Diskuze
Tak se jezdilo před půl stoletím. V Ostravě vystavují trolejbusové veterány
Děkujeme za pochopení.
M88i29r42o39s22l11a39v 38B45u49č64e48k
Trolejbus je sympatické, nicméně záhadné vozidlo. Je omezeno stanovenou tratí. Jistěže je dobré pro střed města, tichý a nečadící provoz. Nebádejme jak se vyrábí elektřina, AKU ... Nechápu ale jednu věc. Proč DP má stálé chutě přikupovat další a další nesourodý vozový park ? Vybudovaly se plynové stanice pro busy. Tedy další a další hybridy - Chaos v údržbě, školení, sklady, ND ... Proč milé, vysloužilé , viz obrázek, trolejbusy prostě nenahradí plynové autobusy ? ... Pak snadnější unifikace všeho, řidičů, dílen, provozu ... Jistě tramvajový provoz jako samostatný ...
R34a46d35e88k 48R20a35i34d40a
Kdyby to bylo takhle jednoduché, už by to tak dávno fungovalo a my bychom o trolejbusech věděli jen ze starých fotek a dokumentů, jenže trolejbus má své značné výhody. Například jednodušší údržba oproti autobusům, nižší provozní náklady na vozidlo, delší životnost. Jen tak pro představu, životnost elektrobusů je do 10 let. Čtyři elektrobusy SOR EBN, které DPO pořídil v letech 2010/2011 už jsou na odpis, životnost autobusu je 10-15 let, trolejbusu 20-25 let a tramvají přes 30 let. Navíc se v dnešní době povedlo to, o co se za socialismu 2x neúspěšně pokoušeli. Unifikace vozidel. Tzn. co nejvíce dílů stejných. Protože kastle pro škodovky vyrábí Solaris, plynové i naftové autobusy v DPO jsou také Solaris.
J36a87n 67V32a81l18o68u22c47h
No jo, město má vybudovanou trolejbusovou infrasktrukturu (jednu z nejmodernějších v ČR) a pak přijde do vedení nějaký baterkový vizionář a chce nahradit ekologickou dopravu "ekologickou" (výroba baterek není nejčistější, při dalším mezistupni v distribuci elektřiny vznikají ztráty) jen proto, že je to "moderní". Tedy proto, že jemu podobní v EU elektrobusy protěžují (vlastně podporují i nové trolejbusové provozy, jen se tomu nesmí říkat trolejbus, ale "elektrobus s průběžným nabíjením" - viz chystané testy v Praze). Jenže v těch zemích EU "nejrovnějších z rovných" ty e-busy mají nahradit naftu (když spoustu tramvajových a trolejbusových provozů zrušili před nějakými 40-50 lety).
V46o42k10o97u11n 57V88l23a43d51i41m36i78r
Rad jsem v Praze jezdil trolejbusem. A tim Tatra radeji nez tim malym Skoda. Skoda, ze je nahradily smradlavy autobusy, ktery se do kopecka oproti trolejbusum jen sunuly.
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Násilník vší silou strkal do lidí, ženu shodil do kolejiště. Měl jsem nervy, řekl
Jako smyslů zbavený se choval dvacetiletý muž v Ostravě. Vztekle strkal do nic netušících lidí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čas 59:59,8. Základní hokejová poučka: O Třinci nikdy nepochybujte!
Že jsou přestárlí? Že už nejsou tak silní? Ale kdeže. Hokejisté Třince zase utišili všechny kritiky...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V Beskydech jsou místa, kam turisté nesmějí. Přibyly pulčínské ledopády
Do některých přírodních rezervací v Beskydech není vstup mimo turistické stezky povolen. Zákaz...
Ostrava napodruhé dobyla Opavu, Nymburk ovládl defenzivní partii
Nymburští basketbalisté vyhráli ve čtvrtfinále ligového play off oba domácí zápasy a v sérii s...
Ploty, vytrhané podlahy i hádky. Boj mezi strojírenskými firmami se vyostřil
Jako prokleté musí připadat dlouholetým zaměstnancům někdejšího vítkovického závodu 6 tamní haly...
Šéf zlodějů soch z parku v Karviné dostal podmínku, ostatní s odvoláním neuspěli
Jeden značně mírnější trest, všechny další rozsudky potvrzené. Tak skončilo u Krajského soudu v...
Bez kyvadla i méně automobilů. Havířov a Odry řeší vzhled svých náměstí
Až do poloviny května mohou obyvatelé Havířova vytvořit a zaslat svou představu o tom, jak by mělo...
CELNÍ DEKLARANT | možnost částečného HomeOffice
ManpowerGroup s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
40 000 - 45 000 Kč