Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Řidič cestou z oslavy skončil v kolejišti. Auto chtěl sám vyprostit

  15:30aktualizováno  15:30
Dvě promile alkoholu nadýchal třiatřicetiletý šofér, který cestou z oslavy kamarádových narozenin skončil v Ostravě v tramvajových kolejích. Peugeot ujel po pražcích ještě asi třicet metrů. Šofér se ho následně neúspěšně pokoušel vlastními silami vyprostit.

Na auto v kolejišti upozornila v sobotu policisty svědkyně prostřednictvím tísňové linky. Řidič špatně zatočil v Horní ulici v Ostravě-Hrabůvce.

„Přivolaná hlídka policistů nalezla v kolejišti nejen Peugeot 307, ale také řidiče, který se jej bez cizí pomoci snažil vyprostit,“ vylíčila mluvčí krajské policie Gabriela Holčáková.

Vůz ujel kolejištěm zhruba třicet metrů a očividně nebylo v silách jedince ho z něj dostat. Kvůli vyzdvižení musela přijet těžká technika.

„Muž se policistům na místě doznal k předchozímu požití alkoholu. Údajně oslavoval narozeniny s kamarádem, než sedl do auta. Orientační dechová zkouška vykázala hodnotu téměř dvě promile alkoholu,“ doplnila mluvčí.

Poté, co dotyčný vystřízlivěl, policisté mu sdělili podezření z ohrožení pod vlivem návykové látky. Případ řeší ve zkráceném přípravném řízení.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Na nákup vyrazí místní jedině s klíčem nebo čipem.
V Karviné uzavřeli blok domů v ghettu mřížemi, lidé chtějí být v bezpečí

Domy jednoho z vnitrobloků ve vyloučené lokalitě v Karviné obklopil plot a brány. Kdo tu nebydlí, ulicí G. Preissové už neprojde. Podle společnosti, která domy...  celý článek

Martin Dědic u Krajského soudu v Ostravě (14. února 2017).
Kauza Dědic se Ostravě může prodražit. Hrozí, že bude muset vrátit dotace

Hrozbě, že bude muset Evropské unii vrátit stamiliony, čelí Ostrava. Jde o dotace, které získal její dopravní podnik na rekonstrukci 23 tramvají T3 a nákup...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.