Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stamiliony na nové vlaky. Moderní soupravy začnou jezdit do Beskyd

Doba koženková na železnici mezi Ostravou a Frenštátem pod Radhoštěm skončí. Kraj bude moci díky dotaci vyměnit vlaky staré třicet i více let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D94a53n93i13e67l 95K16y83r84i54l13á24k 4157806654

No spíše, než co je bude táhnout, mě zajímá jak dokáží tři vagony pohltit tu masu lidí která vlaky jezdí na této trati, hlavně ve frekventovaný čas kolem 7 ranní a druhé odolední, kdy mi přijde, že ani nýnějších 5 nestačí.

+1/0
24.1.2018 9:42

J83a94n 72J15e79m52e22l11k95a 1285210

Na jednu stranu sice možná budeme jezdit novými vlaky. Ovšem ne zadarmo - 2023 možná bude tato linka zprivatizována. Což na to, že je klíčová a páteřní.. Přitom smlouva možná mohla být uzavřena s ČD mnohem déle. Pak už se bude muset soutěžit.

0/0
23.1.2018 16:53

J17a95k54u14b 52S94e77k68e25r95a 6276430426815

Dobrá práce, alespoň se do vlaku odváží nastoupit i dříve narození. Celé už je to docela o strach, ale už to tak nějak do podhůří Beskyd patří. Je to nostalgie, ty současné vlaky jsou už opravdu funkcni skanzen.

Až se to zrealizuje, tak to bude jako tahat auto koněm, ncm za 8-50 let se to dorovná :-)

0/−2
23.1.2018 8:42

P21e92t27r 15F55i64a28l73a 3414905611706

Moc nechápu, proč nepořídí dieselové soupravy s tím, že je po elektrifikaci využijí na jiné trati. Moderní soupravy tažené tím, co tam jedí dnes je docela ujeté řešení navíc nevěřím, že v uvedeném termínu tam ty dráty opravdu budou - už se o tom "jenom" mluví už desítky let a skutek utek.

+1/−1
22.1.2018 20:58

T17o64m44á82š 52H97o83r55á88k 8200395806119

Protože by pak museli pořizovat nové a na to už by nemuseli sehnat prachy. V MS kraji už těch vytížených neelektrifikovaných tratí, kam by ty dieselové jednotky přesunuli a využili tam jejich kapacitu, moc nezbývá. Napadá mě snad jen trať z Opavy na Krnov, ale to je s provozem mezi Ostravou a FM nesrovnatelné. Jinde je provoz takový, že tam stačí regionovy.

0/0
22.1.2018 22:51

V18l46a45d64i68m66í60r 39M32a68r58y94š95k50a 4626916420632

Diesely do Beskyd??? Jako fakt?;-O

0/0
23.1.2018 10:28

K63a52r81o86l23i34n42a 52M29a58r85i92e 10H63l45a13v46s28o81v19á 6724339105403

Vždyť tam jezdí i dneska a když tam nejsou dráty

+1/0
23.1.2018 12:16

J83a94n 84J87e56m56e31l62k55a 1555740

Protože EU dotace..

0/0
23.1.2018 16:16

V38á29c30l33a21v 31N25o47v11o53t39n67ý 6946582916142

Jak je u nás dobrým zvykem, tak ta "velká smůla, nebo lajdáckost" určitě přijde.

+2/−1
22.1.2018 19:36

J44i20ř33í 90S39c51h50m13i27d48t 5540953714375

Jel jsem v neděli z Ostravy do Beskyd a zpět a ani jednu cestu jsem na kožence nesedělR^, ale je pravda, že ty staré pantografy z Opavy do Těšína jsou těžká koženková historie a že některé spoje do Frýdlantu jsou také ještě koženkové;-). Nedovedu si ovšem bez nějaké výrazné modernizace představit, že ty staré diesely, to tam budou tahat ještě 8 roků, když je co dělat je udržet v chodu již nyní a to nepočítám, že těch 8 roků je stejně pouze hypotetických, jelikož podle plánů z před 8 let, už měla být elektrifikace hotová nyní a jelikož není, tak se vymýšlí tento kočkopes:-(.

0/−3
22.1.2018 18:58

T32o47m53á87š 17H82o25r94á70k 8860565856989

A v čem jste seděl? Já už tam dlouho nejel. Ještě si pamatuju jako dítě, jak tam jezdily staré patráky.

+1/0
22.1.2018 19:28

J86a54k37u89b 38Č63u52b85a 9520316647

Bdtn a bdtn:) čili rakev

0/0
23.1.2018 17:50

R45a86d77e27k 15C71i76e29ń74c72i30a90ł23a 4162505186873

Zlaté koženky, po deseti letech provozu City Elefant jsou čalouněné sedačky nepoužitelné! A tento problém mají všichni dopravci!

+2/0
22.1.2018 19:42



Najdete na iDNES.cz