- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A paní Vysloužilová je kdo?
Rád bych ji upozornil, že Poruba sever a Pustkovec má cca 32 000 tisíc lidí. A obsloužit tak velké sídliště jen autobusovou dopravou prostě není dlouhodobě udržitelné, v budoucnu se následky určitě projeví. Elektrobusy sice budou, ale bude to trvat ještě hodně dlouho, než se budou moci plnohodnotně zapojit do dopravního procesu. Jsou sice ekologické, jsou dopravou budoucnosti, ale tramvaj nahradit nedokážou.
Takže tramvaj do Poruby rozhodně ano. Je důležité, aby k ní mělo dosah co nejvíce lidí. Není pochyb o tom, že si své cestující najde. A s dnešní moderní technikou hluk opravdu nehrozí.
Obávám se, že u Globusu chtějí udělat podobnou hrůznost jako na Hranečníku. Takže na tramvaje zapomeňte.
Jedna hystericka baba a cely mestsky obvod ma po zizalkach...
Bydlim na Nadrazni a tramvaje mi nijak kvalitu zivota nezhorsuji. Spis naopak... vzdycky lituju kamarady, za kterymi nikdy nikdo nechce do Poruby na pivo, protoze tam proste neni rozumne spojeni. A do globusu kvuli nedostatecnemu MHD jezdim autem, urcite nejsem sama... o to mnozstvi ridicu se naopak ulice uklidni.
Já spíše lituji ty, kterým se líbí Nádražní a okolí - změť betonu, asfaltu a k tomu prach a hluk.
Do Poruby je naprosto normální spojení, dokonce i tramvajové. Pokud u vozovny přestoupíte na 40-tku autobus (nízkopodlažní), zaveze Vás jednou do hodiny až před vchod, zbývající spoje Vás vyhodí 400 metrů od Globusu, tam kde by Vás v budoucnu vysadila tramvaj.
Co je pohodlnější pro ty hypotetické koupěchtivé, kteří se chystají do Globusu až tam pojede tramvaj?
Dnes mají dokončit rekonstrukci ulice kolem Duhy a tří kruhových objezdů a včera rozhodli, že je zase rozkopou? Kde je logika opravdu nechápu. Stejně jako nechápu jakým způsobem chtějí vést tramvaj po Průběžné a hlavně proč.
Nedávno mluvčí magistrátu řekla, že tramvaj je při jízdě do kopce a v zatáčkách hlučná a to je přesně případ Průběžné. Na Frýdlantských mostech máme 150 metrů odhlučněných kolejí za 5 milionů, ale nikde nepíší, co před 14dny naměřili za hlučnost, asi to žádná velká sláva nebude.
Místo dvou tras jedna, ale plánovaná miliarda zůstává, zvláštní.
Sláva to asi není ale jde to poznat. Běžte si to vyzkoušet, stál jsem tam asi 10 minut.
A někde byly v plánu 2 trasy? myslím si, že se mezi několika variantami vybíralo, ale vybraná měla být jen jedna.
Ja bych chtel prostestovat proti protestum...neni nejaka petice?
Můžete se přidat k petici pro vybudování trati - za 8 měsíců nasbírala celých 412 hlasů
Vyrostl jsem na osmém obvodě a na ZŠ i střední (dohromady 10 let) pendloval mezi Duhou a zbytkem města, nejčastěji Výškovice, centrum a Vítkovice. Neustálé přesedání na mostech z 61 a 49 na tramvaje a zpět, často i 4x denně (škola+trénink). Zvlášť pikantní v podvečer zpět, to si člověk počkal, když už autobus nejezdil tak často.
Přímou tramvaj z Duhy ze své zkušenosti považuju za geniální nápad. Škoda, že to nebylo realizováno už dávno, asi jako tramvajové spojení centra a Dubiny, které se kolem Místecké postavilo v 90kách. Tak snad to ulehčí a urychlí cestování apoň těm, co tam budou bydlet v budoucnu.
Vy si myslíte, že bude přímé spojení všude? Ani nevíte, co tam bude za linky. Třeba současná 3 a 9, takže Výškovice by v tom stejně nebyli. Samozřejmě x lidí bude mít přímé spojení, a zase x lidí o něj přijde, protože dojde k přetrhání autobusových linek.
Porovnání
17. listopadu s kolejemi- https://mapy.cz/s/23N6Q šířka 17 metrů.
bez kolejí https://mapy.cz/s/23N7P
Zabraly by se prakticky oba travnaté prihy mezi vozovkou a cyklostezkami.
A kudy jinudy by ty koleje měly vést?
Kde chtějí vybudovat tu novou vozovnu?
Pokud tady https://mapy.cz/s/23N2j, tak je to prostor cca 190 x 235 metrů.
Stávající vozovna má cca 230 x 410 metrů!
jedině že bude o polovinu menší.
To že píšou za Globusem neznamená hned vedle... To co jste označil není v majetku města, kraje ani státu, ale soukromé společnosti a je na tom pozemku několik zástavních práv...
The tramvaje na 17.listopadu si vevalte do špic. Kdo je zvědavý na hluk, který jde slyšet v noci až z Martinovské. Dejte koleje do zrovna opravované silnice, opravdu logika, kam ty koleje chcete nacpat.
Rozhodnout se bydlet ve městě a divit se, že je tam dopravní hluk?
Stejně nechápu proč se mají budovat tramvaje...
tramvaj je těžká, hlučná, blbě brzdí, nevyhne se překážkám. musí se pro ně budovat a nákladně udržovat koleje.
Takový trolejbus, to stačí natáhnout dva dráty mezi baráky a už se jede. Pěkně potichu, když je potře umí se vyhnout překážce. jezdi taky na elektřinu jako tramvaj. není potřeba budovat koridiry...
No jediná výhoda trmavaje je v kapacitě. Přeci jenom 2 vagónky poberou více lidí jak jeden trolejbus...