním oblastem k turismu a z toho odvíjejícím se investicím.
Kraj je to krásný a má potenciál.
Kefalín, čo je to taká "parní historická motorová lokomotiva"?
Dobrý nápad, tomuhle fandím. Jeli jsme tam asi třikrát a vždy bylo plno. Jediná vada na kráse je příliš dlouhé křižování ve Slezských Rudilticích (asi 40min) kdy vlak stojí "uprostřed" pole a čeká. Tam by se určitě hodilo otevřít nádražní občerstvení.
nádražní občerstvení pro pár turistů?? Jen na víkendy na 40 minut ?? A to ještě jen o prázdninách. Máte možnost se realizovat. Navíc tam mají pivní vagon pro čechy.
Bude součástí projektu i přejmenování na původní názvy...? Osoblaha-Hotzenplatz, Liptaň-Liebenthal, Rudoltice-Rosswald, Bohušov-Fullstein?
Historické toalety? Tím je myšleno zbourání WC a výstavba kadibudek?
tak ty současné toalety jsou původní, tak není třeba bourat Vše je čistě suchý způsob
Jízdu uzkokolejkou Třemešná - osoblaha a zpět mohu doporučit, pěkně strávený den.
Moc hezký. Ale věřím, že v budoucnosti nahradí neekonomické a nebezpečné silnice právě železnice. I tramvaj je vlak a auta a asfalt půjdou do ústraní.
to by bylo třeba první investovat desítky miliard do modernizace železniční sítě