Diskuze

Kamera na železničním přejezdu u Ostravy odhalí průjezd na červenou

Další železniční přejezdy v Moravskoslezském kraji se stanou bezpečnějšími. Křížení trati se silnicí v Polance nad Odrou blízko Ostravy už dokonce dočasně hlídají unikátní kamery. A na dětských hřištích by se mělo objevit více cvičných přejezdů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P44e76t18r 58B11á94č45a

7. 9. 2016 16:03

A jak trapna kamera zvysi bezpecnost?

Tim, ze nekoho zkasiruje az po cinu? Uzasny.

0 1
možnosti

Další železniční přejezdy v Moravskoslezském kraji se stanou bezpečnějšími. Křížení trati se silnicí v Polance nad Odrou blízko Ostravy už dokonce dočasně hlídají unikátní kamery.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/kamera-prejezd-prujezd-na-cervenou-duc-/ostrava-zpravy.aspx?c=A160905_2271098_ostrava-zpravy_jog

Bezpečnějšími je rozhodně neudělají. Jen pomůžou zpětně dokázat kdy tam kdo vjel. Jestli dokážou někoho odradit aby tam vjel si nejsem jistý. Kdo to tam pošle většinou ani neví, a neřeší, jestli je tam kamera, nebo ne.

5 0
možnosti

P44e31t61r 96B22á46č65a

7. 9. 2016 16:04

"Kdo to tam pošle většinou ani neví, a neřeší, jestli je tam kamera, nebo ne."

Presne tak, dalsi z trapnych zvastu a vymlouvani se na bezpecnost, ale zaroven moc hezky privydelek a to se nam hodi.

0 0
možnosti

Kamera není prevence, jen represe. Idiot idiotem zůstane. Odebrání řidičského oprávnění nad 3,5 tuny v případě nehody na 10 let, bez nehody na rok by mělo následovat po zcela jasném projetí červené. Vím, že když blikne 5 metrů před autem, tak se nedá zastavit včas. Proč nad 3,5 tuny? Po srážce s osobákem nebo dodávkou je nižší pravděpodonost škody.

A jediné pořádné řešení je nadjezd nebo podjezd. Když stavěli v 50 letech novou železnici Brno-Havlíčkův Brod, tak ji postavili tak, že je na ní jediný přejezd. Je stavěná na 80-120 km/h a přesto raději takto. Ponechávat přejezdy je nesmysl. Obzvlášť na koridoru, kde jezdí přes 100 vlaků denně. Chápu, jsou místa kde by to bylo zatraceně drahé, ale zrovna tady je cca 60 metrů nato, aby silnice klesla pod štreku do podjezdu. Promarněná příležitost při koridorizaci.

3 1
možnosti

Kdy bude to automatické zasílání pokut? Kvůli 5km/h v tunelu to jde, ale kvůli červené na přejezdu, která ohrožuje životy to nejde?

2 0
možnosti

To je stejné jako s vážením aut. Mocná lobby si to zřejmě nepřeje!

Je jednodušší a výnosnější buzerovat tisíce jednotlivých ovčanů za 5 km/h než pár přepravních firem za auta přeložená o několi tun. Když se bude vědět, kde jsou kamery, tak si každý dá pozor a na přejezd nevjede, takže kamera nebude vynášet a investice se nevrátí.

Kamery na přejezdu ve Studénce jsou. A slyšeli jste někdy, kolik hříšníků zachytily a jak byli potrestáni? Pokud se nic nestalo, tak to nikdo neřeší.

0 0
možnosti

Na železničních přejezdech, kde je traťová rychlost od stanovené hodnoty nahoru, by měl být zcela vyloučen vjezd nákladních automobilů od určité hmotnosti. Při porušení automaticky obvinění z obecného ohrožení a nepodmíněný trest odnětí svobody.

Odůvodnění: Přejezdy historicky vznikaly v době těžkých parních lokomotiv, kdy se po cestách pohybovaly akorát lehké koňské povozy. Dnes je situace opačná. Po kolejích jezdí vysokou rychlostí lehké soupravy a kříží jim cestu kamiony o hmotnosti desítek tun.

0 1
možnosti

Jojo, 385 tun pendolína, to je lehoučká souprava. Takový Malý bejček s 52 tunami to je proti tomu těžká váha. Asi jste myslel Bugatku/Škotra se 175 tunami (s tendrem), ale to už dávno jezdila těžká nákladní auta.

Ty opravdu těžké mašiny byste musel hledat na jiném kontinentě. NYC Niagara (410 tun vč. tendru) už se začíná tomu Pendolínu rovnat.

A neřekl jste, v jaké rychlosti. Ech a co dělat, když jediný způsob, jak dostat náklad na místo určení vede přes přejezd. Stavíme most pro pěší ...

1 0
možnosti

"Další železniční přejezdy v Moravskoslezském kraji se stanou bezpečnějšími. Křížení trati se silnicí v Polance nad Odrou blízko Ostravy už dokonce dočasně hlídají unikátní kamery." Tím že na přejezd umístíme kameru nezpůsobíme že bude přejezd bezpečnější,rozhodně ale vybereme víc peněz:-)

3 2
možnosti

Ja bych ten prejezd v Polance zrusil uplne,udelal bych podjezd,vyskove by to slo. I vikendu jsem byl svedkem,jak zavory sly nahoru,vjel tam cyklista a hned sly zavory dolu.Pekne blbe to maji vyresene,vlaky tam jezdi furt a synchronizace zadna...

1 1
možnosti

a určitě, když tam vjížděl, neblikala červená?

1 0
možnosti

Kvůli tupcům, co neumí dodržovat základní pravidla, musí stát či obce utrácet nemalé finance. Je snad problém zastavit na červenou?

4 1
možnosti

stát či obce? Já, Vy, Ty, každý z nás.

0 0
možnosti

Je to dobře, to je nebezpečný přejezd. Pokud se dobře nastaví čas, od kterého se bude pokutovat.

0 0
možnosti

V čem je přejezd nebezpečný? Nebezpečně si počínají lidé, kteří ho užívají.

Kamery nic nevyřeší, pokud se dostraečně rychle všichni nedozvíme o výsledku jejich instalace - kolik hříšníků bylo přistiženo a jak s nimi bylo naloženo.

0 0
možnosti

Zeleznicni prejezd v Polance nad Odrou je ucebnicovy priklad, jak prejezd nestavet. Jezdim tam denne. Je v obou smerech za zatackou, ukoncuje se na nem cyklostezka, ktera meri neuveritelnych 300m a cykliste v jednom smeru museji pred prejezdem krizit silnici aby se na ni dostali (PCR rada vybira pokuty 100m za nim u tech, kteri se krizeni chteji vyhnout a pokracuji onech 300m! po silnici. Dalsi specialitkou tohoto zel. prejezdu je to, za za nim po smeru jizdy se nachazeji autobusove zastavky, takze auta museji v kolone cekat (casto i na prejezdu) nez odjede autobus. Super ne? A na zaver bizarnosti tohoto prejezdu je je fakt, ze se hned za nim nachazi mala zeleznicni stanice, kde zastavuji regionalni vlaky a to znamena, ze zavory zustavaji dole, dokud neodjede vlak.

Proto se mi uda logicke cpat miliony do kamer, misto toho, aby nekdo inteligentni situaci konstruktivne resil!! Ale co, az se tam neco fakt vazneho stane, alespon budeme mit zabery ve full HD...

8 0
možnosti

ať je přejezd normální či není, každopádně jet v koloně a zastavit na přejezdu dokáže jen hodně omezený trouba

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Budějovice odvrací i druhý mečbol, Litvínov vyfoukl Kometě třetí bod

24. března 2024  16:50,  aktualizováno  21:11

Zatímco Pardubice se Spartou už odpočívají, zbývající dvě čtvrtfinálové série se potáhnou minimálně...

Budějovice potřetí porazily Třinec, sérii rozsekne až sedmý duel. Litvínov jde dál

26. března 2024  17:15,  aktualizováno  22:41

Čtvrtfinálová série Třince proti Českým Budějovicím zůstává po šesti zápasech vyrovnaná. Oceláři ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kometa v Litvínově srovnala sérii, Třinec nevyužil mečbol v Budějovicích

22. března 2024  16:50,  aktualizováno  21:26

Čtvrtými zápasy pokračovalo čtvrtfinále play off hokejové extraligy. Třinec si mohl zajistit postup...

Všichni odejdeme. Možná až do Evropy. Ukrajinci z frontových měst řeší, co dál

21. března 2024

Premium Fronta se blíží. A ve městech, které jsou jí na dosah, žijí statisíce Ukrajinců. Jak blízkost bojů...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejen Liberty. Krize drtí všechny moravskoslezské hutní společnosti

22. března 2024  15:53

Těžké časy nyní nezažívá jen ostravská společnost Liberty, ale i ostatní hutní firmy v kraji....

Místo Doněcka Dnipro. Ostrava si na Ukrajině vybrala nové partnerské město

28. března 2024  11:44

Partnerským městem Ostravy již není Doněck, ale nově ukrajinské Dnipro. Rozhodli o tom zastupitelé...

Jízda na čtyřkolce skončila pro dva muže na Bruntálsku havárií a zraněním

28. března 2024  5:44

Ke dvě zraněným mužům spěchali ve středu odpoledne záchranáři na Bruntálsku. Oba vyjeli na...

Grossmannovu vilu opravili do původní podoby, v dubnu se otevře návštěvníkům

27. března 2024  16:16

Rekonstrukce reprezentativní ostravské Grossmannovy vily skončila. Návštěvníci si budou moci...

Státní podnik dostal tři měsíce na řešení hořící haldy na okraji Ostravy

27. března 2024  12:15

Už podruhé se tento týden oficiálně sešli členové ministerské komise k problémové situaci na...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...