- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale jo, jsou krásné, mají USB, budou mít, jen uvezou o trochu míň cestujících, než ty "normální"....
Středněkapacitních máme v Ostravě víc, třeba Astry (ty jsou ještě menší).
Ale stejně to je dobré PR, Švýcarská tramvajkaVětšina lidi to žere, a neví že to je polsko bělorusko česká práce, že to oživují poláci, prostě pro veřejnost Švýcarská kvalita
VW vyráběné v mexické fabrice je auto německé nebo mexické...? Důležité je, kdo a jak hlídá technologické standardy.
Tak za mně velké mínus. Tramvaj je sice na první pohled hezká, ale sedadla jsou velice blízko u sebe. Jako by byly dělány pro děti. Dva dospělí lidé si naproti sobě na "čtverce" nesednou..... Dotýkají se koleny. Nejpohodlnější tramvaje budou rušit. Nechápu. Taky když je venku 12 stupňů a prší a šofér testuje klimu...... Asi jim budu muset přijít na chuť, ale nějakou dobu to bude trvat.
Které myslíte? Přestarlé a vysokopodlažbí T3? Nebo K2 stejné konstrukce? Nebo jen o trochu lepčí T6A6?
Ach ta matika :D
První nasazení 1967, aktuálně je rok 2018, to dělá 51 let, ne 41.
Joo kdybyste si přečetl článek pořádně, tak by jste zjistil že ty 2 poslední tramvaje jezdí 41 let...
Detaily se doladily, nějaký ten milionek na úpravách infrastruktury se ztratí, perfektní PR pro politiky a teď ať hlavně spokojení cestující.
A kde je napsané o problémech nové tramvaje, nutných úpravách zastávky na Stodolní a dalších výtkách, které se k tomuto typu tramvaje hlavně na odborných webech objevují?
Tak určit je důležité, že tramvaje nejsou z Prahy....