náhledy
Následky byly děsivé. Místo srážky vypadalo jako z amerického katastrofického velkofilmu, ale bohužel to byla strašná realita.(8. srpna 2008)
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Právní zástupce firmy Bögl & Krýsl Radek Ondruš.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Mostní konstrukce a podpěry, které podle znalců nebyly dostatečné. Snímek byl pořízen několik dnů před pádem mostu.
Autor: Policie ČR
Do jednací síně se model mostní konstrukce dostal až chvíli před zahájením jednání.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Maketě nechybí ani dřevěné špalíky, které konstrukci částečně podpíraly.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Model mostu ze Studénky v jednací síni.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Do soudní síně v Ostravě byla přinesena i věrná maketa zasouvané mostní konstrukce. To vše kvůli lepší názornosti.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Maketa mostní konstrukce ve Studénce v soudní síni.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Na lavici obžalovaných sedí například vrchní stavbyvedoucí Petr Janouškovec (vpravo nahoře) a Ladislav Novický ze Správy silnic Moravskoslezského kraje (dole uprostřed).
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Soudu přihlížejí i manželé Fierlovi (vpravo), kteří při studénecké nehodě přišli o devatenáctiletého syna.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Soudu první den přihlížel i vyšetřovatel tragické vlakové nehody Jiří Jícha.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zasouvaná mostní konstrukce nad tratí několik dnů před neštěstím.
Autor: Policie ČR
Vzpříčený vozík nesoucí mostní konstrukci. Snímek několik dnů před katastrofou.
Autor: Policie ČR
Vozíky nesoucí mostní konstrukci byly zkřivené. Snímek několik dnů před katastrofou.
Autor: Policie ČR
Na konci června 2011 začal dlouho očekávaný soud s deseti obviněnými, většinou lidí ze stavebních společností. Přelíčení připomíná válku právníků, rozsudek padne nejdříve na podzim.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Kazimierz Litwik (vlevo) přijel na soud až Polska, vinou nehody přišel o dceru.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Jako svědek vypovídal i strojvedoucí vlaku Jiří Šindelář. Rychlou reakcí snížil rychlost ze 134 na 90 kilometrů v hodině a podle odborníků zabránil mnohem většímu počtu mrtvých.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz