Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P71e14t19r 67S55v60o45b70o42d23a 6424892436373

Tak když v centru parkovací místa ruší ve velkém, tak je jasné, že jich je málo. Ale chápu, že chtějí řidiče nahnat do MHD. Koneckonců si myslím, že ta úporná snaha položit u nás v Porubě novou tramvajovou trať ke Globusu je vedena jen tím, že tam chtějí hromadně zastavit auta od Opavy. 8-o

+2/0
doporučit
29.1.2018 13:31
Foto

M81a86r14i22á50n 18K67y44r30a58l 1695934904934

Kdysi jsem jezdil vlakem + MHD. Cesta do práce minimálně hodina a čtvrt. Autem tam jsem za 25 minut. Plus jsem flexibilní, nemusím se vázat na jízdní řád (nemám pevnou pracovní dobu - někdy se zdržím, jindy končím dříve) a cestou domů se můžu stavit i pro větší nákup nebo něco zařídit.

Vlakem sice stále jezdím, ale jen když máme večer nějakou akci.

+1/0
doporučit
30.1.2018 9:44

P74a47t56r82i43k 80E44g82e73r 2838210689221

Doufám, že na okraji hranic Prahy vzniknou P+R odkud DP zavede také regionální tramvajové linky 31 - 39 nebo budou u žzst. či žst. linek S. Sice se velkokapacitní parkoviště P+R slibuje u mezinárodního letiště v Ruzyni a na Zličíně má vyrůst extra terminál. Pořád si myslím, že pokud metro A nebude protaženo od nemocnice Motol na Zličín a nebude železniční napojení letiště s Masaryčkou je to špatné řešení kam nacpat nejvíce aut. Řidiči stále budou vjíždět do centra. Je úplně jedno zda máte SPZ s písmenem A nebo jiným. Myslím si, že Ostrava je na tom dost podobně. Přitom spojení centrum - letiště Mošnov funguje a P+R nejspíše nemuselo vzniknout protože většina letů je stejně z Prahy.

0/−2
doporučit
29.1.2018 14:14







Najdete na iDNES.cz