Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Trabanty na sněhu. Kultovní vozy vyjely v zimě do Beskyd

Přes dvacet automobilů značky Trabant se v sobotu zúčastnilo zimního srazu v Trojanovicích na Novojičínsku. Do beskydské obce přijeli i milovníci trabantů ze Slovenska, Polska nebo Maďarska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a87r14d51a 74Š31a65m88á76r32e46k 9279129119492

Jjo za malým prdítkem karavan 3x5 metrů a už si to pelášil kempovat, to byly časyR^

+1/0
18.2.2018 7:23

P13e67t64r 69S57v64o68b69o26d63a 6414952666373

Já pořád vidím ty dederony, jak mají traboše neuvěřitelně obložené a naložené vším na dovolenou. To bylo často až neuvěřitelné.

0/0
18.2.2018 6:14

J50i56ř61í 45P62o17k23o10r66n31ý 2482384737902

já zase nedám dopustit na Barkas B 1000 :-)

+2/0
18.2.2018 5:39

F96r91a34n41t68i89š33e12k 45M58a76t64ě13j27č86e86k 7433352983611

Trabant měl jednu obrovskou výhodu a to, že smrděl dozadu!

0/0
18.2.2018 0:49
Foto

R35o74b83e80r48t 93U36r12b10á43n31e28k 3898762724333

Trabi byl nádeník. Hodně majitelů této značky se stalo automechanikem proti své vůli. Čím řidič vozu více rozuměl, tím více mu vůz posloužil. Na delší trasy byla neodmyslitelná brašna s mnohými věcmi. Pamětníci vědí, že i dámská punčocha mohla pomáhat. Toto vozidlo donutilo mnohého řidiče k improvizaci. Úsilí bývalo korunováno jízdou, kterou tehdá mnozí po překonání problémů přirovnávali i k rozkoši. Cíl zůstával mnohdy ve stínu vzrušující jízdy.

+2/0
18.2.2018 0:18

M38a98r37c75e13l 48P20a13v68l97í13k 7951224798879

pančucha bola pre embéčkarov, trabi potreboval človeka, ktorý mal dostatok nervov pri nastavovaní predzápalu.

vzrušujúce bolo čítanie derdojčeštrássenfrkér, kde sa trabikolgovia delilio poznatky...

+1/0
18.2.2018 8:42
Foto

R22o39m22a64n 31K18o53z92e73l 4637306113124

Je to tak, naši trabanty měli, táta s ním jezdil až do roku 2016, kdy ho na technické už fakt nechtěli vidět a nespočítám, kolikrát mi volal, že zůstal někde viset a chtěl by odtah. Jednou si pamatuju tři poruchy za 20 km - uvolněné lanko pedálu plynu, chod na jeden válec, nemožnost nastartovat. I ve Světě motorů bývala spousta rad, jak to trochu autu přiblížit.

0/0
18.2.2018 10:25

J36o57s73e36f 53F62i57l43i97p 3321572860

Pouštět ty smrady do hor? To není dobré. Já jsem se jich načuchal až až za celý život. A už bych chtěl mít pokoj.

0/0
17.2.2018 23:44

M63a80r22c50e89l 40P89a30v54l18í88k 7771214518259

aj dnes smrdia menej ako väčšina moderných. stačilo netankovať benzín v prahe a neprehnať to s plejom.

+1/0
18.2.2018 8:38
Foto

R84o16m62a22n 81K46o18z75e20l 4347766513584

Sice je to pravda, ale ta troška, co jich zbyla, tak bych to neřešil. Kvůli smradu byl stopnut v roce 1985 jejich dovoz k nám a o pár let později i výrobce pochopil, že to už dál nejde a koupil čtyřtaktní kapitalistický motor, ale už bylo pozde.

0/0
18.2.2018 10:28

Z31d53e23n16ě63k 77D66u36b40e51c82k32ý 3407794560288

... vozy byli... ???

+1/−1
17.2.2018 21:56







Najdete na iDNES.cz