Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostravané zatím marně vyhlížejí v ulicích nové tramvaje od Stadlera

Fanoušci dopravy se těšili, že začátkem května uvidí na kolejích prototyp tramvaje vyrobené polským závodem švýcarské firmy Stadler. Nedočkali se. A na internetu rozvířili debatu o příčinách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M93a71r42e27k 82B43a58š94i30s35t13a 7963952373150

Já ten nový vehikl nevyhlížím vůbec, nemám důvod.

0/0
2.6.2018 8:34

R67a53d74e21k 25A73n10d88r83i14s78e49k 7758181182377

Me je to celkem jedno o nove tramvaje nestojim to spis zase media delaji z necoho poprask spis Ostravany zajima levnejsi jizdne .A aby meli dobre spojeni coz dodnes neni treba z Dubiny do OB Centrum neni bezbarier prestup na 48 nebo 15ku kde zase nevychází spojeni na Zabreh Vodarna - ob Centrum.

0/−1
16.5.2018 13:48

P21e64t23r 24K40o23m76í14n82e62k 3789617222759

Paráda. Takže když nemůžou projet Dům Energetiky a Stodolní, takže vlastně nemůžou skoro na žádnou linku (1, 2, 4, 8, 9, 11, 12). Bomba! :D

+2/−1
16.5.2018 12:48

P65e46t49r 17F62i60a15l41a 3474495931826

No, zrovna zastávka Stodolní neodpovídající normám po dlouhé a podle mne hodně špatné rekonstrukce Nádražní ulice v tomto místě je docela výsměch. Tady asi nebude vina v polském výrobci ve švýcarském dresu, nebo snad českých projektantech, ale v odfláknuté ne zrovna levné a už vůbec ne krátké rekonstrukci ulice

+10/0
16.5.2018 11:06

M58i23r13o92s81l85a22v 96R90o41t81t 6224741532762

No stane se, ve Francii to měli horší. https://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr

+2/0
16.5.2018 10:06

E69d37u61a94r48d 75D17r47á42b98e68k 7547563319799

Nojo, čekali električky a poslali jim tramvaj, se nedivim že nepasuje.

0/−1
16.5.2018 9:58

R27o73m30a56n 64Z63á11g89o80r91a 5484254841332

Ostravanům je to celkem úplně jedno.

+2/−1
16.5.2018 9:43

J63o37s42e19f 82U45l13m84a53n 8540170518745

Tak...tramvaje už máme, to je základ. Teď kolem nich ještě postavit město. ;-)

+9/0
16.5.2018 9:33

K69a92r23e41l 64P74l21i24n17t90a 9270889238678

Jsi .huj!

0/0
21.5.2018 5:24

R47e80n13é 98J59í32š23a 2777717361456

Aha, takže jsou to lži a drby, ale vlastně je to pravda.

+5/0
16.5.2018 9:26

R72o85m75a41n 29P74o49l23á87č40e95k 5676599825

Možná by stálo za to, kdyby novináři nehledali senzaci...

Stejný problém měla Praha, když přišly 15T... Jednalo se o pár obrubníků, takže nic tragického... Navíc je podstatný problém v normách, kde se norma pro zastávku protíná s normou na profil vozidla!!!

Aneb jak asi vypadala sít, když přišly "legendární" T3 po dřevácích? ;-D Akorát v 60.letech nebyl net.

+17/0
16.5.2018 9:04

J50i72ř19í 55E45r24b30e68n 1773654146507

Každá tramvajová síť, kam se v 50. ltech dodaly T2 a v 60. letech T3, se musela na mnoha místech upravovat - posouvaly se koleje, zmírňovaly oblouky, kácely stromy, občas se muselo hnout i s trolejovým sloupem.

0/0
17.5.2018 6:10

J55a56n 28R60i91e31g86e95l 1904886445812

Takze se nakupi 50 tramvaji, aby pak zjistili, ze na na hlavnich tratich nemuzou jezdit :) Tak se to u nas robi. Vse se zrekonstruuje za predrazene ceny z fondu EU, pak se nakoupi technika ze zdroju EU, aby se prislo na to, ze tam saliny nemuzou jezdit. No nic, tak vezmeme dalsi penize z EU a namasti si nekdo dalsi kapsy.... tak to tady chodi damy a panove... Nakonec v tom jezdi jen socky a bezdomovci, aby na ne neprselo ...

+2/−15
16.5.2018 8:47

R87o26m77a74n 35S36t50o23n52e25k 1199583139321

podle článku je problém ve 2 zastávkách a jednu už vyřešily, druhou špatně zrekonstruovala firma takže se dá předpokládat že v rámci reklamace to firma bude muset předělat na své náklady. A na většinu hlavních tratí muže jenom nemůže jet na Hlavní nádraží a Hlučínskou

+4/0
16.5.2018 8:57

K36r21i25s13t17i19á37n 77L29u92d93v36í48k 7730795638909

Ty dvě zastávky jsou na dvou defacto páteřních místech. A těm řečem o reklamaci...ta zastávka je dokončená dva roky a teď se přišlo na to, že blbě....úplně mi to nesedí a vzhledem k tomu pod koho spadá DPO, tak se přikláním k předchozímu příspěvku.

+1/−1
16.5.2018 9:02

R60o37m37a67n 29S46t54o43n50e24k 1899973399461

všechny současné tramvaje se prostě do té zastávky vešly, takže to nikdo neřešil.

+6/0
16.5.2018 9:08

J68i57ř69í 93H74o80d86a80n 6354537193950

Může jezdit z Poruby na jih

+1/0
16.5.2018 9:14

R84o80m97a87n 76S42t87o34n58e30k 1759633179741

klidně až na Novu huť (zastávku dům energetiky by podle článku měli brzy opravit)

+1/0
16.5.2018 9:19

K69a69r66e93l 46P79l89i55n34t78a 9780799158828

Ty jsi , ale vúl. Sám jsi na 100% socka, neumíš ani základy čes. jazyka.

0/0
21.5.2018 5:29

J14o78s12e83f 57V32o61l73f45í62k 4478575199153

V Praze před léty, když DP dostal nové tramvaje, tak taky zjistil, že se neotočí na některých konečných stanicích a musely ty konečné (obrubníky a podobně) předělat. Takže nic nového pod sluncem.

+9/0
16.5.2018 8:25

Z87d47e81n15e86k 10B20e27d24n40a16r 7397166387559

Libí sw mi, jak tvrdí, že komentátoři lžou a pak jejich tvrzení potvrdí, jen s tím, že neních yba tramvají, že neprojedou , ale trati. R^

+6/0
16.5.2018 8:16

E29d18u95a37r15d 30D78r28á90b15e83k 7227953339139

Jde o to, že tramvaje mají vyhovující rozměry, nikoliv nevyhovující. Nevyhovující rozměry mají naopak dvě zastávky tratě.

+4/0
16.5.2018 10:00

K55r88i69s84t67i85á96n 73L91u14d71v85í63k 7700765288269

Jj, Ostravak....:-P

0/−5
16.5.2018 7:57







Najdete na iDNES.cz