"Leták je zaměřen především na cílovou skupinu mládeže a střední generace, čemuž odpovídá jak obsah, tak netradiční grafické zpracování," uvedla mluvčí magistrátu Andrea Vojkovská.
Materiály jsou zpracovány v češtině, angličtině a v polštině. "Nabízí nejen základní informace o Stodolní, ale také tipy na nejzajímavější akce, které se uskuteční v Ostravě, či na nejzajímavější turistické atraktivity," dodala Vojkovská.
Co návštěvníci podle tvůrců letáku určitě ocení, je mapa a seznam klubů na Stodolní ulici. "Pokud jsou zde poprvé a nemají zatím svůj oblíbený podnik, nabízena je například Tour de Stodolní – procházka od klubu ke klubu," uvedla mluvčí.
Nechybí zde ani důležité kontakty a informace například o dopravním spojení. Propagační materiál je k dostání na pobočkách Ostravského informačního servisu.
"Město leták využije na svých prezentačních akcích a při propagaci na domácích i zahraničních veletrzích cestovního ruchu. Postupně budou letáky umístěny i do klubů na Stodolní ulici," dodala mluvčí.