náhledy
Ředitel muzea Lumír Kaválek na místě strojvedoucího.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Skvostná Slovenská strela před Wilsonovým nádražím v Praze (dnes Hlavní nádraží)
Autor: Archiv MF DNES
Takto vypadal interiér na konci třicátých let minulého století.
Autor: Archiv MF DNES
Dobová fotografie Slovenské strely v provozu
Autor: Archiv MF DNES
Ovládání Slovenské strely bylo na tehdejší dobu velmi moderní.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Ovládání klimatizace. Vedle tabulka, která dokazuje, že v Kopřivnici stojí druhý vyrobený vůz. Jednička shořela v 60. letech ve Studénce. Jiná Slovenská strela neexistuje.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled do WC
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
O teplo cestujících se starala litinová kamna.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Kurátor muzea Radim Zátopek prochází oddělením pro nekuřáky. Čalounění sedadel už není původní.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Rychlost pro většinu tehdejších československých vlaků naprosto nedosažitelná.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Oddělení pro kuřáky bylo v 70. letech vybrakováno a přeměněno na minigalerii. Sedadla zmizela v nenávratnu.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA